Helle - jeg synes faktisk når jeg læser anmeldelsen at det er kunder der kommer dårligt ud - og ikke dig. Lyder som om hun vil have noget ekstra med , og forsøger at udnytte situationen udover det rimelige. |
Hej Helle,
Sikke da en træls oplevelse! Jeg kan godt forstå du er super træt af det.
Og jeg ved godt, at det formentligt overhovedet ikke hjælper dig, at jeg skriver sådan her - men jeg gør det lige alligevel:
Kunden fremstår ikke særligt charmerende i sin anmeldelse - og anmeldelsen virker ret overdrevet. Da jeg læste den, var min tanke at hun gør en myg til en elefant. Og det tror jeg egentligt mange vil synes.
Hun skriver selv, at HoK har været hendes favorit-shop længe....det vil sige, at hun har fået en upåklagelig service førhen. Så det er altså IKKE en webshop med dårlig service! Det er derimod en rigtig GOD webshop som én eneste gang er kommet uheldigt afsted pga. menneskelige fejl.
Og det er sådan HoK fremstår i hendes anmeldelse...efter min mening.
Jeg synes du skal finde ud af hvor mange gange kunden har bestilt varer hos jer førhen...og sende hende en mail og spørge om hun vil linke til de sider, hvor hun så har givet jer gode anmeldelser for alle de gange!!
For hvis hun ser det som sin opgave at formidle det negative - så må det jo også gælde med modsatte fortegn!
Det er i øvrigt grunden til at jeg synes sådan noget som Trustpilot er tåbeligt!! For helt ærligt...hvor mange mennesker gider fortælle om de positive oplevelser? Det er jo bare en selvfølge, når man har fået en god service. Det bliver først bemærkelsesværdigt, når oplevelsen har været dårlig. Sådan er det bare!
Og derfor vil verden altid være sådan, at man som webshop kan sende 100.000 ordrer ud til ligeså mange suuuuuper tilfredse kunder. Men de 4 ordrer der gik ged i - det er dem, man snakker om.
Jeg vil også sige, at jeg synes ikke umiddelbart du skal være ked af, at hun har indsat dit emailsvar...for det er et meget venligt og sympatisk svar, som kun får Jer til at fremstå hjælpsomme og engagerede.
Ikke være ked, Helle. Prøv i stedet at regne ud hvor mange ordrer I har smidt igennem systemet, før der kom en negativ anmeldelse. Det er vildt, ikke
/Rikke