Hej John Nielsen! Vi har taget en konstruktiv debat sammen. Vi er ikke uvenner. Jeg vil blot sige, at skal vi tage hensyn til hinanden og hinandens interesse, selv om vi er i et debat-forum? Mht. Larss indlæg vil jeg svare på i aften. Sluttelig vil jeg tilføje, at hvem som iværksætter i starten eller nogensinde har en 100% perfekt produkt? Eller har han/hun et hård liv, som fyldes med masse svære problemer/udfordringer? Jeg mener, at vi også skal tage hensyn til det, inden vi kommer med et hård kritik eller en hård dom til andres produkter. Faktisk har jeg ikke noget imod og/eller er bange for kritikker. Du kan sagtens se det, hvis du kigger på de tråde, som jeg har været med i debatten. Som sagt dagligt har alting en grænse. Det indlæg henvender også sig specietl til Anders Holm. |
Hej Mikkel
Check www.shopify.com for en nem webshop løsning, hvor du er helt frit stillet med hensyn til design. fairtime.dk er en Shopify shop blot med egen design template.
Med et par klik kan du opsætte Paypal integration på dit eget domæne og senere skifte til PBS, hvis du synes (eller bruge begge samtidig)
Jeg vælger ikke at abonnere på denne tråd, den er ligesom kørt lidt af sporet, men du er velkommen til at sende en PM, hvis du har brug for mere info.
Venlig hilsen
Ole