Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot hvad er jeres mening?

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er da enig - troværdigheden er så som så...

Men det er umuligt for mig at "tvinge" mine kunder til at udfylde meget mere - det tror jeg bare ikke de gider - og andre har sikkert det samme "problem" , og derfor står mange med kun 5% .

Uanset , så tror jeg da ikke det skader mig at enkelte er så flinke at bruge tid på en anmeldelse. Omvendt er jeg slet ikke klar til at bruge 300 dkk pr. måned for at ligge fast inde.

Mvh

Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:48

Jesper Laugesen:

Jeg er da enig - troværdigheden er så som så...

Men det er umuligt for mig at "tvinge" mine kunder til at udfylde meget mere - det tror jeg bare ikke de gider - og andre har sikkert det samme "problem" , og derfor står mange med kun 5% .

Uanset , så tror jeg da ikke det skader mig at enkelte er så flinke at bruge tid på en anmeldelse. Omvendt er jeg slet ikke klar til at bruge 300 dkk pr. måned for at ligge fast inde.

Mvh

Jesper

største problem du siger her du gider ikke bruge 300 kr om måneden , da de kræver 300 kr om måneden for du kan kræve de skal oplyse faktura nummer , derved er stemmer meget mere troværdig , vis du kun køre gratis kan du ikke kræve de skal oplyse faktura nummer , dem der stemmer og giver anmeldelser

så må truspilot.dk kræve for enhver tager jo ikke stemmerne serøse og smider 300 kr ud om måned hvor du mister x antal kunder grundet de kun udfylder 5 % er dyrere markedsføring kr. som kan bruges bedre , med gør som mig og mine venner boykot den dem der linker til truspilot.dk sig det videre og vi presser trustpilot.dk til at ændre politik så de både får cpr valid profil kræver før man stemme profiler er udfyldt , så skal nok se du får kunder igen i stor stil for stemmerne yderste troværdig så lige nu mister du både og få lidt , når man oveni betaler penge skal der ikke mistet mange kunder på positive feedback grundet profiler ikke virker troværdigt før det er en underskuds forretning , vis man køber annoncer hos dem , presser man dem ikke til at ændre på deres konceptet

jeg ved godt det store flertal er sande stemme med så lang tid de ikke gør der yderste mod det mindretal der snyder , der bare er heldig at have mange "venner " eller "uvenner" kan det ødelægge helhedsindtrykket af shoppen og det de færrest , der oplever dette snyd jeg går ikke op i om det er en 1 usand er 1 for mange , derfor må vi kræve de gør disse tiltag med cpr valid profiler mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 17:50

Hej

Måske lidt off-topic, men så alligevel;

Hvad har i egentligt gjort jer af tanker omkring opbygningen af jeres egen troværdighed, siden i finder det er nødvendigt at blive bekræftet andetsteds, - her altså på et kommercielt site som vel at mærke ikke har sit udgangspunkt i en kendt forbrugerorganisation.

Vile det ikke være mere frugtbart og rentabelt at kigge lidt indad, og spørge til jeres egen frygt? Hvad er det i frygter at kunderne frygter (mgl. levering, netbanktyveri, dårlige varer, elendig service) og så kigge på jeres forretning ud fra det. 

Hvis Trustpilot har den betydning som i selv tillægger den, er i vel vidende om hvor nemt det ville være for andre at gøre skade på jeres forretning med de fejl i opsætningen som er nævnt i denne tråd.

Jeg er bare nysgerrig, - jeg aner intet om Trustpilot end hvad jeg har læst, så det er ikke TP jeg er ude efter, men hvad i selv gør jer af tanker omkring emnet.

Michael 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:39

Jeg kan kun svare for mig selv.

Jeg har hverken nogen frygt eller behov for at blive bekræftet.

Jeg betragter det som gratis reklame - på linje med div. link katologer.

Selvfølgelig er der risiko for at en konkurrent lægger en dårlig anmeldelse, men det vil der jo være uanset om du bruger det aktivt overfor din kundegruppe eller ej.

Som sagt ønsker jeg ikke at betale for denne service, men vil benytte den sålænge det er gratis.

mvh

Jesper

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 18:41

Jesper Laugesen:

Noteret Stick out tongue

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:18

Dyrebilen.dk:

Jesper Laugesen:

Noteret Stick out tongue

Michael

Det har absalut ingen link værdi deres retur links og det fungere dårligere end et link katologer og det er et nofollow links kan jeg se og et gratis optagelse kan du ikke kræve de skal opgive faktura nummer ved anmeldelser og stemmer , derfor er det endnu mere utroværdigt ved gratis optagelse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 19:19

Jeg kunne sagtens forestille mig et alternativ til trustpilot. En simpel blog hvor brugere kan oprette indlæg. Jeg er bare nysgerrig efter om shop ejere rent faktisk oplever ekstra værdi ved at have et "brand" som troværdigheds punkt på siden.

Jeg ser Trustpilot på linie med McAfee og flere andre ikoner. Spørgsmålet er om det er pengene værd?

Giver det mig øget værdi hmmm.
Men det giver mig helt sikkert tilbagemeldinger fra sure kunder. Men spørgsmålet er om de glade gider skrive?

VI sælger B2B og spørgsmålet er om virksomheder gider ofre den tid det kræver at skrive en anmeldelse?

Private gør det er helt sikkert.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:40

Trio3:

Hej Ami´s

Hvad er jeres mening om trustpilot? Er det pengene værd?

Hej Trio 3. Du kan med fordel læse denne tråd, hvor både modstandere, undertegnede og direktøren for Trustpilot diskuterer konceptet.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:44

Mikael christiansen:
Det har absalut ingen link værdi deres retur links og det fungere dårligere end et link katologer og det er et nofollow links kan jeg se og et gratis optagelse kan du ikke kræve de skal opgive faktura nummer ved anmeldelser og stemmer , derfor er det endnu mere utroværdigt ved gratis optagelse

Mikael du glemmer at læse hvad Jesper skriver. På "linje med" ikke = linkkataloger. Der kan skam sagtens være god reklame i at være oprettet på trustpilot.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes, at mange folk glemmer, at de ved at "outsource" deres kunders kommentarer hos Truspilot smider en masse virkelig værdifuldt indhold ud ad vinduet.

Brugerkommentarer vil have en langt større værdi for dig, hvis de ligger på dit eget website. Det skaber dynamik på sitet og mere indhold - begge dele kan i seriøs grad være med til at forbedre dine resultater i søgemaskiner. Meget!

Dertil kommer så, at når kommentarerne gives på dit site - i dit system, kan du lettere sortere de åbenlyst useriøse indlæg fra.  

Derudover har du mulighed for at bruge kommentarerne på  andre kreative måder, da det normale er, at kræve en ubegrænset licens til brug fra dem der skriver kommentarer. Når de skriver dem på trustpolot er det jo dem og ikke dig, licensen gives til. Det er f.eks. almindeligt, at bruge kundekommentarer i reklamer. Nogle virksomheder har endda opbygget fulde (og meget effektive) annoncekampagner alene på bagrgudn af brugerkommentarer.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)