Istedet for PBS kan man benytte norske Teller (http://www.teller.no) sammen med DIBS. Det fungerer fint. Man kan så bare ikke modtage rene dankort.
Se ud til at købsproceduren så "ser" ud som en Visa/DK handel frem for at kunderne har en Paypal lignende handel. Jeg formoder det er det Niels henviser til.
Altid interessant med alternativer til PBS indløsningsaftale.
Har du nogen erfaringer med Teller, og er de gode/dårlige?
De kan være lidt svære at få til at "makke ret", men ellers fungerer det på samme måde som med PBS. De har blot lidt pebrede gebyrer når man skal sende penge tilbage til kunderne (dengang kostede det 150 kr). Ellers ingen problemer og det jeg kender til dem er ok.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Se ud til at købsproceduren så "ser" ud som en Visa/DK handel frem for at kunderne har en Paypal lignende handel. Jeg formoder det er det Niels henviser til.
Det fungerer på nøjagtigt samme måde som med PBS. Firmaet som behandler korttransaktionen er blot norsk.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
De kan være lidt svære at få til at "makke ret", men ellers fungerer det på samme måde som med PBS. De har blot lidt pebrede gebyrer når man skal sende penge tilbage til kunderne (dengang kostede det 150 kr). Ellers ingen problemer og det jeg kender til dem er ok.
Har du nogen idé om hvordan deres priser er i forhold til PBS sådan ca. ?. Jeg tænker her både mht. kort-transaktionsgebyrer, samt selve prisen for indløsningsaftalen. Efter at have surfet rundt på deres hjemmeside i 15-20 minutter har jeg opgivet at finde det, jeg møder utrolig mange tomme sider på deres website. :(
Har du nogen idé om hvordan deres priser er i forhold til PBS sådan ca. ?. Jeg tænker her både mht. kort-transaktionsgebyrer, samt selve prisen for indløsningsaftalen
Jeg kender desværre ikke deres priser. Men et lille mobilfirma var i stand til at bruge dem.
Jeg kan ikke få en PBS aftale og søger derfor alternativer, jeg tænker PAYPAL, men kan man få salg igennem på den måde eller hopper kunderne fra ?
Gider folk købe hos PAYPAL shop ?.
Er der andre alternativer end PAYPAL ?
Har i selv andet end PBS der sælger ?
Håber i har råd/ erfaringer
Mikkel
Hej MikkelFris
Kig på http://www.shoppinnet.com/ den er gratis at bruge og du kan modtage betaling via bankoverførsel og paypal, paypal kan bruges sammen med visa/dankort og visa electron samt mastercards, så du kan fange alle kunder på nær dem der kun har rene "gammeldags" dankort.
Og den der myte med at ingen tør bruge paypal er noget sludder, alle de unge er fuldstændig fortrolige med paypal, og det fungerer fuldstændig upåklageligt, muligvis ville du kunne få et par kunder flere ved at bruge pbs, men det vil næppe være udslagsgivende for om hvorvidt du kan lave forretninger via din shop.
Har jo så fået købt en dandomain shop, men ikke sikker på den kan klare det smarte nye paypal hvor folk ikke skal logge på som bruger, men bare gå lige til kontooplysninger
Nogen der kan af/bekræfte dette ?
Har dog smidt dem en mail, men der er længe til imorgen kl 8
Prisen er for meget, har fået tilbud fra polen og Indian og de er lidt billigere ;-)
For at kunne tage en pris på 9.995,- outsourcer vi skam også. Hvis du vil gå direkte til udlandet selv, kan du selvfølgelig få det billigere, MEN - så skal du jo også selv styre processen. Har du ikke været involveret i outsourcing før, så kan jeg kun sige "pøj pøj" .
Og jeg har også sjældent set indere der kunne lave et pænt "nordisk design". Langt de fleste designs jeg har set fra indere ligner for det meste en "standard template til 50$".