Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ???

Side 13 ud af 21 (206 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - jeg synes faktisk når jeg læser anmeldelsen at det er kunder der kommer dårligt ud - og ikke dig.

Lyder som om hun vil have noget ekstra med , og forsøger at udnytte situationen udover det rimelige.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:39

Hej Helle,

Sikke da en træls oplevelse! Jeg kan godt forstå du er super træt af det.
Og jeg ved godt, at det formentligt overhovedet ikke hjælper dig, at jeg skriver sådan her - men jeg gør det lige alligevel:

Kunden fremstår ikke særligt charmerende i sin anmeldelse - og anmeldelsen virker ret overdrevet. Da jeg læste den, var min tanke at hun gør en myg til en elefant. Og det tror jeg egentligt mange vil synes.
Hun skriver selv, at HoK har været hendes favorit-shop længe....det vil sige, at hun har fået en upåklagelig service førhen. Så det er altså IKKE en webshop med dårlig service! Det er derimod en rigtig GOD webshop som én eneste gang er kommet uheldigt afsted pga. menneskelige fejl.
Og det er sådan HoK fremstår i hendes anmeldelse...efter min mening.

Jeg synes du skal finde ud af hvor mange gange kunden har bestilt varer hos jer førhen...og sende hende en mail og spørge om hun vil linke til de sider, hvor hun så har givet jer gode anmeldelser for alle de gange!!
For hvis hun ser det som sin opgave at formidle det negative - så må det jo også gælde med modsatte fortegn!

Det er i øvrigt grunden til at jeg synes sådan noget som Trustpilot er tåbeligt!! For helt ærligt...hvor mange mennesker gider fortælle om de positive oplevelser? Det er jo bare en selvfølge, når man har fået en god service. Det bliver først bemærkelsesværdigt, når oplevelsen har været dårlig. Sådan er det bare!
Og derfor vil verden altid være sådan, at man som webshop kan sende 100.000 ordrer ud til ligeså mange suuuuuper tilfredse kunder. Men de 4 ordrer der gik ged i - det er dem, man snakker om.

Jeg vil også sige, at jeg synes ikke umiddelbart du skal være ked af, at hun har indsat dit emailsvar...for det er et meget venligt og sympatisk svar, som kun får Jer til at fremstå hjælpsomme og engagerede.

Ikke være ked, Helle. Prøv i stedet at regne ud hvor mange ordrer I har smidt igennem systemet, før der kom en negativ anmeldelse. Det er vildt, ikkeStick out tongue

/Rikke

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 12:52

igang:

Nu har jeg selv en webshop under opsejling, og jeg kunne aldrig drømme om at opfordre vores kunder til att anmelde os på Trustpilot. Jeg ser ingen grund til at blåstemple deres projekt på den måde, det skal hellere ties ihjel :o) Men jeg er slet ikke i tviv om, at vi nok også skal få vores del af dårlige anmeldelser når den tid kommer. Ikke fordi vi ikke har tænkt os at yde god service, hurtig levering og alt det der, men fordi det bare ikke er muligt at gøre alle tilfredse. Og de kunder (eller konkurrenter, og konkurrenters venner) der måtte have behov  for at give os dårlige anmeldelser, skal være hjertligt velkomne. Jeg kommer ikke til at miste meget nattesøvn på den konto, og jeg kommer hverken til at svare dem, eller anbefale andre kunder at give et "modsvar".  Jeg vil blot glæde mig over den gratis omtale :o)

Det er en prisværdig holdning du giver udtryk for., og jeg er 100% enig i princippet.

Indtil jeg i år efter 7 års drift af min webshop fik den dårlige anmeldelse på trustpilot kunne jeg heller ikke drømme om at genere mine kunder med opfordringer til at anmelde en veloverstået handel.

Lad os høre dit synspunkt på sagen når den første negative anmeldelse af din butik (håber selvfølgelig ikke det sker for dig) ryger ind på Trustpilot Wink

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 13:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Helle, 

Alle der læser det indlæg tænker ikke "lorteshop", men "lortefisse". 

Det mest usmagelige i hele anmeldelsen, er at det ligger ret tydeligt, mellem linierne at den dårlige anmeldelse er købt og betalt af jeres konkurrent, der først giver kunden en god deal, efter hun har fortalt at hun har haft en dårlig oplevelse med jer... Hvortil kunden får flyverdragten billigt, du får en dårlig anmeldelse og konkurrenten en god.

I can do the math. 

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 14:45

Hej Helle.

Iflg. Trustpilots regler, er damens bedømmelse af din konkurrent jo egentlig nok ikke i orden.

I deres regelsæt står der: Pkt  9. Bedømmelsen linker til andre hjemmesider.
- og  blandt roserne til den anden webshop, er der et link - om end ikke aktivt, så der det der.

