*Klapper* Jeg synes det er en smadder fed idé!!! Det eneste kritik lignende der er at sige er lissom et par andre har nævnt: Speed it up!-Og jeg vil så gerne tilføje at der muligvis skal være lidt mere... entusiasme?... i oplæsningen. Men det kommer så fra en der har en hørelse som er tilpasset Thorborg og amerikanske life coaches :-) Men jeg husker fra skolen at jeg lærte en del mere af de lærere som underviste med entusiasme og engagement end de tørre gamle bær, som ikke kunne forstå man hellere ville sende hemmelige breve end at høre på dem. Men måske det bare er mig, og jeg synes i hvert fald ikke det skal stoppe dig :-) Jeg har desuden set en del der udgiver en lydbog og vedlægger en manual som deres lyttere kan følge med i undervejs. Det er også nemmere hvis der er en manual i tilfælde af at man ikke kender de udtryk der benyttes. Uanset hvad så kan jeg da sige at jeg lytter til marketing og lign. i mp3 format både med og uden manual. Jeg synes helt klart du skal gøre det. Du kan vel altid lave en ebook ud af det hvis det andet kikser? -Eller tilbyd begge dele i en upgrade-pakke som du så kan tjene mere på... antaget du sælger i mp3 format? I hvert fald håber jeg det lykkes for dig :-) Hyg! ~*Louise |
Cleocatra:Det eneste kritik lignende der er at sige er lissom et par andre har nævnt: Speed it up!-Og jeg vil så gerne tilføje at der muligvis skal være lidt mere... entusiasme?... i oplæsningen. Men det kommer så fra en der har en hørelse som er tilpasset Thorborg og amerikanske life coaches :-)
Størstedelen af min erfaring som "taler" stammer faktisk fra de store Amerikanske søgemaskinekonferencer, hvor jeg har holdt hundredevis af foredrag og stort set altid fået top ratings (det er nok en af grundende til at de på 11-12. år fortsætter med at invitere mig). Så´min "normale" måde at tale på ER faktisk meget "Amerikaniseret" - men jeg har helt bevidst skruet ned for tempoet på de oplæsninger jeg har lavet af bogen, da det er min erfaring at det gør det mere brugervenligt i det format for langt de fleste.
Oplæsning af en fagbog som SEO 2.0 er på mange måder ret forskellig fra at holde et tilsvarende fagligt foredrag. I et fordrag har jeg kun nogle overskrifter eller slides - resten er ret fri tale, og jeg kan derfor tillade mig meget mere. Når jeg læser en bog op vil det være helt forkert, at sige noget andet end der faktisk står :)
Foreløbigt har jeg droppet tanken om at indtale hele bogen. Der er for mange afsnit som ganske enkelt ikke egner sig til det, og samlet set bliver det et alt for omfattende projekt, med kun ganske få i målgruppen.
Men jeg vil indtale nogle flere udvalgte kapitler, som så til gengæld vil blive gratis for alle ... :)