Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bygge Webshop på PAYPAL ?

Side 7 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

1. hvad er fordelen ved Java frem for andre kodesprog?
2. Og hvad fordele har java frem for dem jeg ville kalde "normale" kodesprog inden for webshops. php & asp m.m
3. Der findes utallige af systemer som har et kæmpe plugin database og API til integration af diverse systemer
4. Og hvad fordele giver det din kunde og din kundes kunder?
5. Det afhænger vel af hvordan man er skolet? det er vel også let for en der arbejder i PHP at lave en shop i php frem for i asp eller java.
6. Jamen jeg vil da ikke foretrække at udfylde 1 felt også har jeg en java shop som ligner noget fra 90'erne(no offense). Der er så mange gode programmer opensource som closesource som giver kundens kunder mulighed for at bruge alle browsere, og både mac og pc. Du for mulighed for at integrere økonomi systemer, forsendelses systemer, prissamenlignings sider, statistikker og et hav af andre applikationer og løsninger som kan gavne din kundes shop..

Du har 1 Betalingsløsning
Kan ikke se hvilke statistik man kan bruge på din side(tænker Google analytics, woopra m.m)
design mæssigt har man ikke frihed. du er låst fast i et java script.

Altså.. det lyder meget hårdt.. men du har et forældet system med utrolige begrænset muligheder for kunden(ejeren) med Paint designet logo og grafik.. Det kan være der er et marked for det et sted, men det er ikke stort, det er ikke fremtiden og det kan abre ikke måles med Magento, Dandomain, Easyflow, redShop, Scannet, Prestashop, oscommerce.. du sidder alene og laver dit system(virker det til?) og de andre kan have mellem et par stykker og flere tusinde.. afhængig af om det er Open eller Closed source..

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:23

Hej Martin!

Martin: Nu må du endelig ikke føle jeg forfølger dig eller forsøger at cikanere dig.

OK, jeg misforstår dig. Nogle gange er det normat, at man misforstår hinanden, selve man kender godt hinanden i lange tid. Jeg har i hvert fald gjort mit bedst ved ikke at blive skuffet/bekymret, når jeg har fået nogle kritikker.

Mht. Java kan du godt læse mit svar af Bautiks indlæg.

Martin: Det kunne være rigtig spændende - Evt. i en ny tråd - at tage debatten omkring valg af teknologi, for som du sikkert har opdaget er rigtig mange uenige med dig i at Java ikke er det optimale valg.

Faktisk har jeg tænkt på det, men jeg er i øjeblikket meget optaget af et andet projekt. Jeg vil i den nærmere fremtid oprette en ny tråd og vi kan godt snakke sammen om det igen.

Martin: Ingen af de store firmaer i verdenen benytter sig af Java som frontend platform? Har du nogle gode eksmpeler på hvor det er lykkedes med succes at benytte Java som e-handelsplatform?

Vi skal passe på, når vi siger det. Hvis ikke, vi en dag vågner op og opdager, at vi bliver langt bag efter de andre. Du kan evt. læse 'Java in Action' på Java-siden.

Men alting skulle være meget nemmere, hvis vi kunne se langt ud i fremtiden.

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 16:33

Hej Niklas!

Jeg tror, at Google Chrome på Mac ikke endnu støtter Java. Jeg tror, at det er derfor. Du kan evt. bruge en anden browser, f.eks. Firefox eller Safari.

Chuuuuu

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:36

Vi bruger Paypal som betalingssystem på www.coolskins.dk . Vores shop er lavet på Magento Commerce.

Det var super nemt at installere og kostede gratis. De tager en procentdel af salget - men det er der ikke noget nyt i.

Jeg tror, at vi mister ca. 10% af vores kunder mellem ordren og Paypal betalingen. Det ved jeg ikke om det er mange i forhold til en 5000/år PBS aftale + gateway.

Vi forsøger i stedet at forklare kunderne, at Paypal er mindst ligeså sikkert som PBS.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:48

Thanh:

Hej Niklas!

Jeg tror, at Google Chrome på Mac ikke endnu støtter Java. Jeg tror, at det er derfor. Du kan evt. bruge en anden browser, f.eks. Firefox eller Safari.

Lige nettop derfor taber java som frontend platform til en webshop!

(Min netbank virker dog fint i Chrome og den køre også java)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:49

Peter Stensgaard:
Jeg tror, at vi mister ca. 10% af vores kunder mellem ordren og Paypal betalingen. Det ved jeg ikke om det er mange i forhold til en 5000/år PBS aftale + gateway.

5000/år?
Det koster det ikke for mit firmas webshop, hvor kunderne kan betale med dankort, edankort og bankoverførsel.
Du sammenligner vel Paypal med en PBS aftale med alle de internationale kreditkort? Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:56

John Nielsen, Nielco IT :

Peter Stensgaard:

5000/år?
Det koster det ikke for mit firmas webshop, hvor kunderne kan betale med dankort, edankort og bankoverførsel.
Du sammenligner vel Paypal med en PBS aftale med alle de internationale kreditkort? Smile

Jeg tror han også inkluderer betaling af gateway´en.

Det er ikke usædvanlige priser at betale 199 per måned for gateway alene og dertil kommer der vel også noget til PBS .

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:57

Peter Stensgaard:

Vi bruger Paypal som betalingssystem på www.coolskins.dk . Vores shop er lavet på Magento Commerce.

Det var super nemt at installere og kostede gratis. De tager en procentdel af salget - men det er der ikke noget nyt i.

Vi forsøger i stedet at forklare kunderne, at Paypal er mindst ligeså sikkert som PBS.

Hej Peter Stensgaard.

Dejligt endelig noget godt og et kanon eks.

I har en rigtig dejlig side må man sige og lige prøvet at ligge varer i kurv. Det er jo super smart, jeg kom til kortoplysninger.. Hvad sker der efter man har intastet det og trykker gennemse ordre ?.

Skal kunden logge ind som bruger eller andet øv ?

Fandeme dejlig og se noget godt!

Vær stolt af din shop..Hvad er den bygget i og af hvem ? er systemet nemt og ligge ind i shoppen ?

Mikkel

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 17:19

Hej Niklas!

Java er specielt udviklet til Internet-applikation: både frontend og backend, men jeg kan godt lide at benytte den i frontend. Jeg er næsten sikker på, at din netbank ikke bruger Java, i hvert fald ikke den version 1.6.0+.

Er der fejlfrit eller masse fejl ved andre shopsystemer?

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 17:22

Hej Bautik!

Hvorfor andre, men ikke Java?

Jeg mener ikke, at mine kunder vil mangle de ting som du har nævnt i dit indlæg.

Vi kan stoppe her, idet vi har lavet nok støj i Mikkels tråd. Jeg vil snart åbne en ny tråd igen og vi kan snakke samme igen.

Til Lars Mayer:

Jg vil nok finde en lejlighed til at svare på dit indlæg.

Chuuuuu

Side 7 ud af 13 (128 indlæg)