Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du elsker Danmark, er du imod Kongehuset!

Side 7 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Nivå
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Eller gør som blandt andet mig, boycut "leverandør til det kgl. danske hof" ...og helt ærligt, hvem drikker også carlsberg nu til dags?

Ha ha. Nægter at tro på at du ikke har et eneste produkt derhjemme uden den påskrift:-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:32

Bono:

Eller gør som blandt andet mig, boycut "leverandør til det kgl. danske hof" ...og helt ærligt, hvem drikker også carlsberg nu til dags?

Ha ha. Nægter at tro på at du ikke har et eneste produkt derhjemme uden den påskrift:-)

Tjekkede lige .. hverken Cola, Nestea eller kildevæld bruger det logo :P

Fra Nivå
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 16:33

FAIL!

Kildevæld er Carlsberg :-)

Nice try.

Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:34

lige præcis :) men hvis du nu ikke havde læst den tekst, havde du haft samme holdning til kongehuset?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:34

Bono:

FAIL!

Kildevæld er Carlsberg :-)

Nice try.

Nej? Cola og Nestea er OGSÅ Carlsberg, og ingen af dem bruger den tekst!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:37

Bono:

IBM er kongelig hofleverandør.... Så tjek lige den hardware I har stående i jeres virksomhed, nu hvor du er igang ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

nemlig! :) man behøver jo ikke være konge for at klokke i den. Ord som præsident, statsminister, kansler, ministerpræsident og hvad de ellers kalder sig kan nu også godt "skide i nælderne" lidt for meget ;)

Fra Nivå
Tilmeldt 18. Jul 10
Skrevet kl. 16:38

Nej? Cola og Nestea er OGSÅ Carlsberg, og ingen af dem bruger den tekst!

Og? Det er stadig Carlsberg, der jo er leverandør til hoffet. Men fair nok, hvis du laver dine egne regler. Så er det bare svært at debattere. Hvis man ikke kender præmisserne mener jeg.....

P.S.

Er Fanta fra Coca Cola? (altså efter dine regler?)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:41

Louise Hansen:
man behøver jo ikke være konge for at klokke i den. Ord som præsident, statsminister, kansler, ministerpræsident og hvad de ellers kalder sig kan nu også godt "skide i nælderne" lidt for meget ;)

Nej, men til forskel fra monarker, diktatorer og andet skidtfolk er de folkevalgte repræsentanter ikke ansat på livstid og de er ikke sikret deres plads gennem arv. De skal gøre sig fortjent til vores stemmer. Det gælder ikke Kongehuset.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:45

Mikkel deMib Svendsen:
Nej, men til forskel fra monarker, diktatorer og andet skidtfolk er de folkevalgte repræsentanter ikke ansat på livstid og de er ikke sikret deres plads gennem arv. De skal gøre sig fortjent til vores stemmer. Det gælder ikke Kongehuset.

Men din præmis holder jo ikke. Sagen er den, at i det øjeblik den regerende monark begynder at blande sig i politik f.eks. ved at nægte at stadfæste en lov.... Ja så bliver han/hun afsat og Danmark bliver en republik hurtigere end du kan sige "uholdbar argumentation" ;)

Den overordnede debat vil jeg ikke blande mig i.... Den slags vil jeg helst ikke diskutere i et åbent forum.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 7 ud af 10 (93 indlæg)