Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bygge Webshop på PAYPAL ?

Side 10 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Først, tak for de mange venlige kommentarer til vores shop.

5000 kr/år var et slag på tasken for en 199 kr/måned gateway + PBS (300kr/måned) i faste udgifter - altså før jeg har solgt et eneste produkt. Den rigtige pris er 5.500 kr./år (+1,5 kr per transaktion + 500 kr oprettelse)

Alternativet er vores ca. 4% afgift til Paypal per tjent krone. Vi skal omsætte for 140.000 kr. før der er break-even (altså før vi har betalt 5.500 kr tilsvarende PBS). Dertil med en gennemsnit ordre på 150 kr. vil det give 933 ordre * 1,50 kr = 1.400 kr ekstra. Hvis I kan følge matematikken, så er PBS for webshops med en omsætning over 150.000 kr. sådan cirka...

Vi har selv lavet designet til www.coolskins.dk , men har dog haft et par timers programmørhjælp til at sætte det op som vi ville have det. Det har dog været en udenlandsk programmøromkostningerne har været 500 kr.

Vi er to om shoppen og vi kan PHP programmering til husbehov. Derfor er Magento et super valg for os, for det er logisk og nemt bygget op - hvis man kan lidt html/php.

Hvis man ikke kan dette - så er en dandomain (eller 9995 kr) løsning nok smartere.

Dvs. vi har ingen faste udgifter per måned bortset fra vores hosting hos www.magentohotel.dk

Problemet for mig med Paypal er, at vi kun kan få Paypal Standard - som ikke understøtter forskellige ting. F.eks. vi skal have betalingen til at foregå på Paypals hjemmeside. Det stinker lidt.

Men lad mig svare på din besked (Mikkel) senere i aften - jeg har set den.

Andre spørgsmål om Magento, Paypal eller vores webshop, så er man velkommen til at skrive PM'er.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:09

Bautik:

Rasmus fra GetAshop.dk tilbyder det til 9995,-

Citat fra hans hjemmeside:

[qoute]

• Dit helt eget unikke design
  • Eget domæne fx. www.minbutik.dk
  • Profesionelt shopping system, se features for Magento
  • Avanceret statistik (integration til Google Analytics og Google Website Optimizer)
  • Opsætning og konfiguration
  • 225 siders Magento manual
  • 1 års hosting hos Magentohotel.dk (værdi 1.119,-)
  • 1 års professionel betalings gateway (værdi 1.069,-)
* Du skal selv oprette en PBS aftale men vi hjælper gerne. Denne koster pt 1.000,- om året.

[/qoute]

Ja og det forbavser mig han ikke har lavet en løsning med Paypal endnu til 5.995,00

Køb ren argan olie her

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:14

BTW. Lad venligst være med at bruge vores webshop til at falske ordre i, bare forbi I vil se Paypal betalingssystemet...

Gå på Paypals hjemmeside i stedet!

Thanks...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:30

Der burde jo være nogen der kunne lave det rigtig billigt, da det jo åbenbart bare er noget der skal smides på mit hotel som feks. wordpress.

Der skal så laves anden farve og et banner

Betalings gateway skal jeg jo ikke have tilkoblet..

Hvad burde jeg give for sådan en omgang ?

Kræver det kendskab til koder eller er det så nemt som wordpress ?

Mikkel

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars!

Mht. den fælles betaling kan jeg godt sige, at den juridisk er helt i orden. Det skyldes i, at alle mine butikker har det samme domæne storehotel.com (præcis https://www.storehotel.com/shop/startshop.sh?shopid=shxxxxxxxx). PBS kræver nemlig, at et domæne skal kobles sammen med en forretningsaftale. Jeg har mange gange oplyst til PBS, at jeg vil tilbyde den fælles betaling både i DK og i udlandet. Selve da jeg for nylig har bedt dem om at sætte mine betalingsaftaler i Surcharge-mode (kortgebyr pålægges kortholdere) i forbindelse med, at jeg har fået en kunde.

