Henrik Hvorfor er det lige at du så hårdt og stejlt står på at man skal være dømt før man er skyldig. Du ved da ligeså godt som alle andre, at der er ting der fejes ind under gulvtæppet hvis det kan og denne regering er ligefrem mestre i at gradbøje loven og derefter komme med en latterlig undskyldning, til trods for at embedsmændene advarede mod det. Derfor er der lynchstemning, og jeg håber kun på den forværres. For der skal fandme ryddes op. Skat er et organ som ALLE skal kunne have tillid til og der må IKKE på den mindste måde sås tvivl om evt. korruption. Som du ved kommer Politi og Rigsrevision først ind i billedet når alting er for sent, da der skal en anmeldelse til eller være konstateret uregelmæssigheder. Som jeg har skrevt før og som du ikke svarede på, så blev Brixtofte dømt FØR retsagen af medierne og dele af befolkningen, og det er efter min mening HELT OK at dømme de implicerede ansatte hos SKAT, da dette vil blive fejet ind under gulvtæppet som minimalt, det forsøger de jo allerede ved efterfølgende at indskærpe at medarbejderne skal betale skat af billetter de får. DE SKAL FANDME IKKE ENGANG TAGE IMOD DEM!!! Så når man som medarbejder i SKAT tager imod den slags, så er man allerede ude på et skråplan, og der er kun 1 vej FYR LORTET, for når de har gjort det en gang så er der store chancer for de gør det igen. Og Claus Hjorth Frederiksen klovnen, er da overklovnen af alle FYR HAM OGSÅ!
|
Hej alle
Jeg er generelt enig med dem, der mener at alle er uskyldige til det modsatte er bevist, og dermed også med Henrik.
Poltiske udladninger, a la Lagersalg123, vil jeg afholde mig fra, idet vi så kan begynde at drage alverdens sager frem.
Der er nok ingen tvivl om, at SKAT har et om end stort problem (læs opgave der skal løses), men for en god ordens skyld bør SKAT i første omgang selv undersøge sagen til bunds, ligesom jeg heller ikke er i tvivl om, at den ansvarlige minister vil kræve et hurtigt svar på denne sag.
Den offentlige "lynchstemning" er forståelig, men stadig uacceptabel, idet vi ikke er i besiddelse af alle sagens faktuelle forhold. Hvad der fremkommer i medierne incl. TV2, er oplysninger som er affattet af journalister ud fra deres vurderinger af det indsamlede materiale. Der er ingen garanti for, at det er sandheden og hele sandheden. Havde det eksempelvis været et af de kulørte ugeblade, tvivler jeg stærkt på, at denne sag havde fået så stor omtale.
Konklusion: SKAT kan og må ikke lade denne sag fortsætte længere end højst nødvendigt af hensyn til almindelige borgeres tillid til SKAT. Den skal være 100 % i orden, iøvrigt ligesom politiet.
Med venlig hilsen