Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 10 ud af 17 (161 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

BZR:
når jeg bruger tid på et indlæg, at det så slet ikke får nogen opmærksomhed

Stakkels dig...

Nå hyg jer :-)

Ja, stakkels dig, BZR. Tænk at dine ord ikke betragtes som det rene guldstøv :-)

Og ja, tingene er efterhånden ved at udarte sig til en succeshistorie for mig.

Nu tænkte jeg primært på Thomas' positive tilgang til tingene. Men lad os da skrives ved om 5-10 år og sammenligne Thomas De Oliveiras forretninger med dine.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:14 | Låst

Passiv +:

TT giver du ikke selv negative stjerne som person angreb ?

Hvad er din pointe?

Jeg har ved forholdsvis få lejligheder givet én stjerne, hvis jeg var dybt uenig i et indlæg. Men det er jo slet ikke det, der er pointen. Hele sagen går på, at det ikke er fair at give ét point bare fordi man ikke bryder sig om en person?

Spørger du fordi jeg sammenlignede dig negativt med Fashionseller forleden dag, eller fordi det er dig, der giver Thomas én stjerne hver gang? I har jo et gammelt mellemværende, forstår jeg.

Thomas

www.tt-tekstforfater.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:18 | Låst

Nu har jeg ikke mulighed for at give stjerner så nej ikke mig :-)

Ja regner da med at du har et problem med mig når du i tråde der ikke vedrøre mig nævner og omtaler mig negativt..

Jeg regner da med du har et problem med jeg lever livet og skider på andre holdninger og meninger, korrekt ?

men har da en ide om du er en af mine "hadere"

Iøvrigt snakker jeg stadig lidt med Thomas og den sag er vi videre med..

mikkel

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja, stakkels dig, BZR. Tænk at dine ord ikke betragtes som det rene guldstøv :-)

Men lad os da skrives ved om 5-10 år og sammenligne Thomas De Oliveiras forretninger med dine.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Du går igen langt over stregen, Thomas. Sidst jeg checkede var du 41 år gammel, og det kan jeg simpelthen ikke få til at hænge sammen med den måde, du opfører dig på. 

Du aner ikke det første om mig eller min historie, ligesom du heller ikke har det fjerneste begreb om mine forretninger og investeringer. Alligevel holder du dig ikke tilbage med det ene åndssvage indlæg efter det andet, og det siger for mig noget om, at du ikke er værd at bruge mere tid på, end det er allerhøjest nødvendigt.

Hvis du har mere du vil tale om, eller flere antagelser du vil have afkræftet, så send mig en PM. Jeg synes ikke Amino skal sværtes til med flere irrelevante indlæg, fra hverken din eller min side, men det er selvfølgelig op til dig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis det ikke var fordi det var fredag aften og i sikkert alle er stive, så havde jeg slettet tråden ;-)

Husk dog på, at som jeg lovede for længe siden, så kommer dagen hvor man kan se hvor mange af de forskellige stjerner en bruger deler ud. Og det ser sgu lidt skummelt ud, hvis man kun uddeler 1 af slagsen...

Karma min herrer, karma....

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:25 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Martin Thorborg:

Jeg ville bekymre mig mere om det fodaftryk man sætter på nettet, det giver ikke bare dårlig karma, men tab i omsætning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26 | Låst

TT Tekstforfatter:

Kenneth,

Du lyder gammel og bitter. Det er ikke et spørgsmål om tuderi og at være populær; det er et spørgsmål om ikke at få minuskarma-point uanset, hvad man skriver. Og jeg har flere gange undret mig over, hvorfor visse af Thomas' indlæg fik så dårlig karma. Det fremgik tydeligt, at der var en eller flere personer, der bare ikke ville give Thomas en jordisk chance. Længere er den historie ikke.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Der er du helt gal på den min gode ven.....Det handler om hvem der kan bidrage med noget, og ikke hvem der bakker hvem op.

Og det er her hr thommas de....trædder ind. Han bidrager ikke med noget personligt, men citer sine iconer.

Og så kan du kalde mig gammel eller bitter. Men forskellen på mig og ham, er at jeg ikke lever af mor og fars penge, men selv skal stå til ansvar for de produkter jeg trykker på, og de koster hurtigt over 1000 kr stykket.

Så kom ikke her og fortæl mig om, hvad der er. Jeg har fingerne i lortet, og skal tjene mine penge. Eller betale en erstatning. Så prøv bare lidt at kikke lidt udover din branche, for du forstår jo intet. Og det er jo netop problemet efter hånden.

/Kenneth

Ps. JEg er faktisk 37 år og det er også gammelt....da jeg var 14 svor jeg at jeg ville aflive mig selv før.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:27 | Låst

Martin Thorborg:

Hvis det ikke var fordi det var fredag aften og i sikkert alle er stive, så havde jeg slettet tråden ;-)

Husk dog på, at som jeg lovede for længe siden, så kommer dagen hvor man kan se hvor mange af de forskellige stjerner en bruger deler ud. Og det ser sgu lidt skummelt ud, hvis man kun uddeler 1 af slagsen...

Dbh Martin

Det jo dig der er pattestiv mand ! :-)

Men det glæder jeg mig til. Tror jeg har uddelt 2 x minuskarma og 3-400 gange +. Men jeg er jo også lidt Jesusagtig, på den ydmyge måde, som alle kan respektere ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:28 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Holy crap... En fodboldkamp senere, og vi har her i tråden manuskriftet til en ny Hollywood dramaserie... WOW ;D

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:28 | Låst

BZR:

TT Tekstforfatter:

Men lad os da skrives ved om 5-10 år og sammenligne Thomas De Oliveiras forretninger med dine.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Du går igen langt over stregen, Thomas. Sidst jeg checkede var du 41 år gammel, og det kan jeg simpelthen ikke få til at hænge sammen med den måde, du opfører dig på. 

Du aner ikke det første om mig eller min historie, ligesom du heller ikke har det fjerneste begreb om mine forretninger og investeringer. Alligevel holder du dig ikke tilbage med det ene åndssvage indlæg efter det andet, og det siger for mig noget om, at du ikke er værd at bruge mere tid på, end det er allerhøjest nødvendigt.

Hvis du har mere du vil tale om, eller flere antagelser du vil have afkræftet, så send mig en PM. Jeg synes ikke Amino skal sværtes til med flere irrelevante indlæg, fra hverken din eller min side, men det er selvfølgelig op til dig.

Jeg udtaler mig udelukkende baseret på din mangel på rummelighed overfor TDO, BZR, Jeg tror på det gode i mennesker og ligesom Jimi, så fornemmer jeg det klart og tydeligt i Thomas De Oliveira.

Ja, jeg er 41, jeg er ung af sind, og jeg elsker unge mennesker og har ikke glemt, hvad det vil sige at været netop det. Hvis du vælger at vende den egenskab imod mig, fordi jeg er uenig i dine "betragtninger", so be it!

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Side 10 ud af 17 (161 indlæg)