Jeg er da enig - troværdigheden er så som så... Men det er umuligt for mig at "tvinge" mine kunder til at udfylde meget mere - det tror jeg bare ikke de gider - og andre har sikkert det samme "problem" , og derfor står mange med kun 5% . Uanset , så tror jeg da ikke det skader mig at enkelte er så flinke at bruge tid på en anmeldelse. Omvendt er jeg slet ikke klar til at bruge 300 dkk pr. måned for at ligge fast inde. Mvh Jesper
|
Jesper Laugesen:Jeg er da enig - troværdigheden er så som så...
Men det er umuligt for mig at "tvinge" mine kunder til at udfylde meget mere - det tror jeg bare ikke de gider - og andre har sikkert det samme "problem" , og derfor står mange med kun 5% .
Uanset , så tror jeg da ikke det skader mig at enkelte er så flinke at bruge tid på en anmeldelse. Omvendt er jeg slet ikke klar til at bruge 300 dkk pr. måned for at ligge fast inde.
Mvh
Jesper
største problem du siger her du gider ikke bruge 300 kr om måneden , da de kræver 300 kr om måneden for du kan kræve de skal oplyse faktura nummer , derved er stemmer meget mere troværdig , vis du kun køre gratis kan du ikke kræve de skal oplyse faktura nummer , dem der stemmer og giver anmeldelser
så må truspilot.dk kræve for enhver tager jo ikke stemmerne serøse og smider 300 kr ud om måned hvor du mister x antal kunder grundet de kun udfylder 5 % er dyrere markedsføring kr. som kan bruges bedre , med gør som mig og mine venner boykot den dem der linker til truspilot.dk sig det videre og vi presser trustpilot.dk til at ændre politik så de både får cpr valid profil kræver før man stemme profiler er udfyldt , så skal nok se du får kunder igen i stor stil for stemmerne yderste troværdig så lige nu mister du både og få lidt , når man oveni betaler penge skal der ikke mistet mange kunder på positive feedback grundet profiler ikke virker troværdigt før det er en underskuds forretning , vis man køber annoncer hos dem , presser man dem ikke til at ændre på deres konceptet
jeg ved godt det store flertal er sande stemme med så lang tid de ikke gør der yderste mod det mindretal der snyder , der bare er heldig at have mange "venner " eller "uvenner" kan det ødelægge helhedsindtrykket af shoppen og det de færrest , der oplever dette snyd jeg går ikke op i om det er en 1 usand er 1 for mange , derfor må vi kræve de gør disse tiltag med cpr valid profiler mv.