hej Thanh. ja det kan jeg se :-) Men er ikke helt med på konceptet. Jeg skal have butik gennem dig, men skal have min egen hjemmeside ? Jeg kan have mit eget domæne med butikken skal ligge på jeres domæne ?
Ellers ville jeg meget gerne have sådan en aftale, men kan ikke helt gennemskue det.. Ved feks. surftown får jeg et hotel + webshop + betalingsmodul (mangler bare selve aftalen). Så hvad er det jeg får hos dig og hvad skal jeg selv have ? Lidt lost her..
Mikkel |
Hej Mikkel!
Jeg anbefaler dig til at oprette en ny webshop og afprøve den som bekrives på 'Hurtig hjælp'-siden. Husk venligst at skrive (og gemme) dit ShopID ned, så at du kan logge på din webshop næste gang. Jeg tror, at du efter et lille stykke tid vil komme til at forstå konceptet med det samme.
Jeg vil gerne hælpe dig med at lave et link til butikken og lægge det ind på din egen hjemmeside.
Hvis du vil modtage betalinger via den fælles betaling, vær venlig at sende dit momsregistreringsbevis til mig via den e-mail shcontact@storehotel.com for at tilmelde den fælles betaling. Du skal være opmærksom på, at din adresse samt kontaktoplysninger (ikke telefonnr.) skal være det samme både i momsregistreringsbeviset og dem, som kan blive fundet på Krak, Webreg og Eniro. Hvis telefonnr. i webshoppen ikke inkluderes i momsregistreringsbeviset skal det (telefonnr.) blive fundet sammen med den kontaktperson i webshoppen på Krak/Eniro/De Gule Sider.
Du kan altid kontake mig, når du har brug for hjælp.