Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bygge Webshop på PAYPAL ?

Side 4 ud af 13 (128 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Thanh.

ja det kan jeg se :-)

Men er ikke helt med på konceptet.

Jeg skal have butik gennem dig, men skal have min egen hjemmeside ?

Jeg kan have mit eget domæne med butikken skal ligge på jeres domæne ?

Ellers ville jeg meget gerne have sådan en aftale, men kan ikke helt gennemskue det.. Ved feks. surftown får jeg et hotel + webshop + betalingsmodul (mangler bare selve aftalen).

Så hvad er det jeg får hos dig og hvad skal jeg selv have ? Lidt lost her..

Mikkel

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:22

Hej Mikkel!

Jeg anbefaler dig til at oprette en ny webshop og afprøve den som bekrives på 'Hurtig hjælp'-siden. Husk venligst at skrive (og gemme) dit ShopID ned, så at du kan logge på din webshop næste gang. Jeg tror, at du efter et lille stykke tid vil komme til at forstå konceptet med det samme.

Jeg vil gerne hælpe dig med at lave et link til butikken og lægge det ind på din egen hjemmeside.

Hvis du vil modtage betalinger via den fælles betaling, vær venlig at sende dit momsregistreringsbevis til mig via den e-mail shcontact@storehotel.com for at tilmelde den fælles betaling. Du skal være opmærksom på, at din adresse samt kontaktoplysninger (ikke telefonnr.) skal være det samme både i momsregistreringsbeviset og dem, som kan blive fundet på Krak, Webreg og Eniro. Hvis telefonnr. i webshoppen ikke inkluderes i momsregistreringsbeviset skal det (telefonnr.) blive fundet sammen med den kontaktperson i webshoppen på Krak/Eniro/De Gule Sider.

Du kan altid kontake mig, når du har brug for hjælp.

Chuuuuu

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:30

Vil du prøve at sende et link til en butik der eksistere så jeg kan se lidt :-) Vil gerne se en shop der er online og kører..

Jeg smider dig lige en besked senere

Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:40

Hej Mikkel

Jeg må simpelthen blande mig Stick out tongue Jeg har købt mange e-books, hvor jeg har betalt gennem Paypal, og jeg har aldrig haft problemer ved købene. Jeg har også modtaget et par beløb gennem Paypal som affiliate. På deres hjemmeside står alt beskrevet om, hvordan du gør, hvordan det virker, og hvordan du ikke skal gøre.

Hvorfor ikke bare sætte dig ind i dét, der er nødvendigt for dig som webshop-ejer, sætte Paypal betalingsknappen på din webshop og så lave et tydeligt link i din menu med en kort forklaring til den almindelige danske forbruger, hvor du beskriver, hvad Paypal er, og hvordan man betaler via Paypal.

Jeg tror bestemt, det vil have stor betydning for potentielle købere, at de kan læse en kort og tydelig forklaring på, hvordan de køber gennem Paypal - det skal jo bare afmystificeres, for det virker.

Jeg er da lidt spændt på, hvad du ender med at gøre Big Smile

Mvh. Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 20:43

Hej Mikkel!

Jeg har sendt en PB med linket til dig.

Jeg regner med, at du vil få et godt og stærkt shopsystem. Du kan nu koncentrere dig om at drive og forbedre din forretning.

Hav fortsat en god aften.

Chuuuuu

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:33

Jeg tror jeg skal have en meget pæn grafisk webshop der virkelig fanger folk og så bruge paypal..

Kan se man kan integrer en varekurv via dem og ligge ind på en eller anden måde..

Det er dog øv man ikke lan tage dankort, men der er selvf også mange med de andre kort og kommer nok flere (dårlige betaler - ingen dankort)

Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 22:45

Yes - spændende Stick out tongue Jeg har en instruktion på dansk et eller andet sted om, hvordan man sætter det op. Send en PM, hvis det har interesse.

Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49

PayPal har noget der hedder PayPal Business

https://www.paypal-business.co.uk/ 

Jeg ved dog ikke om det er tilgængeligt for firmaer / personer udenfor England / USA.

Ellers kan du tage et kig på MONEYBOOKERS,

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 22:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mikkel!

Ved min shopløsning kan du helt mulighed for at designe din egen hjemmeside/grafik/SEO.

Hvad/hvem er du bange for? Alle er jo så lille som dig og mig.

Kan du godt sove om natten, når du ikke ved, at alle dine kunders pengene/kortnumre havner i et ukendt sted i USA?

Chuuuuu

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thanh:
Ved min shopløsning kan du helt mulighed for at designe din egen hjemmeside/grafik/SEO

Søgemaskinerne kan IKKE læse java-frontenden som de kan når det er en HTML side.

Thanh:
Kan du godt sove om natten, når du ikke ved, at alle dine kunders pengene/kortnumre havner i et ukendt sted i USA?

Hvem sender dem til USA? PBS? Næppe... så hvorfor forsøger du at skabe frygt?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 4 ud af 13 (128 indlæg)