Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bygge Webshop på PAYPAL ?

Side 9 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men en ting som man bør huske med Paypal er at det ikke bare er dyrere at bruge, men Langt dyrere. Der er tidligere lavet beregninger på omsætning, og du skal ikke særlig højt op for at det er en dårlig forretning kontra PBS.

Alt for mange ser kun på oprettelsesgebyret, og ikke helheden.

Men det er en konkret beregning for hver enkelt shop, hvad der er bedste løsning.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

MikkelFriis.com:

hvad kostede sådan en shop ca. pr. måned

Magento er gratis Smile Du kan læse mere om det på Magentos hjemmeside

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper.

Jeg kan ikke få PBS aftale så min eneste måde og komme igang på, uden folk skal betale med bankoverførsel.

Ved det er billiger med PBS..

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:46

Jesper Laugesen:
Nu har jeg ikke læst hele tråden, men en ting som man bør huske med Paypal er at det ikke bare er dyrere at bruge, men Langt dyrere. Der er tidligere lavet beregninger på omsætning, og du skal ikke særlig højt op for at det er en dårlig forretning kontra PBS.

Måske ikke, men hvis man sammenligner med Scannet og DanDomain, så koster det kassen. Og med Paypal kan man komme igang på meget kort tid kontra PBS.

Der findes så også en del som ikke kan godkendes til PBS, hvilket så begrænser deres muligheder.

Med expressbetaling fra PayPal så er det med Dankort ligemeget og det giver ikke større sikkerhed end PayPal generelt det tror jeg ikke på. Jeg er overbevist om at PayPal har langt flere transaktioner end PBS har på årsbasis.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:47

Jan Elmar Sørensen:

MikkelFriis.com:

hvad kostede sådan en shop ca. pr. måned

Magento er gratis Smile Du kan læse mere om det på Magentos hjemmeside

Nu spørg jeg måske dumt..

Kan jeg få en shop som den tidligere nævnt helt gratis ? Hvad med den varekurv fra paypal koster den så noget ?

Ved design kan koste ekstra fra lagersalgs indlæg..

Det lyder bare for godt til at være sandt hvis man kan få det hele gratis og det kun koster en programmør

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 18:49

MikkelFriis.com:
Kan jeg få en shop som den tidligere nævnt helt gratis ? Hvad med den varekurv fra paypal koster den så noget ?

Du finder listen af leverandører på PayPal´s side. Der er mange. Men tag en snak med CoolSkin, da de lader til at have noget velfungerende, der er ingen grund til at du går over åen efter vand.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:52

Lagersalg123 - JEN:

MikkelFriis.com:

Du finder listen af leverandører på PayPal´s side. Der er mange. Men tag en snak med CoolSkin, da de lader til at have noget velfungerende, der er ingen grund til at du går over åen efter vand.

Har smidt ham en besked ;-) for det er da det bedste jeg har set til dato med paypal integreret...

godt gennemført

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 18:52

MikkelFriis.com:
Det lyder bare for godt til at være sandt

Det er det skam ikke. Det er da ikke uden grund at du kan få en shop til 9,995 der er opsat efter dit ønske og med alt betalt i 1 år, det er da ene og alene fordi de har gjort sig den udemærkede umage at sætte sig ind i ændringer af Magento tingene og derved har alle tingene klar på relativt kort tid.

Der er intet nyt i det Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:01

så jeg kan bare få en til at ligge shoppen online på mit domæne og så den varekurv ind fra paypal.

9,995,- det lyder da også super billigt, hvor finder man de tilbud :-) Kan man evt få det endnu billigere.. Tænker hvis det er en standartshop med eget stort logo og egen farvevalg..

Jeg synes bare alle steder man kigger skal man give fra 299,- om mdr for en shop

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:05

Rasmus fra GetAshop.dk tilbyder det til 9995,-

Citat fra hans hjemmeside:

[qoute]

• Dit helt eget unikke design
  • Eget domæne fx. www.minbutik.dk
  • Profesionelt shopping system, se features for Magento
  • Avanceret statistik (integration til Google Analytics og Google Website Optimizer)
  • Opsætning og konfiguration
  • 225 siders Magento manual
  • 1 års hosting hos Magentohotel.dk (værdi 1.119,-)
  • 1 års professionel betalings gateway (værdi 1.069,-)
* Du skal selv oprette en PBS aftale men vi hjælper gerne. Denne koster pt 1.000,- om året.

[/qoute]

Side 9 ud af 13 (128 indlæg)