Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bygge Webshop på PAYPAL ?

Side 6 ud af 13 (128 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej John Nielsen!

Vi har taget en konstruktiv debat sammen. Vi er ikke uvenner. Jeg vil blot sige, at skal vi tage hensyn til hinanden og hinandens interesse, selv om vi er i et debat-forum?

Mht. Larss indlæg vil jeg svare på i aften.

Sluttelig vil jeg tilføje, at hvem som  iværksætter i starten eller nogensinde har en 100% perfekt produkt? Eller har han/hun et hård liv, som fyldes med masse svære problemer/udfordringer? Jeg mener, at vi også skal tage hensyn til det, inden vi kommer med et hård kritik eller en hård dom til andres produkter. Faktisk har jeg ikke noget imod og/eller er bange for kritikker. Du kan sagtens se det, hvis du kigger på de tråde, som jeg har været med i debatten. Som sagt dagligt har alting en grænse.

Det indlæg henvender også sig specietl til Anders Holm.

Chuuuuu

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mikkel

Check www.shopify.com for en nem webshop løsning, hvor du er helt frit stillet med hensyn til design. fairtime.dk er en Shopify shop blot med egen design template.

Med et par klik kan du opsætte Paypal integration på dit eget domæne og senere skifte til PBS, hvis du synes (eller bruge begge samtidig)

Jeg vælger ikke at abonnere på denne tråd, den er ligesom kørt lidt af sporet, men du er velkommen til at sende en PM, hvis du har brug for mere info.

Venlig hilsen
Ole

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:31

Thanh:

Hej John Nielsen!

Vi har taget en konstruktiv debat sammen. Vi er ikke uvenner. Jeg vil blot sige, at skal vi tage hensyn til hinanden og hinandens interesse, selv om vi er i et debat-forum?

Mht. Larss indlæg vil jeg svare på i aften.

Sluttelig vil jeg tilføje, at hvem som  iværksætter i starten eller nogensinde har en 100% perfekt produkt? Eller har han/hun et hård liv, som fyldes med masse svære problemer/udfordringer? Jeg mener, at vi også skal tage hensyn til det, inden vi kommer med et hård kritik eller en hård dom til andres produkter. Faktisk har jeg ikke noget imod og/eller er bange for kritikker. Du kan sagtens se det, hvis du kigger på de tråde, som jeg har været med i debatten. Som sagt dagligt har alting en grænse.

Det indlæg henvender også sig specietl til Anders Holm.

Hej Thanh

Vi er mange iværksættere (ink mig selv) der ikke har et perfekt eller 100% færdigt produkt (håber aldrig vores produkt bliver 100% færdigt). Dog er der forskel på hvad det er ens produkt fejler, vi har features vi gerne vil tilføje, smårettelser i interfacet, priser vi gerne vil sænke osv.

Der hvor jeg personligt mener dit produkt fejler er på valget af teknologi, jeg har ikke engang kigget på dine features (Som sikkert er rigtig gode) da jeg ikke kan køre din java applet på min mac (den starter ikke).

Da jeg aldrig har set andre webshops køre med en java applet som fronted kunne jeg rigtig godt tænke mig at se nogle tal på hvordan dine kunder konvertere besøgende til salg i deres webshops. Vi har tit i Firmafon overvejet at bruge moderne teknologier som objective-j, men har til dato fravalgt det pg.a. manglen på udbredelse.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se tal som konvertering, besøgstal, kundetilfredshed, antal kunder osv. Tal som vil være spændene for os i firmafon da det vil kunne underbygge muligheder for fx objective-j.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thanh:
Stop venligst chikaneringen. Hvis du vil være konstruktiv, vær venlig at sende mine mangler/fejl som PBer (du vil ikke ødelægge tråden jo) til mig. Jeg vil være dig taknemlig for det.

Thanh

Én ting kan du være 100% sikker på, og det er at Niels aldrig chikanerer nogen.

Jeg har også set Niels´s indlæg når du tilbyder dine services, og alle uden undtagelse er berettigede. Niels er yderst kompetent til de ting han foretager sig, og han er samtidig intelligent udover gennemsnittet.

Det kan godt være dine services er smarte, men mange har påpeget der middelalderlige udseende og den manglende servicemindede guidance der gør at du ikke kommer videre med dit projekt.

Måske du skulle vende det hele 180 grader og søge en partner der sælger webshops som du kan forklare tingene til og så udvikle videre på dine ting hvis der er grundlag for det.

Der findes flerre herinde der sælgers webshops med betalingsmoduler, og lav dog noget med dem så du har en reference.

Jeg garanterer dig at bare 1 reference med noget der virker som alternatic til PBS og ikke er som Ewire, kan skabe grobund for en solid businesscase.

Så glem alt det personlige du kommer frem med og tag kritikken seriøst.

Og så til sidst den hårde: Hvis ikke du forstår ovenstående kommer du aldrig til at sælge din vare.

Køb ren argan olie her

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 14:25

Hej Niklas!

Niklas: Der hvor jeg personligt mener dit produkt fejler er på valget af teknologi, jeg har ikke engang kigget på dine features (Som sikkert er rigtig gode) da jeg ikke kan køre din java applet på min mac (den starter ikke).