Jeg mener, at PBS trods deres strenge regler altid vil åbne for nye løsninger, især de løsninger, som vil henvende sig til internationale kunder.

Lars: Men forstår jeg det ret ifølge dine priser, at hvis jeg har 1000 varelinier i min shop, så skal jeg betale dig kr. 2.850,- pr. md.  ekskl. moms? Og hvorfor koster det overhovedet mere fordi man har flere varer i shoppen, det forstår jeg ikke rigtig?

Ja. Hvis butikken efter min opfattelse har jo flere varer vil den have desto flere kunder, systemet bliver dermed optaget mere og den skal derfor koste mere.

Faktisk er det min mening, at min shopløsning specielt henvender sig til de små butikker, som har mindre 200-300 varer. Med andre ord regner jeg ikke med, at jeg har store butikker som kunder.

Jeg kan ellers ændre priserne, hvis mange vil synes, at de er for dyre.

Mange tak for dine råde og for at du synes, at det er helt OK at lave webshops i Java (idet mange har kritiseret mig for det).

Selv om min hovedside designmæssig ikke ser godt ud (jeg mangler også korrekturlæsning) er min shopløsning helt klar til brug: det gælder for både designet og funktionerne. Hvis du kigger på Butiksmanager/Butik kan du godt se dette (du skal ikke kigge på butiksdata).

Det er meningen, at jeg på nuværende tidspunkt vil finde nogle at arbejde sammen eller et lille IT-firma (ca. 3 - 10 ansatte), som mit firma kan slå sammen med.

En af mine venner mener, at jeg hurtigt/målrettet skal arbejde på at finde nogle kunder.

For nogle uger sider var der en dansk forening med medlemmer fra alle lande i EU, som har henvendt sig til mig og at de gerne vil have en lille butik, hvor abonnement som medlemskab kan tegnes og betales.

Idet jeg mener, at jeg også har brug for den nye shopløsning i forbindelse min forretning har jeg henvendt mig til PBS, som derefter satte en testside op med abonnenmentsbetalinger for mig, så at jeg kan arbejde med testen.

I øjeblikket arbejder jeg hård på at lave den nye shopløsning færdigt. Det tager lidt længere tid end som jeg regnede med.

Når jeg bliver færdigt med den nye løsning vil jeg målrette arbejde på at finde IT-firmaet (+web-udviklere). Jeg har faktisk brug for et samarbejde.

Jeg mangler stadig mange ting. Men under omstændigheder vil jeg gøre mit bedst for at føre mit firma videre.

Hav fortsat en god aften.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:39

*dang*

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bautik!

Jeg vil bare gøre lidt klarer mht. mit valg af  Java:

• Java er specielt udviklet til Internet-applikationer: både frontend og backend.
  • Det er i virkeligheden meget nemmere for mig at arbejde med Java. Jeg mener ikke, at jeg klarer mine opgaver i andre kodesprog. Det er alt for uoverskueligt for mig.
  • Det er meget nemmere for mig at udvide systemet med andre nye funktioner. Med andre ord kan jeg nemt levere en totalløsning (enterprise) til mine kunder på længere sigt; og samtidig med jeg kan have et godt kontrol over systemet.
  • (NYT) Den stærkeste drivkraft bag min beslutning er, at alle nuværende shopløsninger ikke er til for de helt små butikker. Jeg regner med, at hvis de afprøver min løsning vil de blive helt enige med mig.

Bautik: Jamen jeg vil da ikke foretrække at udfylde 1 felt også har jeg en java shop som ligner noget fra 90'erne(no offense):

Efter min mening er det en konklusion, som fylder med fordomme.

