1. hvad er fordelen ved Java frem for andre kodesprog? Du har 1 Betalingsløsning Altså.. det lyder meget hårdt.. men du har et forældet system med utrolige begrænset muligheder for kunden(ejeren) med Paint designet logo og grafik.. Det kan være der er et marked for det et sted, men det er ikke stort, det er ikke fremtiden og det kan abre ikke måles med Magento, Dandomain, Easyflow, redShop, Scannet, Prestashop, oscommerce.. du sidder alene og laver dit system(virker det til?) og de andre kan have mellem et par stykker og flere tusinde.. afhængig af om det er Open eller Closed source..
|
Hej Martin!
Martin: Nu må du endelig ikke føle jeg forfølger dig eller forsøger at cikanere dig.
OK, jeg misforstår dig. Nogle gange er det normat, at man misforstår hinanden, selve man kender godt hinanden i lange tid. Jeg har i hvert fald gjort mit bedst ved ikke at blive skuffet/bekymret, når jeg har fået nogle kritikker.
Mht. Java kan du godt læse mit svar af Bautiks indlæg.
Martin: Det kunne være rigtig spændende - Evt. i en ny tråd - at tage debatten omkring valg af teknologi, for som du sikkert har opdaget er rigtig mange uenige med dig i at Java ikke er det optimale valg.
Faktisk har jeg tænkt på det, men jeg er i øjeblikket meget optaget af et andet projekt. Jeg vil i den nærmere fremtid oprette en ny tråd og vi kan godt snakke sammen om det igen.
Martin: Ingen af de store firmaer i verdenen benytter sig af Java som frontend platform? Har du nogle gode eksmpeler på hvor det er lykkedes med succes at benytte Java som e-handelsplatform?
Vi skal passe på, når vi siger det. Hvis ikke, vi en dag vågner op og opdager, at vi bliver langt bag efter de andre. Du kan evt. læse 'Java in Action' på Java-siden.
Men alting skulle være meget nemmere, hvis vi kunne se langt ud i fremtiden.