Ja, og hvis MLM firmaernes salgstaler så holdte, burde der være ekstrem mange millionærer derude
Der er rigeligt af MLM millionærer derude - men højst et par stykker per firma

. Simpel hovedregning viser at højst 1% af deltagerne i et MLM kan tjene mere end en månedsløn på fidusen.
> Simpel hovedregning viser at højst 1% af deltagerne i et MLM kan tjene mere end en månedsløn på fidusen.
Ja, og det kan vel ikke undre nogen, men den konstruktion
Mikkel deMib Svendsen
::::::
Og... så er det jeg med et stort smil og i venlig tone igen må sande, at man udtrykker sig rent teoretisk.
At der højest er et par stykker
pr.
selskab er helt fuldstændig skudt ved siden af - men det kan vel næppe undre nogen ;-)
Uheldigvis vil jeg blive sablet ned her på AMINO hvis jeg offentliggør faktiske tal for antallet af millionærer i selskabet jeg repræsentere, idet "Jeg-forstår-ikke-MLM-men-jeg-hader-det"-klanen vil kalde mig for spammer og lave skjult reklame; forsøge at rekruttere gennem Amino.
Så det lader jeg så være med...
Nej... jeg gør da ikke!
Vores selskab har skabt mere end 300 millionærer - i
DOLLARS. Der skal som bekendt 7 gange så mange dollars til, før man betegnes som millionær end i danske kroner. Så tager vi beregningen i danske kroner - er det et helt, helt andet tal - men det kan jeg af gode grunde ikke udtale faktuelt om, idet tallet udelukkende er baseret på million-dollar millionærer.
Men kigger vi på øvrige selskaber, som også operere i Danmark, er jeg helt sikker på at millionære i kroner næppe kan tælles på en hånd, FOR HVERT AF DISSE SELSKABER, både i Nu-Skin, LR,
Herbalife, Forever Living.
Kender jo trods alt personligt flere af dem... ;-)
UDEN at køre en pro/contra debat om igen, kunne det være interessant at høre HVORFOR netop de tre nævnte herrer ovenfor ikke mener det er muligt at skabe millionærer... jeg mener: Handler
SEO ikke om at skabe mest muligt profit på at FLEST muligt besøger en bestemt side... ;-)
Lasse