Kenneth,
Du lyder gammel og bitter. Det er ikke et spørgsmål om tuderi og at være populær; det er et spørgsmål om ikke at få minuskarma-point uanset, hvad man skriver. Og jeg har flere gange undret mig over, hvorfor visse af Thomas' indlæg fik så dårlig karma. Det fremgik tydeligt, at der var en eller flere personer, der bare ikke ville give Thomas en jordisk chance. Længere er den historie ikke.
Dbh
Thomas
www.tt-tekstforfatter.dk
Der er du helt gal på den min gode ven.....Det handler om hvem der kan bidrage med noget, og ikke hvem der bakker hvem op.
Og det er her hr thommas de....trædder ind. Han bidrager ikke med noget personligt, men citer sine iconer.
Og så kan du kalde mig gammel eller bitter. Men forskellen på mig og ham, er at jeg ikke lever af mor og fars penge, men selv skal stå til ansvar for de produkter jeg trykker på, og de koster hurtigt over 1000 kr stykket.
Så kom ikke her og fortæl mig om, hvad der er. Jeg har fingerne i lortet, og skal tjene mine penge. Eller betale en erstatning. Så prøv bare lidt at kikke lidt udover din branche, for du forstår jo intet. Og det er jo netop problemet efter hånden.
/Kenneth
Ps. JEg er faktisk 37 år og det er også gammelt....da jeg var 14 svor jeg at jeg ville aflive mig selv før.