Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OperationX og SKAT

Side 6 ud af 11 (110 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er en sjov historie Big Smile Endnu mere sjovt er folks meninger og forklaringer.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 13:33

Remydk:

Ja det er en sjov historie Big Smile Endnu mere sjovt er folks meninger og forklaringer.

Sjov? Mener du HA HA sjov, eller latterlig sjov?

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 13:49

Ha Ha ville jeg mene. Ren Brixtofte sag Big Smile

Elsker OperationX Yes

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej hvor lugter denne tråd her af jalousi, i kan da ikke gøre for at i ikke kan arbejde 190 timer i døgnet som ham fra Venzo kan, vil vi ikke alle sammen kunne det? det vil jeg hvertfald godt :-D og oveni købet blive betalt af skat for det :)

Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 8 person

Personligt må jeg sige dette virker som det mest saglige forum, hvor OPX's udsendelse fra i torsdags diskuteres. Da jeg allerede har valgt at stå frem i OPX og stå ved mine udtalelser, oplevelser med VENZO og min dokumentation, ser jeg ikke noget problem i også herinde at råbe vagt i gevær. Jeg synes de ting jeg har oplevet er skræmmende og det har jeg valgt at stå frem med trods de konsekvenser det kan have.

Jeg vil ikke dømme nogen for noget (det har vi forhåbenligt et troværdigt system til), der ikke kan bevises, men synes det er påfaldende og yderst problematisk at SKAT's IT-direktør komme med de udmeldinger han gør. Når jeg som aktiv medvirkede i OPX har fulgt en stor del af forløbet og løbende er blevet konfronteret af OPX for nye oplysninger eller tilbagemeldinger fra SKAT - på den information OPX fremlægger for dem. Det er hovedrystende at have en person (vil ikke kalde ham en mand) med så vag en holdning siddende i sådan en betroet stilling, som vi alle betaler til, og udtale sig på den måde. Sikke en service Hr. skatteminister.

Jeg er udemærket klar over, der kan slås tvivl om min troværdighed (og den sætter jeg gerne på spil) ved at jeg efter min ansættelse i Venzo valgte at stoppe til fordel for min tidligere arbejdsgiver Installers, hvor jeg var glad for at arbejde. Jeg kendte mine kommende kolleger fra tidligere og de tog pænt i mod mig. Så jeg vil ikke dømmes på forhånd for, at der kan være tale om urent travl eller dårlige motiver til at anklage den virksomhed jeg var med til at starte (VENZO) - bare fordi jeg valgte at blive ansat hos Installers på nedsat tid, mens jeg kunne fortsætte aktiviteter i min virksomhed XGration ApS. Jeg vil sige at det snarere er på trods af OPX kontakt til mig at Installers har valgt at stå frem.

Jeg ville undlade at udtale mig meget mere om, hvad der kommer til at ske i denne sag på nuværende tidspunkt, men kan ikke forstå de personer, der kan vende ryggen til evt. kurruption eller svindel af denne slags - til fordel for penge. Heller ikke selvom det er blandt venner det sker.

Mvh. Lasse Balsvad

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:54
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Tak - Jeg har læst lidt af det, men det har de gået og sagt til alle de sidste 6 måneder. Jeg er imponeret over så mange de kan tryllebinde, men tager det helt roligt Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 14:55
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg ved ikke om der er nogle der havde regnet med at VENZO ville gå til bekendelse efter denne sag. Det er trods alt nogle ret alvorlige forbrydelser de i givet fald skulle indrømme.

Men, der er bare stadig SÅ mange uforklarlige ting i den her sag - ja, den stinker mildt sagt. Alene det, at så mange at SKATs leverandører sådan "helt tilfældigt" vælger at sponsere en ellers ukendt 2. divisionsklub på midsjælland burde få alle alarmklokker til at ringe. Det ER jo for helvede ikke tilfældigt. Og når sponsorerne nægter at forklare, hvordan de alle sammen er havnet der, så styrker det altså mistanken.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:03

Mikkel deMib Svendsen:
SÅ mange uforklarlige ting i den her sag - ja, den stinker mildt sagt

Præcist - derom bliver vi ikke uenige. Men giv SKAT, Politi eller andre tilsynsmyndigheder (Rigsrevisionen) mulighed og tid til at finde ud af hvor lugten kommer fra.

Side 6 ud af 11 (110 indlæg)