Bautik: Det kan være der er et marked for det et sted, men det er ikke stort, det er ikke fremtiden og det kan abre ikke måles med Magento, Dandomain, Easyflow, redShop, Scannet, Prestashop, oscommerce.. du sidder alene og laver dit system(virker det til?) og de andre kan have mellem et par stykker og flere tusinde.. afhængig af om det er Open eller Closed source

Hvis jeg har blot nogle få kunder, som er tilfredse med min løsning, mens de andre har flere tusinde. Det skal jeg være meget glad for. Jeg har faktisk ingen ambition om at have flere kunder end andre. Hvorfor skal man det?

Chuuuuu

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:49

MikkelFriis.com:

Hej aminoer

Jeg kan ikke få en PBS aftale og søger derfor alternativer, jeg tænker PAYPAL, men kan man få salg igennem på den måde eller hopper kunderne fra ?

Gider folk købe hos PAYPAL shop ?.

Er der andre alternativer end PAYPAL ?

Har i selv andet end PBS der sælger ?

Håber i har råd/ erfaringer

Mikkel

på internet kunne jeg ikke finde nogle gode undersøgelser kun dårligt om paypal

jeg vil i hvert fald kun bygge en webshop med paypal , som en midlertige løsning evt. kan det bruges vidste i  har varen i hånden f.eks. til homeparty.

http://www.forbrugerraadet.dk/?cid=5811

http://www.bt.dk/nyheder/banker-vil-fri-af-ansvar-elektroniske-penge

http://politiken.dk/erhverv/article619107.ece

http://www.berlingske.dk/danmark/kriminelle-slaar-moent-paa-haiti-katastrofe

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thanh:

• Java er specielt udviklet til Internet-applikationer: både frontend og backend.

Det er forkert, Java er udviklet som en del af et Sun om at lade et intelligent TV og andre devices. Dengang hed det OAK, og fokus var på at skabe en solid platform.

Thanh:
Det er i virkeligheden meget nemmere for mig at arbejde med Java. Jeg mener ikke, at jeg klarer mine opgaver i andre kodesprog. Det er alt for uoverskueligt for mig.

Det kan godt være, at det er nemmere for dig, at programmerer Java Applets, MEN når du bruger en teknologi der er så dårligt understøtter, så ender det med at det er dine kunder der må betale prisen, for din dovenskab!
Det er jeg sikker på, du heller ikke selv synes er rimeligt!

Thanh:
(NYT) Den stærkeste drivkraft bag min beslutning er, at alle nuværende shopløsninger ikke er til for de helt små butikker. Jeg regner med, at hvis de afprøver min løsning vil de blive helt enige med mig.

Sådan noget sludder, både Scannet, DanDomain og os, selv har nogle af de mindste virksomheder i Danmark på kundelisten, og det tænker vi selvfølgeligt på når vi udvikler vores løsninger.

Din ide med at embede shop-funktionalitet med på eksisterende sites, kan sagtens udføres uden Java-applets hvis du istedet bruger Html widgets.

Iøvrigt forhørte jeg mig engang, hos PBS og en løsning med fælles betaling, hvilket de gerne ville tilbyde, hvis jeg bare kunne stille med en bank garanti på 15 mil.
Hvis du en få en del kunder, vil omsætningen på din indløsningsaftale stige hvilket sandsynligvis vil gøre at PBS banker på din dør, med krav om større garanti.

Efter at havde debatteret denne holdning med dig i over 3 år, og jeg mener faktisk at vores vicevært har været ind over engang. Så er jeg helt sikker på at du aldrig vil ændre holdning!

Jeg forstår dig ikke helt! Nu har du her på Amino, mødt rigtigt mange der synes at dit teknologi-valg er forkert og måske endda skadeligt. Jeg mener ikke, jeg er stødt på en eneste, der synes om det er en god ide at bruge Applets til at lave shops!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:01

Hej Mikael

kan godt se der er dårlige omtaler af Paypal, men kunne jo måske med de artikler være der kom mere fokus på området og paypal røg ind under garantien fra bankerne..

Så tror jeg også der kunne komme skub i sagerne

Mikkel

Side 10 ud af 13 (128 indlæg)