Så har vi da noget tilfælles. Jeg skød mig selv til at blive max 25 år. De gamle var tabere der bare skulle dø. Jeg elskede Jim Morrison. Men nu jeg en stor gammel blød softie som elsker kattekillinger, blød poprock og blomster i naturen. Og nej jeg er ikke homo. Jeg er bare gammel |
Du er sgu da barnlig!
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Men for søren, Kenneth. Han er 14 år. Han er en konfirmand. Han vil tids nok opdage økonomiens hårde realiteter. Men derfor kan vi da godt opmuntre ham til at få det meste ud af sit gå-på-mod :-) Dbh Thomas
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Tror det eneste er det med at vi ikke ville blive 30 år....jeg hører stadig metal, render til koncerter, og kan lide øl....Men når kærsten kikker forbi benægter jeg selvfølgelig. /Kenneth |
Ja, det er faktisk ikke helt forkert, Martin. Jeg har fået lidt for mange Jim Beam og cola :-) Dbh Thomas
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Ja der kom du for sent. Så kan du lære det !! :-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Nu har jeg set nogle af Thomas mange 1 x Det var i hvertfald ik de navne, som jeg havde forventet at se...
|
Jeg så en skod 0-0 kamp... Den levede slet ik op til dagens tidligere kampe! |
Hej Mikkel Nej, jeg er nu ikke en af dine hadere. Jeg fornemmer, at du er en "Jeg-er-mig-selv-nærmest-type", og det kan jeg godt relatere til. Jeg synes også, det er fedt, at du er uafhængig, det er skam også mit eget mål, men jeg bryder mig ikke om, at du har flere profiler herinde og giver udtryk for, at nu forlader du Amino uden rent faktisk at gøre det. Det kan godt fremstå lidt opmærksomhedssøgende og patetisk. Og det er vel heller ikke nødvendigt for din videre "eksistens", hvis du forstår, hvad jeg mener? Mvh Thomas |