Ja, og jeg siger så bare, at jeg i hvert fald ikke ville gamle på den mulighed :) Der er jo ingen tvivl om det ophavsretslige brud og at sitet havde et ansvar. |
Mikkel deMib Svendsen:Lone, det ville jeg BESTEMT ikke sætte min lid til! Tør du lægge et garantibeløb til Amino bag den antagelse? :)
MIkkel, det handler ikke om at sætte sin lid til noget - det handler om, at der er faldet dom i en sag, der er markant anderledes end den der har udfoldet sig her.
Jeg læser mig blandt andet til, at Connery havde opfordret deres brugere til at uploade erotiske billeder, og at det var tydeligt at langt størstedelen af dem, var professionelle fotos, brugt uden rettighedshavernes tilladelse - og til sidst, slettede de ikke billederne.
Amino har aldrig opfordret til, at man lægger artikler ud på sitet - der er intet herinde, der bærer tydeligt præg af at være stjålet og de reagerede prompte, efter de blev klar over sagen.
Jeg siger dermed ikke, at Amino kan gå fri, af enhver sag - blot at de to sager er helt forskellige og at man ikke kan sige, at fordi der er fældet dom over Connery både kan og vil der falde dom over Amino og alle andre sites, der har brugergenereret indhold.