Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilopkald - Aarghh, Jeg bliver snart SINDSYG !!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan damen huske Inge og Michaels efternavn? Hvis du er heldig, kan du få fat i dem og bede dem tage affære.

Nu kan det jo godt være, at Inge og Michael faktisk har nydt det seneste halve år, men du har da i hvert fald gjort din borgerpligt i denne sag, så de må sørge for, at hun får et andet telefonnummer at ringe til.

Dbh
Anette

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 01:43

Jesper Norbøll:

Dette forvirrede kvindemenneske har ringet et utal af gange efterhånden og spurgt efter Inge og Michael. Og jeg har virkelig forsøgt at beherske mig og forklaret hende pænt at hun ringer forkert.

- og en skønne dag ringer Michael og spørger om der er nogen der har ringet.

God gammeldags telefonfis ...

Som andre i tråden skriver, så kontakt dit tlf-selskab og bed dem blokere for det nummer hun ringer fra.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper,

Jeg kan ikke tilbyde dig hjælp til en løsning, men kun skrive, hvorfor jeg føler med dig.

Da jeg i sin tid boede hos mine forældre, havde vi et nr. der lå meget tæt op af den lokale taxacentral, så det dagligt, at vi blev kontaktet med henblik på at fragte mennesker fra A til B :-)

Med hvad der var værre. Da jeg som 17-årig flyttede hjemmefra (ikke pga. taxanummeret), flyttede jeg ind i en dejlig lejlighed. Der var dog lige det problem, at den tidligere lejer var pusher, så det ringede konstant på min dør, og hver gang jeg dukkede op, stod der et eller andet fjols og spurgte efter "Kim". Det var både dag og nat.

Til sidst satte jeg en stor seddel på døren: Hvor der stod: "Kim bor her ikke længere - fat det nu!". Det stoppede besøgene, og da jeg kom hjem en dag, havde min overbo skrevet: "mine priser er bedre end hans var - kig op. Mvh Mogens". Tja... det er vel også en form for iværksætterhistorie :-)

Håber du finder en løsning, og at damen finder frem til Inge og Michael.

Dbh.

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå, så må det vidst være tid til en opdatering af denne tråd:

Jeg er indtil i dag stadig blevet dagligt telefonterroriseret af den gamle dame.

Jeg har snakket med Telenor (som jeg har abbonnement hos) gentagende gange og når de er færdige med at smågrine over min historie, så beklager de at de intet kan gøre. Hvis det var en som sad og stønnede i telefonen eller kom med trusler kunne man melde det til politiet, men en gammel forvirret dame kan man altså ikke stille noget op med.

Jeg endte med at lave et filter på min telefon, således at opkald fra hendes nummer blev ignoreret. Problemet var så blot at hun fik min telefonsvarer som hun så snakkede med i stedet for - og jeg så fik en SMS hver gang hun havde lagt en besked... på alle mulige tidspunkter af døgnet.

Jeg har snakket med hende en del gange og prøvet alt imellem himmel og jord for at få hende til at fatte at det er det gale nummer. Det er hendes datter hun prøver at få fat i, men hun kan ikke huske hvor hun bor, hvad hun hedder til efternavn m.m.

MEN, i dag - over 1 år senere - lykkedes det mig at få hende til at kigge om hun ikke havde en liste over telefonnumre liggende. Og sørme hun havde et nummer til sin datter stående på listen.
Det sjove er så at jeg får hende til at læse nummeret op for mig, hvilket er et helt andet nummer end mit nummer. Jeg siger så til hende at hun vel så godt kan se at det er et helt andet nummer hun ringer til. Det svarer hun ikke på, men lægger bare røret på. Et halvt minut efter ringer hun igen og spørger efter Inge & Michael..... Zip it!.

Men nu har jeg så lige ringet op på det nummer jeg fik af hende og sørme om der ikke var bid - det var det rigtige nummer til Inge & Michael. Jeg forklarede problemet og det faktum at jeg nu efter mere end et år var ved at blive sindsyg og at de måtte gøre noget NU. Jeg var udemærket godt klar over at hun var dement, men det blev jeg altså også meget snart hvis de ikke fik gjort noget ved det. De kendte dog tilsyneladdende godt til problemet, da jeg ikke var den eneste som havde brokket mig, så de skulle nok gøre noget ved det.

Så med lidt held slipper jeg nu for at blive indlagt på den lukkede Big Smile.

/Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:47

Jeg må sige Jesper jeg små grinte lidt af din historie dengang og nu er jeg næsten grædefærdig af grin :P Jeg føler virkelig med dig, det må satme være træls at blive ved med sådan noget. Jeg håber også for dig det er slut :P

Griner stadigvæk en lille smule :P

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 09:48

Haha, priceless ! Skype-Giggle

Godt at du endelig er ved at få styr på problemet :-)

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:29

Fantastisk historie :-)

Vores hovednummer ender på 08 .. telebussen ender på 80 ..

Vi har en forholdsvis stor mængde af fejlopkald i højtiderne. Specielt dem hvor nummeret er fejlindkodet, kan være meget stædige..

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 11:03

Fantastisk historie og super med en opfølgning. 

Nogle af mine gode venner fik også et telefonproblem da Aarhus Universitets Internationale studievejledning, ved en fejl, havde distribueret mine venners nummer til hele verden, som nummeret man kunne kontakte for at blive vejledt omkring optagelse. - Åbenbart findes der mange tidszoner i verdenen - der gik en del år før opkaldende fra hele verden stoppede. Tror de endte med at trække deres telefonstik ud om natten.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:27

Det er fandme god underholdning Jesper og jeg er færdig af grin, SELVOM jeg VIRKELIG føler med dig. Tænk at der skulle gå over et år, før du spaden under hende.

Jeg var nok forlængst endt på den lukkede - du tog det virkelig flot Skype-BigSmile

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)