Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 9 ud af 17 (161 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du på krigsstien, Jimi? Jeg synes du bliver ved med at komme med meningsløse provokationer. Det kan da umuligt være i Anthony Robbins ånd.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:55 | Låst

Passiv +:

Jimi var du ikke træt ? Husk og vær frisk imorgen ;-)

God idè :-) Bliver godt med min ugentlige tur til smukke nordsjælland. Så bliver jeg så rolig

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:57 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Jimi Hove:

Det er Thomas for klog til, og alt for godt et menneske til. Måned efter måned har han ignoreret dem og sagt " det okay med minuskarma, jeg klarer mig. ", men på et tidspunkt gør det for ondt, og man må tage sit opgør. Det har han taget, nu vender han tilbage til sine mange ideer, hans gå på mod og hans stærke vilje efter at blive til noget.

Hvad er det for en gang mund lort.

Han har åbenbart læst at vi er nogle der ikke tager hans tuderi serøst, og derfor blevet klogere.

Og er man så fucking fokuceret på at være populær, så skal man ikke være iværkstætter, men være ham der slikker værkføren i røven så han kan mærke det i munden.

Det her handler rent udsagt om popularitæt, og ikke en skid andet, og fuck hvor er der mange der hopper på det pjat.

Og ja, jeg gav ham en stjerne, da han ville offentlige gøre hvem der gav ham stjerner.

Men på den anden side, så er det voksne mennesker der sidder her, med voksne problemer, så er de arto fornemmelser der altså mere skadende.....og så ka man igen begynde at snakke om, hvad vi vil med amino...

Lige PT overvejer jeg om jeg egentlig gider det her, for det er simpelthen for latterligt.

Det er sgu muligt, men det var mig der fik plusset! Yes

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:58 | Låst

Jimi Hove:

Passiv +:

Jimi var du ikke træt ? Husk og vær frisk imorgen ;-)

God idè :-) Bliver godt med min ugentlige tur til smukke nordsjælland. Så bliver jeg så rolig

Husk madpakken og lidt kold vand og en time i græset

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:59 | Låst

Kenneth,

Du lyder gammel og bitter. Det er ikke et spørgsmål om tuderi og at være populær; det er et spørgsmål om ikke at få minuskarma-point uanset, hvad man skriver. Og jeg har flere gange undret mig over, hvorfor visse af Thomas' indlæg fik så dårlig karma. Det fremgik tydeligt, at der var en eller flere personer, der bare ikke ville give Thomas en jordisk chance. Længere er den historie ikke.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:00 | Låst

BZR:
Er du på krigsstien, Jimi?

Hvis folk vil slås, så står jeg ikke stille og tager imod.

Jeg ønsker mest fred, men nægter at se en fornuftig sød 14 årige dreng blive mobbet ud af Amino. Det går imod alle mine frihedsidealer, som jeg ved at Tony Robins også går ind for. Han støtter også tropperne i Afghanistan og kampen imod folk , der prøver at lukke munden på andre folk med trusler og mobning. Så der er vi helt på bølgelængde

Men jeg er et meget fredeligt menneske, og tager ikke det her så seriøst, det bare en ophedet diskussion. Jeg kunne snildt mødes med jer allesammen i morgen i Tivoli og spise softice sammen, og have det sjovt. Og det mener jeg. Jeg har ingen bad feelings her. Det er et debatforum

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 22:01 | Låst

TT giver du ikke selv negative stjerne som person angreb ?

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 22:03 | Låst

2.000 visninger på 2 timer! sådan Thomas!

.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 22:05 | Låst

Jonathan Hansen:

2.000 visninger på 2 timer! sådan Thomas!

Der manglede bare en bannerreklame i førsteindlæg så var der kunder De Oliviera

mikkel

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 22:07 | Låst

hehe ja. 

.

Side 9 ud af 17 (161 indlæg)