nemlig! :) man behøver jo ikke være konge for at klokke i den. Ord som præsident, statsminister, kansler, ministerpræsident og hvad de ellers kalder sig kan nu også godt "skide i nælderne" lidt for meget ;)
Nej? Cola og Nestea er OGSÅ Carlsberg, og ingen af dem bruger den tekst!
Og? Det er stadig Carlsberg, der jo er leverandør til hoffet. Men fair nok, hvis du laver dine egne regler. Så er det bare svært at debattere. Hvis man ikke kender præmisserne mener jeg.....
P.S.
Er Fanta fra Coca Cola? (altså efter dine regler?)
man behøver jo ikke være konge for at klokke i den. Ord som præsident, statsminister, kansler, ministerpræsident og hvad de ellers kalder sig kan nu også godt "skide i nælderne" lidt for meget ;)
Nej, men til forskel fra monarker, diktatorer og andet skidtfolk er de folkevalgte repræsentanter ikke ansat på livstid og de er ikke sikret deres plads gennem arv. De skal gøre sig fortjent til vores stemmer. Det gælder ikke Kongehuset.
Nej, men til forskel fra monarker, diktatorer og andet skidtfolk er de folkevalgte repræsentanter ikke ansat på livstid og de er ikke sikret deres plads gennem arv. De skal gøre sig fortjent til vores stemmer. Det gælder ikke Kongehuset.
Men din præmis holder jo ikke. Sagen er den, at i det øjeblik den regerende monark begynder at blande sig i politik f.eks. ved at nægte at stadfæste en lov.... Ja så bliver han/hun afsat og Danmark bliver en republik hurtigere end du kan sige "uholdbar argumentation" ;)
Den overordnede debat vil jeg ikke blande mig i.... Den slags vil jeg helst ikke diskutere i et åbent forum.
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)