Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot hvad er jeres mening?

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ami´s

Hvad er jeres mening om trustpilot?

Er det pengene værd?

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 06:28

Nu er Trustpilot jo langt hen ad vejen gratis, men vi overvejer da den betalte version. Synes det er langt bedre end e-mærket, da det er kunderne der kommenterer på de handler de har haft, så det giver mere værdi og tryghed for de usikre kunder, hvis du behandler kunderne godt og opnår god rating.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 09:32

Hej Langvang,

Nu kan jeg se i 2 måneder siden dette indlæg har købt adgang til trustpilot. Kan du mærke en øget konvertering?

Hører meget gerne herom eller fra andre som trustpilot kørende med succes og kan dokumentere effekt heraf.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 09:46

Hejsa.

Jeg blev ringet op af Trustpilot for et par dage siden som ville sælge mig deres pakke. Jeg har altid været lidt i tvivl, om det var værd at købe. Men da jeg blev ringet op, begyndte jeg at tænke lidt over det. Når jeg har været i dialog med kunderne, så har en del af kunderne fortalt mig, at de normalt ikke handlede på nettet, men havde købt hos mig alligevel, da de kun havde læst positiv omtale om mig på trustpilot.

Dette er til trods for, at jeg kun pt. har 22 bedømmelser. Så nu har jeg sagt jatak til tilbudet, så systemet automatisk sender mail ud til kunderne, om at de bedes lave en bedømmelse efter handlen. Jeg håber derved at flere positive bedømmelser giver flere kunder/konverteringer :-)

Jeg vil også holde jer lidt opdateret i tråden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56

jeg er ikke glad for konceptet. At tage penge for dårlige eller gode omtaler er ikke lige min kop te... Manipulation vil jo til en vis grad være mulig.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 10:32

Zederkof A/S:

Hej Langvang,

Nu kan jeg se i 2 måneder siden dette indlæg har købt adgang til trustpilot. Kan du mærke en øget konvertering?

Hører meget gerne herom eller fra andre som trustpilot kørende med succes og kan dokumentere effekt heraf.

Vi har ikke split testet det endnu, og vi er ikke betalende endnu, vi overvejer det, men ved ikke om vi vil konvertere flere end ved den gratis version. Det handler lige så meget bare om synligheden. Man kan mene hvad man vil om dette system, men en ting er sikkert, mange ser det, og endda også nogle der baserer deres køb p.g.a. anmeldelserne.

Som sagt har vi ikke splittestet med og uden endnu, men jeg ved vi konverterer flere på baggrund af tilbagemeldinger vi får engang imellem. Vi bruger det til at holde os selv i ørerne, så vi hele tiden gør alt vi overhovedet kan, for at få tilfredse kunder. Det er en udemærket ting til at skabe motivation, så man ikke stille og roligt falder lidt af på den, og begynder at sløse lidt.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:53

jeg synes godt de kunne lave det sådan at både betalende og gratis skulle opgive faktura nummer derved færre fake anmeldelser

alt kan manipuleres er du den heldig person af et godt netværk med masser af vener og familie kan man selvfølgelige få 1000 vis fake anmeldelser selvfølgelige er det de færrest der har mange venner og de færrest der får lavet massevis fake anmeldelser , med så lang tid man både ikke skal skrive cpr. nummer og adresse skjult kan det misbruges at der findes en der ud ad 100 der misbruger systemet grundet de ikke en gang  ikke vil prøve  at gøre det mere troværdig

folk der kun har opgivet navn skal selvfølgelige ikke kunne give stemmer , dette ødelægger troværdig

rigtigt nok selv vis de laver disse sikkerheds ting bliver der sikkert nogle der snyder stadigvæk med der bliver færre , derved kan dem der snyder ikke bruge de på samme måde da der er færre derved kan admin lettere ser hvem snyder da de springer endnu mere frem .

at det vil koste penge at lave disse tinge er selvfølgelige korrekt. med cpr valid og med adresse som admin kan se og første give stemmer og anmeldelser når profiler er valid godkendte med cpr nummer og adr.

hvad jeg også ikke lige forstår er flere ting fleste har kun udfyldt profil omkring 5 % står der hvorfor kan de afgive stemmer , det ødelægger troværdighede

