Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God damn der er mange MLM firmaer i verden ;-)

Side 11 ud af 25 (249 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Og så kommer vi vel videre her fra...

Dbh Martin
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:35

God damn! hvor er der mange sjove kommentarer i MLM delen på Amino.dk, se blot her:

:::::

Ja, og hvis MLM firmaernes salgstaler så holdte, burde der være ekstrem mange millionærer derude

mvh Carsten

::::::

Der er rigeligt af MLM millionærer derude - men højst et par stykker per firma . Simpel hovedregning viser at højst 1% af deltagerne i et MLM kan tjene mere end en månedsløn på fidusen.
--
Thor Larholm

> Simpel hovedregning viser at højst 1% af deltagerne i et MLM kan tjene mere end en månedsløn på fidusen.

Ja, og det kan vel ikke undre nogen, men den konstruktion

Mikkel deMib Svendsen

Og... så er det jeg med et stort smil og i venlig tone igen må sande, at man udtrykker sig rent teoretisk.

At der højest er et par stykker pr. selskab er helt fuldstændig skudt ved siden af - men det kan vel næppe undre nogen ;-)
Uheldigvis vil jeg blive sablet ned her på AMINO hvis jeg offentliggør faktiske tal for antallet af millionærer i selskabet jeg repræsentere, idet "Jeg-forstår-ikke-MLM-men-jeg-hader-det"-klanen vil kalde mig for spammer og lave skjult reklame; forsøge at rekruttere gennem Amino.

Så det lader jeg så være med...
Nej... jeg gør da ikke!

Vores selskab har skabt mere end 300 millionærer - i DOLLARS. Der skal som bekendt 7 gange så mange dollars til, før man betegnes som millionær end i danske kroner. Så tager vi beregningen i danske kroner - er det et helt, helt andet tal - men det kan jeg af gode grunde ikke udtale faktuelt om, idet tallet udelukkende er baseret på million-dollar millionærer.

Men kigger vi på øvrige selskaber, som også operere i Danmark, er jeg helt sikker på at millionære i kroner næppe kan tælles på en hånd, FOR HVERT AF DISSE SELSKABER, både i Nu-Skin, LR, Herbalife, Forever Living.

Kender jo trods alt personligt flere af dem... ;-)

UDEN at køre en pro/contra debat om igen, kunne det være interessant at høre HVORFOR netop de tre nævnte herrer ovenfor ikke mener det er muligt at skabe millionærer... jeg mener: Handler SEO ikke om at skabe mest muligt profit på at FLEST muligt besøger en bestemt side... ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:24
Der er ikke flere MLM-millionærer end der er folk der er blevet millionærer på at bygge andre virksomheder op.
Det er dog et ubestrideligt faktum at 80% af alle nystartede virksomheder er gået konkurs inden for de første 5 år, og at et gennemsnitsinvestering i nystartet virksomhed er på mellem 180000 og 230000. (kilde: erhvervsbladet)
Denne risiko har man ikke inden for MLM da man ikke har nogen kapital ude at svømme, der skal tjenes hjem.
Det at man ikke har nogen kapital ude at svømme er dog også det der gør at det kun er få der får succes.
Det er nemlig kun dem der er i stand til at tage deres virksomhed lige så seriøs, som hvis de havde investeret en kvart million, der får succes.
Hvis man ønsker virkelig til bunds-gående materiale omhandlende MLM så besøg vores hjemmeside www.lr-boye.dk hvor der er links til alt relevant lovstof, forbrugerstyrelse, erhvervsstof osv. osv.
Er der for øvrigt nogen der kan fortælle mig hvorfor der er sådan en fjendsk stemning overfor MLM som koncept.
Der er gode muligheder hvis man selv vil og det er umuligt at tabe penge.......så hvorfor være sådan på nakken af MLM ????

MVH

LR-Team Boye
v/ Charlotte & Brian Boye
Pilevej 15, Taulov
7000 Fredericia
Mobil: 20688929
www.lr-boye.dk
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 01:22

Der er gode muligheder hvis man selv vil og det er umuligt at tabe penge.......så hvorfor være sådan på nakken af MLM ????

Hvis du vil have svaret på dit spørgsmål så tror jeg du skal prøve at læse sætningen lige før.

Det er den slags sløseri med sandheden der gør at branchen har fået et imageproblem og image- og troværdighedsproblemer er vanskelige at slippe afsted med. Bare se på den verserende episode omkring Mohammed tegningerne. Den kommer til at hjemsøge Danmark i lang tid fremover.

Selvfølgelig er det muligt at tabe penge på MLM virksomhed. Der er udgifter ved at markedsføre sig selv og sine produkter uanset om man sælger tøj i en forretning eller forhandler kosmetik fra en virksomhed som fri agent. Der er transportudgifter, administrationsudgifter m.v.

