Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vi så heldige at Thorning bliver dømt ude pga. hendes mand?

Side 10 ud af 23 (228 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:
Jeg har i går sendt en pressemeddelelse ud hvor jeg går i rette med de "anerkendte eksperter" som mener at der ikke skal betales skat i Danmark:

Har du et link til den - den ville jeg egentlig gerne se.

pft

Det ovenstående er et debatindlæg og hverken kan eller skal opfattes som et forsøg på rådgivning. Mvh Henrik Heile Christensen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9730
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:45

Så er der nyt i Thorning-sagen - og det ser ikke godt ud for Hele og hendes mand ...

http://www.berlingske.dk/politik/ny-drejning-i-thornings-skattesag

Det viser sig nu, ifølge Berlingske, at Helle i efteråret 2009 har fortalt Justitsministeriet, at hendes mand opholder sig i Danmark HVER weekend fra fredag til mandag - altså ca. 208 dage om året.

Grunden til hun har fortalt dem det er, at hun gerne ville have at hendes mand kom til at stå som medejer af deres fælles hus på Østerbro. Da hendes man ikke har boet fast i Danmark i 5 år kræver det en særlig godkendelse, hvori der lægges stor vægt på, at udlændingen har så stor en tilknytning til Danmark som muligt.

Til SKAT har Helle så oplyst at hendes mand kun opholder sig 33 weekender om året i Danmark.

Det begynder at blive en alvorlig sag. Begge dele kan jo ikke være sandt. Og det er strafbart - med fængsel op til 4 måneder, at give urigtige oplysninger til en offentlig myndighed. Og det får i sandhed hele dette skattecirkus til at virke endnu mere spekulativt end før.

Spørgsmålet er nu bare hvilken myndighed Helle har løjet overfor.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:09

Ja det er ikke for smart...

Men jeg gætter på hun/de kommer med en ( dødsyg) forklaring på at deres forhold har ændret sig i den mellemliggende periode Smile

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:57

Hvis hun konstant kan lyve omkring hendes private anliggender, hvor seriøst kan man så tage det hun fortæller vælgerne! Håber denne sag kan være med til vi ikke får en socialdemokratisk regering næste gang Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:00

Problemet er jo bare, at de borgerlige politikere og ministre er MINDST lige så utroværdige. Så spørgsmålet er vel mere om vi bare skal finde os i utroværdige politikere - eller om vi skal kræve at der kommer helt andre folk til.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:05

Tror nu at lige meget hvem der ville komme til magten vil man altid se lignende sager, og pressen gør også sit til at blæse ofte underordnede sager op.  Men vil nu stadig hellere have en skæv blå end en skæv rød under alle omstændigheder.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:07

Jeg kunne godt tænke mig at der kom helt nye folk til, for det er efterhånden ved at være svært at finde politikere, som jeg mener er i stand til at føre Danmark videre med rolig hånd. Der er enkelte, men de er ikke mange :o)

Problemet er jo bare at det er mere end tvivlsomt, at tingene ville blive væsentligt mere anderledes end de er i dag. Og selvom jeg føler at det næsten ikke kan blive værre end det er i øjelikket, ville det være en kæmpe bét, hvis det alligevel skulle vise sig at det kan det godt..

Så mon ikke vi bare må acceptere tingenes tilstand? Vi kan selvfølgelig ændre på regeringsmagten ved næste valg, men om det er blåt eller rødt ubrugeligt skrammel der styrer landet, gør nok ikke den store forskel. Og en troværdig politiker tror jeg simpelthen ikke findes. Det ligger ligesom i ordet "politiker", at der altid er en skjult dagsorden som vi andre nok er for dumme til at forstå..

Man kunne selvfølgelig også selv stille op, men det er der nok ikke mange der ville være interesseret i :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:17

Mikkel deMib Svendsen:

Problemet er jo bare, at de borgerlige politikere og ministre er MINDST lige så utroværdige. Så spørgsmålet er vel mere om vi bare skal finde os i utroværdige politikere - eller om vi skal kræve at der kommer helt andre folk til.

Jeg kan skisme ikke lige mindes at der er en borgerlig minister, der har begået noget kriminelt og/eller bedragerisk i samme grad. Hvilke situationer er det, du tænker på, der gør dem MINDST ligeså utroværdige?

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:22

Den sag her omkring Helle og hendes mand er så MEGA dumt af de to at man fatter det ikke. Hvis det var mig der var kandidat til at blive statsminister, så vill jeg holde min sti så ren som en barnenumse. Hele folketinget har i øjeblikket så travlt med at snakke skattesnyd, og at de to nu ryger ind i en sag som denne, det gør det bare at de kommer til at fremstå som utroværdige.

Hvis det viser sig at de bevidst har snydt i skat, så burde ende være den samme som da Hans Engel kørte ind i den betonklods og dermed blev fanget i at køre spirituskørsel

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:22

Rikke, hvis ikke du selv kan se det, så må du være blind - og det kan jeg nok ikke hjælpe dig med at gøre noget ved :)

Side 10 ud af 23 (228 indlæg)