De fleste har kun lavet og en anmeldelser og intet andet , hvordan kan det lige være dette ses dog tit ved enkelte der har mange anmeldelser og nogle gange er det hele familie ende navn ses i anmeldelser

Med er ikke meget for denne ting med man kan give stemmer og anmeldelser , med når de endnu gang ikke laver max sikkerhed mod de få der snyder er jeg total modstander af disse anmeldelser og stemmer

De gange hvor man kan direkte se der er mange anmeldelser med ende navne ens eller kun en anmeldelse per bruger eller profil kun udfyldt 5% f.eks. handler man selvfølgelige et andet sted . derved kan du tabe kunder ved mange gode stemmer med det er meget op til hvor troværdig er profiler om mange positive anmeldelser kan skade virksomheden så bed dine kunder om at skrive så som muligt i profiler gerne mere end 100 % vis du endelige vil bruge dette i markedsføring for positive anmeldelser kan det både skade og skaffe kunder så prøv og præge dine bruger mod at gøre dette produkt troværdigt ellers er det bedste at droppe det vis du ikke kan præge dine bruger

håber du kan mit input

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:40

Mikael:

""De fleste har kun lavet og en anmeldelser og intet andet , hvordan kan det lige være dette ses dog tit ved enkelte der har mange anmeldelser og nogle gange er det hele familie ende navn ses i anmeldelser""

Hej Mikael - det kan være at der er flere som mig, der i nyhedsbrevet opfordrer kunden til at gå ind og give en bedømmelse, og derved blot den ene.

Mvh

Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:13

Jesper Laugesen:

Mikael:

""De fleste har kun lavet og en anmeldelser og intet andet , hvordan kan det lige være dette ses dog tit ved enkelte der har mange anmeldelser og nogle gange er det hele familie ende navn ses i anmeldelser""

Hej Mikael - det kan være at der er flere som mig, der i nyhedsbrevet opfordrer kunden til at gå ind og give en bedømmelse, og derved blot den ene.

Mvh

Jesper

ja med så må de tage sig samme og udfylde profil , med et jeg handler ikke steder hvor der er massevis ene stemmer og der står f.eks. 5 % udfyldt i profil , dette tror jeg også flere andre gør , ja og så laver du nyhedsbrevet forkert vis du ikke kan få profiler til at virke troværdig , dog så lang tid de ikke gider cvr valid profiler finder jeg andre steder at handle vil ikke støtte dem der køber links derinde , vil prøve på denne måde at presse dem til ændre deres politik og sikkert bare nogle andre gør som mig kan vi nok vende dem til at lave om på deres politik og få stemmer til virke mere troværdigt

Selvfølgelige når du jo kan bruge som manipulere på en vis facon , da du selvfølgelige er meste motiveret i positive kunder giver feedback , da det fleste kunder , så lang tid de findes og folk støtter deres links skal vi selvfølgelige ikke støtte dem og presse på de laver portalen mere troværdigt så du kan få fuld valuta for dine penge , derved ikke mister kunder ved positive anmeldelser grundet der andre misbruger det som er mindretallet

så lang tid de ikke gør det yderste så mindre tallet ikke misbruger det og ikke tager sig samme og cpr valid profiler med navn og adr. vil jeg kraftigt advare imod det , konceptet er jeg dog imod da det altid kan manipuleres lige vel hvor meget de gør , med når ikke en gang gider laver profiler cpr valid profiler , så er det ikke troværdige stemmer overhovedet slet ikke dem der ikke har udfyldt profil 5 %

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:29

Jeg har overvejet lidt at skifte, til jeg blev offer for et rigtig dårligt salg.

De ringede til mig, og da jeg sagde nej tak fik jeg at vide "på godt gammeldags jysk at det bare ikke var i orden og at jeg var en snylter når jeg ikke gad betale, men godt have det gratis" :)

Meget uheldig måde at sælge sit firma eller sit produkt på, - med den ulempe at de ikke senere har mulighed for at ringe tilbage og høre om jeg har skiftet mening.

Jeg kan simpelthen ikke se nogen åbenlyse fordele i den betalte pakke udover at de sender emails ud for en - det gør vi automatisk i forvejen. Så hvorfor betale så længe man kan få det gratis?

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)