Det er Thomas for klog til, og alt for godt et menneske til. Måned efter måned har han ignoreret dem og sagt " det okay med minuskarma, jeg klarer mig. ", men på et tidspunkt gør det for ondt, og man må tage sit opgør. Det har han taget, nu vender han tilbage til sine mange ideer, hans gå på mod og hans stærke vilje efter at blive til noget.
Hvad er det for en gang mund lort.
Han har åbenbart læst at vi er nogle der ikke tager hans tuderi serøst, og derfor blevet klogere.
Og er man så fucking fokuceret på at være populær, så skal man ikke være iværkstætter, men være ham der slikker værkføren i røven så han kan mærke det i munden.
Det her handler rent udsagt om popularitæt, og ikke en skid andet, og fuck hvor er der mange der hopper på det pjat.
Og ja, jeg gav ham en stjerne, da han ville offentlige gøre hvem der gav ham stjerner.
Men på den anden side, så er det voksne mennesker der sidder her, med voksne problemer, så er de arto fornemmelser der altså mere skadende.....og så ka man igen begynde at snakke om, hvad vi vil med amino...
Lige PT overvejer jeg om jeg egentlig gider det her, for det er simpelthen for latterligt.
/Kenneth