Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensnyhed MLM

Side 7 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagersalg 123

Lagersalg123 - JEN:

Jeg skal så måske være den første der undskylder for min antagelse, som var grundløs, da jeg jo bare kunne have spurgt om det istedet for at "gå ud fra". Så beklager.

Det er da bare helt i orden.

Lagersalg123 - JEN:

Ved du iøvrigt, om der findes MLM´ere (den seriøse del) der netværker i København? altså på tværs af deres MLM programmer udveksler erfaringer og idéer?

Hvis du skriver en mail til mig (dullweber@privat.dk) så har jeg da en i tanke fra Sorø.

M.v.h.

Michael

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:47

Hej Lagersalg JEN,

Lagersalg123 - JEN:
Jeg tror ikke det er en måling som Michael foretager

Det ser underligt ud at du besvare spørgsmål på Michaels vejne - og tilmed "jeg troer ikk........."  dine synspunkter bliver jo utroværdige ved sådan et svar. Og jow når man har arbejdet med området og studeret/kurset så samles alt andet lige megen viden op som supplere en hver moden persons viden på området.Wink  StarStarStarStarStar

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:56

john sommer:

Hej Lagersalg JEN,

Lagersalg123 - JEN:
Jeg tror ikke det er en måling som Michael foretager

Det ser underligt ud at du besvare spørgsmål på Michaels vejne - og tilmed "jeg troer ikk........."  dine synspunkter bliver jo utroværdige ved sådan et svar. Og jow når man har arbejdet med området og studeret/kurset så samles alt andet lige megen viden op som supplere en hver moden persons viden på området.Wink  StarStarStarStarStar

Hmmm hvordan kan mine synspunkter blive utroværdige?

Der er INGEN, absolut INGEN der præcist kan udtale sig om kroppens behov for vitaminer, mineraler eller proteiner UDEN at der er taget en blodprøve.

Hvis du mener at det synspunkt er utroværdigt, så aner du intet, absolut intet om anatomi og fysiologi.

Mit synspunkt omkring en vitalanalyse der IKKE er baseret på resultater fra blodprøver er og vil altid være den samme. Det er kvaksalveri. Det jeg bakker tilbage omkring, og det eneste, det er, at jeg formodede det kostede penge og havde derfor en forudbestemt holdning, det var forkert.

90% af alle der sælger helsekost eller kosttilskud via NM/MLM aner intet om fysiologi, og har derfor ikke en kinamands chance for at råde og vejlede kunderne korrekt.

Køb ren argan olie her

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:39

Så er det ved at være sidste chance for at komme til det første info møde i Holstebro.

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing.
Pre launch i Danmark den 24 januar kl. 11-17 i Holstebro

Tilmeldning med navn/adresse og tlf er nødvendig

infoHobro@Gmail.com

http://www.bricksite.com/Berryen

Tilmeldt 30. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:12

Hej,,,Min dansk er ikke meget god endnu men jeg har boet i Danmark for mange ar siden

Jeg vil gerne fortæle dig om et helt nyt firma fra USA med otruligt mlm system og nu er vi ikke at tale om produktsalg vi har en concept som sælger sig selv og et fantastisk firma,,,, fordi vi har ikke nogen produkt du kan starte lige nu ...

Vi leder efter nogle smart dugtig mlm mennesker i Danmark til at starte vores concept og vi har allerede kobt vores danske domain.... navn....

Kig ind pa www.automatic-geek.co.uk  og ga igennem alle video og sa klikk pa Opportunity Link 

Onsker du at hore mere kontakt mig hurtigt

fordi vi har allerede started med ad finde Leder i Skandinavia...

Onskuld for min darlig Dansk... men her kommer min text pa engelsk

Go to the website www.automatic-geek.co.uk  find the Opportunity and Pay Plan Videos on the Opportunity Page for more details.

We are currently seeking our 'International Leadership Team' Lock a key position in our organization now. If you have strong leadership qualities, are highly ambitious or have
some Network marketing experience, you could be one of the key people we are looking to work with personally. If you wish to join a winning team, where you can build a successful business with long term residual income, Then this is the opportunity you have been looking for.

Contact Mike or Siggi  automaticgeekonline@gmail.com  if you want to hear more about this once in the life time Opportunity..

Looking forward to hear from you

Siggi and Mike

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 05:26

Hvis det var mig, som havde et fantastisk vitaminprodult, så ville jeg da blot kontakte Dansk Supermarked, Aldi, Brugsen...

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 05:35

Robert Kronberg:
Hvis det var mig, som havde et fantastisk vitaminprodult, så ville jeg da blot kontakte Dansk Supermarked, Aldi, Brugsen...

Jamen de har så mange produkter i forvejen, og de tager ikke ukendte varer ind på hylderne.

NM/MLM er et glimrende koncept, problemet er ofte blot, at varerne man køber på den måde er billigere at købe i specialbutikker efterhånden, så indenfor den del af markedet er det lidt tyndt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:37

Hej Keld

Hvilke produkter er der tale om?

Jeg kan varmt anbefale folk at prøve Shine fra Norge mht. helsekostting - de er noteret på børsen i Norge gennem deres moderselskab, så der er godt styr på tingene. Jeg er selv begyndt med det for nylig og har rigtig gode forbindelser og erfaringer med deres ting. De sælger fx cremer uden parabener og anden kemi og nye vitamintilskud, der virkelig kan noget (har fx et norsk statsstudie, jeg kan sende dig om det)

Du kan maile til dem der står for det her: shineclubcph@live.com . Ellers skriv evt. til mig herinde!

Stor hilsen

Jens /  #Networker#

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:41

#networker#:

Hej Keld

Hvilke produkter er der tale om?

Jeg kan varmt anbefale folk at prøve Shine fra Norge mht. helsekostting - de er noteret på børsen i Norge gennem deres moderselskab, så der er godt styr på tingene. Jeg er selv begyndt med det for nylig og har rigtig gode forbindelser og erfaringer med deres ting. De sælger fx cremer uden parabener og anden kemi og nye vitamintilskud, der virkelig kan noget (har fx et norsk statsstudie, jeg kan sende dig om det)

Du kan maile til dem der står for det her: shineclubcph@live.com . Ellers skriv evt. til mig herinde!

Stor hilsen

Jens /  #Networker#

Jamen hvor poster du så ikke lige et link til produkterne, samt priserne og samtidig lige redegør for afregningsmodellen?

Køb ren argan olie her

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:23

Hej

Der er gået et stykke tid siden jeg oprettede denne tråd. I den tid er der sket forskellige ting, men jeg har ikke haft tid til at skrive i dette forum.

Mht. produkter vil jeg henvise til BerryEn hjemmeside, www.BerryEn.com/dk/

Mht. priser er du velkommen til at smide en mail til infoHobro@gmail.com så kan jeg sende en pris liste.

Det jeg har brugt tiden på er forskellige møder, forhandlere og kunder m.m. Folk er simpelhen selv kommet for at høre mere og det er jo dejligt. Der er også kommet et 2 cifret antal forhandlere siden jeg gik i gang for godt en mdr siden.

Det er unik fordi de eneste produkter jeg har haft er 3  demo kasser af  B.en  men I næste uge kommer der produkter hjem og så nu kommer det til at gå stærkt.

Keld

Side 7 ud af 9 (86 indlæg)