Men ellers forstår jeg godt din vrede, men glem det, for dine andre bedømmelser er jo gode nok, ikke?
Den slags brokrøve kan vi jo alle risikere at møde.

Når jeg har mødt en, så har jeg efterfølgende blokeret vedkommendes umiddelbare muligheder for at tilgå hjemmesiden. Jeg gider nemlig ikke spilde mine ressourcer på dem, hvis jeg kan undgå det.

Den generelle negative holdning til Trustpilot i denne tråd, deler jeg til gengæld ikke.

.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:48

Den er da fjernet nu ? Jeg ser den ikke så de har nok taget den ned ....

Ahh har fundet den, de har taget den ned og kikker på den ....

Så burde de kikke på den anden hun skriver om det andet firma, her nævner hun også jer Helle!

/allan

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:03

Den er fjernet midlertidigt fordi jeg har anmeldt den - så nu må vi se om de har tænkt sig at fjerne den helt - eller om den kommer tilbage igen...

Heldigvis har vi en række søde kunder, som har lagt en god anmeldelse - så rykker den jo længere ned.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op hvor er der mange negative fortællinger om trustpilot. Desværre er meget indhold mere følelser/gætterier end det er facts og jeg syntes det er med til at give et noget sløret billed af trustpilot.

Jeg ved der er lavet test af brugen af trustpilot og jeg har set det give en markant forbedring i konverteringen. Jeg ved også at der i øjeblikket bliver lavet en god test, og jeg glæder mig meget til at se resultatet af denne. 

Så jeg tror faktisk på at det kan give en forbedret konvertering. Hvor meget må vi lige vente og se, så man er mere sikker. 

Men det undre mig at tråden har udviklet sig som den har. For min klare oplevelse er at rigtig mange kikker på anmeldelser eller anbefalinger, inden de handler. Især de unge. 
Så valget er se ens side få dårlige karakter og et dårligt ry, for derfor at hade trustpilot. En anden mulighed er proaktivt at få lavet en masse gode bedømmelser og skabe sig et godt ry.

Jeg har selv haft den holdning til trustpilot som andre har, men har besluttet at udnytte trustplot til at tjene penge i min egen shop i stedet. Derfor har jeg købt abn., og er så småt begyndt at installere trustpilot på min side. 2 anmeldelser har det pt. givet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:55

Boysen:

Men det undre mig at tråden har udviklet sig som den har. For min klare oplevelse er at rigtig mange kikker på anmeldelser eller anbefalinger, inden de handler. Især de unge. 
Så valget er se ens side få dårlige karakter og et dårligt ry, for derfor at hade trustpilot. En anden mulighed er proaktivt at få lavet en masse gode bedømmelser og skabe sig et godt ry.

Hvis du vidste, hvor svært det er, at få kunder til at vurdere en på Trustpilot, så ville trådens udvikling ik overraske dig...

Vi har hele sommeren forsøgt, at få alle danske kunder til at vurdere os, men resultatet er mildesttalt alarmerende!

Vi fik følgende mail fra en kunde, som blot beviser hvorfor:

Kære Customfit
Jeg vil ikke bruge min tid på vurderinger online, når handlen er gået smertefrit og uden problemer. Alt levede op til mine forventninger, og jeg kan se, at I kun har positive vurderinger fra andre på Trustpilot.
Derfor er min tid bedre brugt andet steds, hvor webshops skuffer, og jeg derfor skal advare andre mod at handle i disse.
Håber I forstår mig.
KNUUUZZ

Behøver jeg sige mere?
Dette er næsten standard svar fra kunderne. Er de tilfredse, så gider de ik spilde tiden... MEEEEEEN er de utilfredse, så går der 0,0001 sekund før tastaturet er varmt i raseri!

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:

Jeg har selv haft den holdning til trustpilot som andre har, men har besluttet at udnytte trustplot til at tjene penge i min egen shop i stedet. Derfor har jeg købt abn., og er så småt begyndt at installere trustpilot på min side. 2 anmeldelser har det pt. givet.

Ja der er selvfølgelig ikke andet at gøre end at gå ind og aktivt bruge Trustpilot og dermed opnå reklameværdi fra de gode anmeldelser. Men hvorfor er det lige vi skal tvinges til dette hvis vi vil undgå at være hængt ud blot fordi en enkelt kunde vælger at skrive en anmeldelse ?

Hvad vil du gøre når den næste "Trustpilot" hjemmeside kommer ? og den næste ? osv. osv. Skal vi så lade os tvinge til at tegne abonnementer i én uendelighed og sende kilometer lange mails til vore kunder for at få dem til at lave positive anmeldelser ? Det ER et sidespor

Side 13 ud af 21 (206 indlæg)