jeg synes godt de kunne lave det sådan at både betalende og gratis skulle opgive faktura nummer derved færre fake anmeldelser
alt kan manipuleres er du den heldig person af et godt netværk med masser af vener og familie kan man selvfølgelige få 1000 vis fake anmeldelser selvfølgelige er det de færrest der har mange venner og de færrest der får lavet massevis fake anmeldelser , med så lang tid man både ikke skal skrive cpr. nummer og adresse skjult kan det misbruges at der findes en der ud ad 100 der misbruger systemet grundet de ikke en gang ikke vil prøve at gøre det mere troværdig
folk der kun har opgivet navn skal selvfølgelige ikke kunne give stemmer , dette ødelægger troværdig
rigtigt nok selv vis de laver disse sikkerheds ting bliver der sikkert nogle der snyder stadigvæk med der bliver færre , derved kan dem der snyder ikke bruge de på samme måde da der er færre derved kan admin lettere ser hvem snyder da de springer endnu mere frem .
at det vil koste penge at lave disse tinge er selvfølgelige korrekt. med cpr valid og med adresse som admin kan se og første give stemmer og anmeldelser når profiler er valid godkendte med cpr nummer og adr.
hvad jeg også ikke lige forstår er flere ting fleste har kun udfyldt profil omkring 5 % står der hvorfor kan de afgive stemmer , det ødelægger troværdighede
De fleste har kun lavet og en anmeldelser og intet andet , hvordan kan det lige være dette ses dog tit ved enkelte der har mange anmeldelser og nogle gange er det hele familie ende navn ses i anmeldelser
Med er ikke meget for denne ting med man kan give stemmer og anmeldelser , med når de endnu gang ikke laver max sikkerhed mod de få der snyder er jeg total modstander af disse anmeldelser og stemmer
De gange hvor man kan direkte se der er mange anmeldelser med ende navne ens eller kun en anmeldelse per bruger eller profil kun udfyldt 5% f.eks. handler man selvfølgelige et andet sted . derved kan du tabe kunder ved mange gode stemmer med det er meget op til hvor troværdig er profiler om mange positive anmeldelser kan skade virksomheden så bed dine kunder om at skrive så som muligt i profiler gerne mere end 100 % vis du endelige vil bruge dette i markedsføring for positive anmeldelser kan det både skade og skaffe kunder så prøv og præge dine bruger mod at gøre dette produkt troværdigt ellers er det bedste at droppe det vis du ikke kan præge dine bruger
håber du kan mit input