Ja bliver spændende.. Jeg sover fint om natten og har stor tiltro til de ikke nupper mine penge eller stjæler folks oplysninger. Jeg kan lave min hjemmeside som en helt alm. hjemmeside og "bare" ligge en varekurv ind. Ingen binding hver måned eller andet, bare et par % per salg
Mange tak for jer alles hjælp.
Håber det kan lade sig gøre
Mikkel |
Thanh:Hej Mikkel!
Ved min shopløsning kan du helt mulighed for at designe din egen hjemmeside/grafik/SEO.
Hvad/hvem er du bange for? Alle er jo så lille som dig og mig.
Kan du godt sove om natten, når du ikke ved, at alle dine kunders pengene/kortnumre havner i et ukendt sted i USA?
Hvad sker der liige for dig?
Jeg tror bare han vil undersøge markedet inden han vælger en udbyder, ikke for at lyde for hård eller noget, men jeg har tjekket jeres hjemmeside ud, og jeg ville ikke købe noget fra / af jer.
Kan du godt sove om natten, når du ikke ved, at alle dine kunders pengene/kortnumre havner i et ukendt sted i USA?
Ved ikke hvor du kommer fra, men altså, normalt så opbevare man ikke kreditkortdata på sin egen server / database what-sp-ever når man benytter PayPal.
Jeg tror heller ikke at PayPal bliver hacket lige over natten, kan godt være PayPal ikke er så ubenyttet i DK, men mange andre steder i verden, da er de suverænt førende indenfor betaling over nettet.
Til OP.
Mikkel , du skriver bare en PM hvis du skal bruge hjælp, til system og evt. opsætning af PayPal, har været hele den mølle igennem et par gange nu :)