Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 11 ud af 17 (161 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:
Ps. JEg er faktisk 37 år og det er også gammelt....da jeg var 14 svor jeg at jeg ville aflive mig selv før.

Så har vi da noget tilfælles. Jeg skød mig selv til at blive max 25 år. De gamle var tabere der bare skulle dø. Jeg elskede Jim Morrison. Men nu jeg en stor gammel blød softie som elsker kattekillinger, blød poprock og blomster i naturen. Og nej jeg er ikke homo. Jeg er bare gammel

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:30 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:33 | Låst

Kenneth:

Kenneth,

Du lyder gammel og bitter. Det er ikke et spørgsmål om tuderi og at være populær; det er et spørgsmål om ikke at få minuskarma-point uanset, hvad man skriver. Og jeg har flere gange undret mig over, hvorfor visse af Thomas' indlæg fik så dårlig karma. Det fremgik tydeligt, at der var en eller flere personer, der bare ikke ville give Thomas en jordisk chance. Længere er den historie ikke.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Der er du helt gal på den min gode ven.....Det handler om hvem der kan bidrage med noget, og ikke hvem der bakker hvem op.

Og det er her hr thommas de....trædder ind. Han bidrager ikke med noget personligt, men citer sine iconer.

Og så kan du kalde mig gammel eller bitter. Men forskellen på mig og ham, er at jeg ikke lever af mor og fars penge, men selv skal stå til ansvar for de produkter jeg trykker på, og de koster hurtigt over 1000 kr stykket.

Så kom ikke her og fortæl mig om, hvad der er. Jeg har fingerne i lortet, og skal tjene mine penge. Eller betale en erstatning. Så prøv bare lidt at kikke lidt udover din branche, for du forstår jo intet. Og det er jo netop problemet efter hånden.

/Kenneth

Ps. JEg er faktisk 37 år og det er også gammelt....da jeg var 14 svor jeg at jeg ville aflive mig selv før.

Men for søren, Kenneth. Han er 14 år. Han er en konfirmand. Han vil tids nok opdage økonomiens hårde realiteter. Men derfor kan vi da godt opmuntre ham til at få det meste ud af sit gå-på-mod :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35 | Låst

Jimi Hove:

Så har vi da noget tilfælles. Jeg skød mig selv til at blive max 25 år. De gamle var tabere der bare skulle dø. Jeg elskede Jim Morrison. Men nu jeg en stor gammel blød softie som elsker kattekillinger, blød poprock og blomster i naturen. Og nej jeg er ikke homo. Jeg er bare gammel

Tror det eneste er det med at vi ikke ville blive 30 år....jeg hører stadig metal, render til koncerter, og kan lide øl....Men når kærsten kikker forbi benægter jeg selvfølgelig.

/Kenneth

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:35 | Låst

Martin Thorborg:

Hvis det ikke var fordi det var fredag aften og i sikkert alle er stive, så havde jeg slettet tråden ;-)

Husk dog på, at som jeg lovede for længe siden, så kommer dagen hvor man kan se hvor mange af de forskellige stjerner en bruger deler ud. Og det ser sgu lidt skummelt ud, hvis man kun uddeler 1 af slagsen...

Karma min herrer, karma....

Dbh Martin

Ja, det er faktisk ikke helt forkert, Martin. Jeg har fået lidt for mange Jim Beam og cola :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:41 | Låst

Fashion-Seller:
oly crap... En fodboldkamp senere, og vi har her i tråden manuskriftet til en ny Hollywood dramaserie... WOW ;D

Ja der kom du for sent. Så kan du lære det !! :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:42 | Låst

Nu har jeg set nogle af Thomas mange 1 x Star, og jeg må ærligt sige, at jeg er faktisk overrasket... MEGET endda...

Det var i hvertfald ik de navne, som jeg havde forventet at se... Confused

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:42 | Låst

Godnat Jimi ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:43 | Låst

Jimi Hove:

Fashion-Seller:
oly crap... En fodboldkamp senere, og vi har her i tråden manuskriftet til en ny Hollywood dramaserie... WOW ;D

Ja der kom du for sent. Så kan du lære det !! :-)

Jeg så en skod 0-0 kamp... Den levede slet ik op til dagens tidligere kampe!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:43 | Låst

Passiv +:

Nu har jeg ikke mulighed for at give stjerner så nej ikke mig :-)

Ja regner da med at du har et problem med mig når du i tråde der ikke vedrøre mig nævner og omtaler mig negativt..

Jeg regner da med du har et problem med jeg lever livet og skider på andre holdninger og meninger, korrekt ?

men har da en ide om du er en af mine "hadere"

Iøvrigt snakker jeg stadig lidt med Thomas og den sag er vi videre med..

mikkel

Hej Mikkel

Nej, jeg er nu ikke en af dine hadere. Jeg fornemmer, at du er en "Jeg-er-mig-selv-nærmest-type", og det kan jeg godt relatere til. Jeg synes også, det er fedt, at du er uafhængig, det er skam også mit eget mål, men jeg bryder mig ikke om, at du har flere profiler herinde og giver udtryk for, at nu forlader du Amino uden rent faktisk at gøre det. Det kan godt fremstå lidt opmærksomhedssøgende og patetisk.

Og det er vel heller ikke nødvendigt for din videre "eksistens", hvis du forstår, hvad jeg mener?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Side 11 ud af 17 (161 indlæg)