Hvis det er din personlige mening om mit valg af teknologien er det OK. Kan jeg spørge dig, hvorfor man ikke må anvender Java-teknologien, som specielt er udviklet til Internet-applikationer/klienter? E-handel er en af de mest seriøse opgaver på nettet. Hvorfor skal man ikke bruge det mest avancerede værktøj til Internet-applikationer til at lave den? Efter min mening er det lidt mærkeligt, hvis man ikke tænker på at udnytte det. Jeg kan sige, at man kommer meget længere med Java (i hvert fald på klient-siden).

Vær venlig at vise mig det skærmbilled, som du ikke kunne køre shoppen. Jeg kan nok påpege hvorfor.

Niklas: Da jeg aldrig har set andre webshops køre med en java applet som fronted kunne jeg rigtig godt tænke mig at se nogle tal på hvordan dine kunder konvertere besøgende til salg i deres webshops. Vi har tit i Firmafon overvejet at bruge moderne teknologier som objective-j, men har til dato fravalgt det pg.a. manglen på udbredelse.

Jeg har i øjeblikket en kunde, som benytter min løsning. Jeg kan godt mærke, at andre er begyndt at være interesseret i min løsning. Men pga. en anden grund vil de vente med at afprøve min løsning.

Som iværsættere bør vi tænke på, at det er os, der bestemmer fremtiden. Jeg mener, at hvis jeg f.eks. gerne vil have, at Java-webshops bliver mere og mere populær/udbredt på markedet skal jeg arbejde på/med/for det. Jeg håber, at du forstår min mening og at du derfor ikke behøver at spørge mig, hvorfor jeg har lavet webshops i Java.

Chuuuuu

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:36

Thanh, du virker meget solgt til at bruge java til Webshop.. Hvad fordele er der ved java shops frem for de "normale" webshops vi kender idag?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:59

Thanh:
Som iværsættere bør vi tænke på, at det er os, der bestemmer fremtiden. Jeg mener, at hvis jeg f.eks. gerne vil have, at Java-webshops bliver mere og mere populær/udbredt på markedet skal jeg arbejde på/med/for det. Jeg håber, at du forstår min mening og at du derfor ikke behøver at spørge mig, hvorfor jeg har lavet webshops i Java.

Nu må du endelig ikke føle jeg forfølger dig eller forsøger at cikanere dig.

Du har ret i at iværksættere til dels er med til at bestemme fremtidens platforme. Men hvorfor er det du er fastlåst på Java? I mine øjne er det bestemt ikke den stærkeste platform til web.

Det kunne være rigtig spændende - Evt. i en ny tråd - at tage debatten omkring valg af teknologi, for som du sikkert har opdaget er rigtig mange uenige med dig i at Java ikke er det optimale valg.

Ingen af de store firmaer i verdenen benytter sig af Java som frontend platform? Har du nogle gode eksmpeler på hvor det er lykkedes med succes at benytte Java som e-handelsplatform?

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 15:01

Hej Lagersalg123!

Lagersalg123: Én ting kan du være 100% sikker på, og det er at Niels aldrig chikanerer nogen. Jeg har også set Niels´s indlæg når du tilbyder dine services, og alle uden undtagelse er berettigede.

Som jeg har nævnt i et tidligere indlæg, at vi har snakket sammen og at vi ikke er uvenner.

Lagersalg123: Niels er yderst kompetent til de ting han foretager sig, og han er samtidig intelligent udover gennemsnittet.

Det mener jeg også. Jeg respekterer også ham og læser mange af hans indlæg.

Lagersalg123: Jeg garanterer dig at bare 1 reference med noget der virker som alternatic til PBS og ikke er som Ewire, kan skabe grobund for en solid businesscase.

Jeg har i øjeblikket en kunde, som benytter min shopløsning + den fælles betaling. Det ser ud som om at det går godt (fremad med nye varer) med ham. I hvert fald er der hidtil ikke noget problem mht. teknikken.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:07

Thanh:

Vær venlig at vise mig det skærmbilled, som du ikke kunne køre shoppen. Jeg kan nok påpege hvorfor.

Da jeg ikke ønsker at rode tråden mere til og andre allerede har svaret ca det samme som jeg vil skrive nøjes jeg med skærmbilled:

Der er tale om Google Chrome på mac...

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 15:49

Hej Bautik!

Der er så mange grunde til, at jeg har valgt Java som mine klient-applikationer:

1. Jeg vil gerne have et software-firma, som laver Internet-applikationer (programmering). Applikationer/IT-systemer (ikke kun webshops) skal køre parallelt/uafhængigt med/af kunders hjemmeside (, som jeg mener bliver forandret sig hele tiden). Aplikationer/systemer designes/laves således, at de bliver nemt tilføjet på kunders hjemmeside.

2. Jeg vil bygge min IT-løsning/system omkring kunders salg/butik (det er ikke kun webshops, jeg vil arbejde med).

3. Efter min plan/systemdesign har jeg kunnet se, at det er nemmere at udvide det eksisterende system med andre systemer/løsninger, hvis jeg benytter Java som klienter.

4. Jeg har vidst godt, at det har været rigtigt hård i starten, men efterhånden bliver det nemmere for mig. I dag kan jeg godt lave en Internet-applikation ligeså nem som jeg jeg laver et program, som kører på en lokal PC.

5. Generelt sagt mener jeg, at jeg har det nemt ved at arbejde med Java samt ved at udvide det eksisterende system med andre nye funktioner/systemer.

6. Du kan f.eks. se, at kunder har brug for kun en klik for at kunne oprette en ny butik hos mig. Det hele er meget nemmere/enklere hos mig.

Chuuuuu

Side 6 ud af 13 (128 indlæg)