Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 8 ud af 17 (161 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville du udtale dig om stjernekasterne ?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:38 | Låst

Jimi Hove:

Thomas De Oliveira:
Stjernegiverne har skuffet mig meget. 

Ja jeg er sgu også blevet skuffet mange gange :-)

Du fik en masse minuskarma, men også en masse god. Du har mange støtter, men vigtigst af alt så tog du kampen, så gå du bare ud i spejlet og se på en mand.

Nå nu logger jeg altså, jeg er 38 år, gammel og fed og vil bare se fodbold i fjernsynet

hehe, skriv din adresse i en PB, også går der nogen dage, også har du din tak i hånden. 

Og det ælder også alle andre der har doneret Gift

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:39 | Låst

Passiv +:

Det skal jeg lige have noget tid til at tænke igennem, jeg er her ikke for at skabe dårlig stemning. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:40 | Låst

Passiv +:

Det er Thomas for klog til, og alt for godt et menneske til. Måned efter måned har han ignoreret dem og sagt " det okay med minuskarma, jeg klarer mig. ", men på et tidspunkt gør det for ondt, og man må tage sit opgør. Det har han taget, nu vender han tilbage til sine mange ideer, hans gå på mod og hans stærke vilje efter at blive til noget.

Lad tråden dø, og lad os vende tilbage til weekenden :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 21:41 | Låst

Det var mere i forhold til dit tidligere indlæg ;-)

men skønt og få det afklaret, skyd igang med dine projekter og se fremad

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:46 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, du er simpelthen bare the man, BZR. Hvis Thomas lytter kan du altså lide ham, og hvis han ikke lytter, så kan du ikke lide ham? Det er fandme stærke argumenter. Og demokrati af allerhøjeste kaliber.

Det lyder som om du har haft en dårlig dag, Thomas. 

Jeg siger ikke jeg har patent på den ultimative sandhed om at drive forretning. Men kan du forstå det er irriterende, når jeg bruger tid på et indlæg, at det så slet ikke får nogen opmærksomhed, fordi det er en lille smule kritisk? 

Jeg gør mig ikke så meget i personfnidder, og afgiver heller ikke karmapoint ud fra en vurdering af, om jeg kan li' den pågældende person eller ej.

TT Tekstforfatter:
Ja, Thomas er kun 14 år, og indimellem fremgår det tydeligt, og alligevel spår jeg ham mere succes end mange af jer andre.Tænk, hvad han ikke kan drive det til, når han for alvor træder i karakter.

Interessant betragtning. Og jeg synes da det er vidunderligt, at du skal sidde her og fortælle andre, hvad de vil og ikke vil opnå, på baggrund af deres gøren og laden på Amino.dk. Vi går selvfølgelig ud fra, at du selv ved, hvad succes er.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:48 | Låst

BZR:
når jeg bruger tid på et indlæg, at det så slet ikke får nogen opmærksomhed

Stakkels dig...

Nå hyg jer :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jimi Hove:

Det er Thomas for klog til, og alt for godt et menneske til. Måned efter måned har han ignoreret dem og sagt " det okay med minuskarma, jeg klarer mig. ", men på et tidspunkt gør det for ondt, og man må tage sit opgør. Det har han taget, nu vender han tilbage til sine mange ideer, hans gå på mod og hans stærke vilje efter at blive til noget.

Hvad er det for en gang mund lort.

Han har åbenbart læst at vi er nogle der ikke tager hans tuderi serøst, og derfor blevet klogere.

Og er man så fucking fokuceret på at være populær, så skal man ikke være iværkstætter, men være ham der slikker værkføren i røven så han kan mærke det i munden.

Det her handler rent udsagt om popularitæt, og ikke en skid andet, og fuck hvor er der mange der hopper på det pjat.

Og ja, jeg gav ham en stjerne, da han ville offentlige gøre hvem der gav ham stjerner.

Men på den anden side, så er det voksne mennesker der sidder her, med voksne problemer, så er de arto fornemmelser der altså mere skadende.....og så ka man igen begynde at snakke om, hvad vi vil med amino...

Lige PT overvejer jeg om jeg egentlig gider det her, for det er simpelthen for latterligt.

/Kenneth

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:51 | Låst

Kenneth:
Lige PT overvejer jeg om jeg egentlig gider det her, for det er simpelthen for latterligt

Just do it

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 21:53 | Låst

Jimi var du ikke træt ? Husk og vær frisk imorgen ;-)

Side 8 ud af 17 (161 indlæg)