Ja, du er simpelthen bare the man, BZR. Hvis Thomas lytter kan du altså lide ham, og hvis han ikke lytter, så kan du ikke lide ham? Det er fandme stærke argumenter. Og demokrati af allerhøjeste kaliber.
Det lyder som om du har haft en dårlig dag, Thomas.
Jeg siger ikke jeg har patent på den ultimative sandhed om at drive forretning. Men kan du forstå det er irriterende, når jeg bruger tid på et indlæg, at det så slet ikke får nogen opmærksomhed, fordi det er en lille smule kritisk?
Jeg gør mig ikke så meget i personfnidder, og afgiver heller ikke karmapoint ud fra en vurdering af, om jeg kan li' den pågældende person eller ej.
Ja, Thomas er kun 14 år, og indimellem fremgår det tydeligt, og alligevel spår jeg ham mere succes end mange af jer andre.Tænk, hvad han ikke kan drive det til, når han for alvor træder i karakter.
Interessant betragtning. Og jeg synes da det er vidunderligt, at du skal sidde her og fortælle andre, hvad de vil og ikke vil opnå, på baggrund af deres gøren og laden på Amino.dk. Vi går selvfølgelig ud fra, at du selv ved, hvad succes er.