Jeg betvivler som sådan ikke mulighederne for at tjene penge på MLM, men hvis du virkelig vil vide hvorfor en branche er offer for kritik, så er det bare at kigge på de kritikpunkter der fremtstilles. I MLM sammenhæng er det ofte:

- Hvis en MLM virksomhed virkelig lever af at sælge produkterne den producerer og ikke af konstant at skaffe nye sælgere/agenter, så burde hvervning af nye agenter ikke have så høj prioritet i det samlede markedsføringmix. Alligevel er det mere normen end undtagelsen at en agent for en MLM-virksomhed bruger en ikke uvæsentlig mængde markedsføringskræfter (især på websites) på at fortælle en potentiel kunde af et produkt at vedkommende burde overveje at blive sælger også. Den sammme oplevelse af hvervning møder du ikke fra manden bag kassen hvis du forsøger at købe en sodavand i en kiosk.

- Hvis en virksomhed generelt konstant annoncerer efter nye sælgere så kan det være en indikation på at der er stort frafald (fordi det måske er svært at sælge produktet, at tjene nok penge i jobbet osv), eller at virksomheden primært fokuserer på at vækste ved salg til nye kunder i stedet for eksisterende. Virksomheder baseret på MLM/NM sender ofte det budskab at de altid søger sælgere af deres produkter, og man må spørge sig selv om hvorfor der fokuseres så kraftig på at skaffe nye kunder og hvorfor det kræver så mange sælgere, når andre virksomheder klarer det uden. Især ved hvervning af bekendte i ens egen omgangskreds må man som ny sælger kalkulere med at hververen allerede har solgt de samme produkter til en del af den bekendtskabskreds der overlapper hververen og den nye sælgers.

- Markedsføring handler om at forføre køberen og er der en ting NM/MLM folk er gode til så er det forføringens kunst, hvad alt inkluderer. Det må man i hvert tilfælde formode når begge navne indeholder ordet "Marketing". Man behøver ikke være professor for at regne ud at websider der fortæller om hvor fantastisk en MLM/NM sælger har fået det efter vedkommende er begyndt at sælge produkter for firma X, primært har til formål at reklamere efter andre sælgere. Det er denne forførelse de fleste mennesker kan acceptere fra fremmede virksomheder som Coca Cola, Cilite Bang og lignende virksomheder uden direkte ansigter, men når vores nære venner over et privat middagsselskab, eller i al fortrolig venskabelighed forsøger at sælge os et produkt med de samme metoder, så skaber det en mistro om hvad venskabet er baseret på.

- Hvis virksomhederne bag network marketing ideen virkelig gjorde det fordi de tror på at mund til mund metoden virker, og ikke fordi det er billigere at have en masse uafhængige sælgere der konkurrer mod hinanden uden at man har udgifter til ferie, sygdom, kontorpladser m.v., ja så hyrede de formodentlig sælgerne direkte i "første led" i stedet for at lade sælgere hyre sælgere. Ren network marketing handler om at sælge produkter på bekendtskaber og til det vil det være ligegyldigt om man er i 1., 2. eller 3. led i en indtjeningskæde/pyramide.

Så hvis du virkelig ønsker at vide hvorfor NM/MLM-branchen har så meget modvind herinde og andre steder i samfundet, så er mit bedste råd at
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 16:11

Jeg har været en tur forbi følgende:

Telepassport (nedtur tabte dog intet)
Wgi (gennem en god ven og forretningeforbindelse - det er han så ikke længer)
AmWay der er jeg stadigvæk med men ikke aktivt, selv om mit netværk konstant vokser under mig, dette skyldes jo netop de kræfter der ligger i NM. Min bonus får jeg så ikke netop fordi min up-line varetager min gruppe - og derfor har udgifterne og tidsforbruget på min gren, så er det jo kun fair bonusen går til den der udføre arbejdet, men skulle jeg gå i gang igen, ja så vil jeg få gavn af min up-lines store arbejde for mig.
Har dog længe overvejet Anc men ikke fået taget mig sammen til dette endnu.

Jeg er sikker på jeg langt letter kan sælge telefoni frem for "dameting" og kosttilskud *GH*

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:25
Dato: 4/13/2006 4:10:30 PM Forfatter: korntrold

Jeg har været en tur forbi følgende:

Telepassport (nedtur tabte dog intet)
Wgi (gennem en god ven og forretningeforbindelse - det er han så ikke længer)
AmWay der er jeg stadigvæk med men ikke aktivt, selv om mit netværk konstant vokser under mig, dette skyldes jo netop de kræfter der ligger i NM. Min bonus får jeg så ikke netop fordi min up-line varetager min gruppe - og derfor har udgifterne og tidsforbruget på min gren, så er det jo kun fair bonusen går til den der udføre arbejdet, men skulle jeg gå i gang igen, ja så vil jeg få gavn af min up-lines store arbejde for mig.
Har dog længe overvejet Anc men ikke fået taget mig sammen til dette endnu.

Du skulle prøve at tage et smut forbi mit banner

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 16:33
jeg skrev ikke mit indlæg for at få links til NM eller MLM ....... men for at fortælle NM virker også selv om jeg for tiden er passiv med min del.

Venligst

René Buch

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:36
Dato: 4/13/2006 4:33:03 PM
Forfatter: korntrold
jeg skrev ikke mit indlæg for at få links til NM eller MLM ....... men for at fortælle NM virker også selv om jeg for tiden er passiv med min del.

Men du fik det altså alligevel

Hold dig munter

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 16:40
Cool nok da - og god påske D.

Venligst

René Buch

Side 11 ud af 25 (249 indlæg)