Modsat skriver han lidt om sig selv, plus sit fokus på ophavsrette i dette link http://www.journalistforbundet.dk/sw86070.asp?forumid=126
|
Kære venner
Undskyld.
Jeg er blevet delvist misinformeret og jeg er ked af at jeg har ladet denne diskussion gå så langt.
Mit primære formål med mit spørgsmål var om vi kunne holde vores debattør hemmelig.
Det var ikke meningen at det skulle blive en hetz imod en navngiven journalist.
Jeg fik desværre forkerte informationer om sagen og da jeg nu har fået selve brevet, kan jeg se at det er noget mere afdæmpet, end det der blev mig refereret.
Ideen med mit spørgsmål var reelt nok og det fik jeg svar på, tak for det.
Men mange indlæg endte ud i noget som Amino og jeg ikke kan stå inde for.
Jeg har derfor slettet journalistens navn i alle indlæg (Ja det tog lang tid ;-) og dertil slettet de mest ophidsede indlæg.
Jeg syntes meget af debatten var super interessant og jeg håber at det nu er klart for alle at man ikke kan kopiere andre folks tekster.
Jeg har nu gjort det endnu tydeligere i Amino Brugerbetingelser, at man ikke må kopiere andre folks værker ind på Amino debat og dertil i Amino's "Kom godt igang på Amino" guide, som bliver mailet til alle nye Amino'er tilføjet:
Nej du må ikke kopiere andre folk værker ind på Amino
Selvom det kan være fristende at kopiere tekster fra andre websites eller andet godt ind på Amino, så duer det ikke. Det er ikke lovligt og du sætter både dig selv og Amino i fare. Du risikerer at skulle betale mange penge i erstatning. Så lad være!
Herunder kan i se brevet vi har modtaget: (Jeg havde ikke andet end pile til at dække over journalistens navn)
Jeg har intet hørt fra journalisten eller Dansk Journalistforbunds juridiske afdeling, så jeg håber stadigvæk at vi slipper for at skulle aflevere navnet på den 14 årige til en dommer i en evt. sag.
Endnu engang beklager jeg at det kom så langt.
Dbh Martin
Bliv gratis medlem