Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bygge Webshop på PAYPAL ?

Side 5 ud af 13 (128 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja bliver spændende..

Jeg sover fint om natten og har stor tiltro til de ikke nupper mine penge eller stjæler folks oplysninger.

Jeg kan lave min hjemmeside som en helt alm. hjemmeside og "bare" ligge en varekurv ind.

Ingen binding hver måned eller andet, bare et par % per salg

Mange tak for jer alles hjælp.

Håber det kan lade sig gøre

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

Thanh:

Hej Mikkel!

Ved min shopløsning kan du helt mulighed for at designe din egen hjemmeside/grafik/SEO.

Hvad/hvem er du bange for? Alle er jo så lille som dig og mig.

Kan du godt sove om natten, når du ikke ved, at alle dine kunders pengene/kortnumre havner i et ukendt sted i USA?

Hvad sker der liige for dig?

Jeg tror bare han vil undersøge markedet inden han vælger en udbyder, ikke for at lyde for hård eller noget, men jeg har tjekket jeres hjemmeside ud, og jeg ville ikke købe noget fra / af jer.

Kan du godt sove om natten, når du ikke ved, at alle dine kunders pengene/kortnumre havner i et ukendt sted i USA?

Ved ikke hvor du kommer fra, men altså, normalt så opbevare man ikke kreditkortdata på sin egen server / database what-sp-ever når man benytter PayPal.

Jeg tror heller ikke at PayPal bliver hacket lige over natten, kan godt være PayPal ikke er så ubenyttet i DK, men mange andre steder i verden, da er de suverænt førende indenfor betaling over nettet.

Til OP. 
Mikkel , du skriver bare en PM hvis du skal bruge hjælp, til system og evt. opsætning af PayPal, har været hele den mølle igennem et par gange nu :)

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Mikkel!

Jeg kan ikke lide den måde, du skifter din mening på. Faktisk har jeg ikke brug for dig som min kunde. Jeg har bare prøvet at hjælpe dig.

Til alle!

Paypay har en betalingsserviceudbyder (en bank i USA), hvor alle batalinger bliver gennemført.

Det ser ud som om jeg ingen plads har i forrumet.

Niels: vær venlig at stoppe at forfølge og chikanere mig.

Chuuuuu

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:20

Jeg mener ikke jeg skifter mening, jeg har hele tiden været åben overfor bud fra flere forskellige..

Og været åben overfor paypal, men ville sku være rart med dankort, men heller være uaghængig af andre firmaer.

Mr html Jeg hiver nok lige fat i dig så ;-) Skal nok have lidt hjælp til den varekurv man skulle kunne indsætte

Mikkel

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 23:21

Thanh:

Hej Mikkel!

Jeg kan ikke lide den måde, du skifter din mening på. Faktisk har jeg ikke brug for dig som min kunde.

Jeg syntes det er fedt at du brænder for dit produkt, og sælger det med engagement.

Når det så er sagt, vil jeg sige at dit produkt er meget nichepræget og nok ikke kan sammenlignes, med det som man forstår som en almindelig webshop.

Derfor tror jeg ikke dit system, passer på det behov som Mikkel har, og det er nok det som Mikkel har vurderet - der er ingen grund til at blive fornærmet over dette.

Mvh
Henrik

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Thanh:
Niels: vær venlig at stoppe at forfølge og chikanere mig.

jeg hverken forfølger eller chikanere dig. Jeg påpeger blot at dit system har nogle mangler som du prøver at sælge det på. Du er velkommen til at tage en diskussion på PM hvis du har lyst da jeg ikke vil ødelægge tråden.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 01:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels!

Jeg kan ikke sove i nat (i nogle nætter i hvert fald).

Jeg har mange gange før hørt din besked. Problemet er, at du poster, næsten hver gang efter min posting? Hvad er din mening? Hvad er det? hvis ikke chikaneringen. Vil du til hensigt ødelægge min foretning?

Hvem giver dig ret til at bestemme, hvad jeg mangler? Du er jo hverken min kunde, min leverandør eller min chef? Eller du tror, at alle i forumet er så dumme, at de ikke kan se/forstå, hvad jeg tilbyder dem.

For resten kan jeg ikke se noget galt dit testsresultat mht. min java-butik (det er min hensigt), kun din hjemmeside/butik har flere valideringsfejl.

Stop venligst chikaneringen. Hvis du vil være konstruktiv, vær venlig at sende mine mangler/fejl som PBer (du vil ikke ødelægge tråden jo) til mig. Jeg vil være dig taknemlig for det.

Chuuuuu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:33

Undskyld mig, men det der er da bare for tåbeligt.

Nu står verden da ikke længere, må man ikke lave et indlæg efter DU har skrevet? :/

Øv :(

P.S.
Første gang jeg har set en webshop, baseret på Java, kan man få lov til at prøve den demo?
:)

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:09

Thanh:

Hej Mikkel!

Mange tak for det. Det er godt, at du synes, at mit projekt er spændende.

Jeg vil om lidt via en PB sende et link til den kunde, som benytter min shopløsning + den fælles betaling (jeg har hidtil lavet 3 'Periode/Uge'afregninger til ham.

Du kan evt. kigge lidt på Butiksmanager/Butik af min demoshop her. Du kan ikke gemme dataændringer af demoshoppen i Butiksmanager.

Ja, Det koster 95 kr. pr. måned, hvis du har max. 10 varer i butikken. Du kan ellers se andre priser i 'Prisliste/Bestil service'-siden. Den fælles betaling koster 1000 kr. i oprettelse, 2% af omsætning og ingen månedlige eller årlige gebyrer.

Hej Thanh

Jeg kiggede lige på din side og dine priser, det lyder som udgangspunkt interessant med epayment integration og "den fælles betaling", hvis den altså er juridisk iorden ift PBS m.v. og lovlig iøvrigt.

Men forstår jeg det ret ifølge dine priser, at hvis jeg har 1000 varelinier i min shop, så skal jeg betale dig kr. 2.850,- pr. md.  ekskl. moms?

Og hvorfor koster det overhovedet mere fordi man har flere varer i shoppen, det forstår jeg ikke rigtig?

Mvh.
Lars 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:04
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thanh:
Stop venligst chikaneringen.

Kære Thanh,

Jeg kan altså ikke genkende den "chikane", som du beskylder Niels for at komme med. Smile

Amino er blandt andet et debat forum.

Det er ikke chikane. Jeg fandt en, synes jeg, udemærket forklaring om chikane her. Læser du definitionen/forklaringen der, er jeg sikker på, at du enig i, at Niels' debat indlæg ikke er chikane.

Er du rar ikke at "beskylde" andre for chikane, blot fordi de ikke er enige..

På forhånd tak.Smile

De bedste hilsner
John Nielsen

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 5 ud af 13 (128 indlæg)