|
Hej min kæreste var hjemme da de kom og fik vidst hørt fra dem at det var angående dette og at Told og Skat ville have del af kagen. Jeg ved at jeg bliver "knaldet" håber bare de tager højde for at det ikke har været med fuldt overlæg og at jeg hele tiden har haft til hensigt at skrive det på min selvangivelse engang når den kom.
Men et enkeltmandsfirma har jo delt økonomi med min privat økonomi og det dur ikke da jeg stadig får min revalidering. |
YE:Men et enkeltmandsfirma har jo delt økonomi med min privat økonomi og det dur ikke da jeg stadig får min revalidering.
Du har fået en meget begunstiget ordning gennem "vores fælles kasse", du får en rimelig god betaling for at tage en uddannelse, hvor du får betalt bøger og udstyr under uddannelsen....
Beklager hvis jeg virker lidt grov nu, men dine kommentarer ovenover giver mig faktisk det indtryk at du udmærket har været klar over hvad du har haft gang i. Nu skriver du så at det i fremtiden gælder om at du kan blive ved med at modtage dine sociale ydelser, samtidig med du driver din forretning og tjener penge - fy for satan....
Det glæder mig at systemet trods alt fanger folk når der snydes...
Bliv gratis medlem