Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilopkald - Aarghh, Jeg bliver snart SINDSYG !!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette har intet med iværksætteri, men jeg har et problem som i starten blot var lidt spøjst, men nu har det altså udviklet sig til at være en decideret plage.

En eller anden ældre dame ringede op på min private mobiltelefon for et halvt års tid siden. Hun spørger efter så efter om Inge og Michael. Jeg forklarer pænt at hun har fået forkert nummer.
En halv time senere ringer hun så igen og spørger om fuldstændig det samme - og det var så starten på et tilbagevende mareridt som efterhånden er ved at drive mig til sindsyghed.

Dette forvirrede kvindemenneske har ringet et utal af gange efterhånden og spurgt efter Inge og Michael. Og jeg har virkelig forsøgt at beherske mig og forklaret hende pænt at hun ringer forkert. 

Hun ringer fra et synligt nummer, men selvom jeg ikke tager telefonen når jeg ser hun ringer, så lægger hun bare en besked på min telefonsvarer (på trods af at jeg præsenterer mig ved navn på min svarer) i stil med "Hallo? Hallo? Jeg skal snakke med Inge. Hallo? Er det ikke hos Inge og Michael? Jeg kan ikke hører dig... Hallo?".

I bund og grund er det jo meget sjovt, men nu er det virkelig ved at tage overhånd. Den senil demente gamle tosse ringer 1-2 gang om dagen - og det er altså ikke bare i arbejdstid, men også om aftenen eller kl. lort om morgenen. Og selvom jeg ikke tager telefonen når hun ringer, så reagerer jeg jo alligevel i og med at min telefonringer eller der kommer en SMS om at der ligger en besked på min svarer. Så det er svært at ignorere og når det fast er minimum 1 gang om dagen, så begynder det altså at "fylde" en del når det har stået på igennem et halv år. Jeg har også prøvet den anden strategi og simpelthen skælde hende ud og forklare at jeg var træt af at hun ringede hele tiden, men det har så blot resulteret i hun hamrede røret på og to minutter senere ringede op igen og spurgte efter Inge og Michael...... Indifferent

Hvad pokker skal jeg gøre for at slippe for hendes konstante opringninger?

/Jesper

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:22

Hej Jesper

Aner det ikke, men føler med dig.... og så har jeg stadig tårer i øjnene af grin over din velplacerede smiley Indifferent 

Måske du skulle sende et brev til hende i håb om at pårørende ser det og sletter dit nummer hos hende.

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:22

Det er altså med et kæmpe smil på læberne at ejg læser dit indlæg. Hylende morsomt - jeg kan lige se det for mig.... Men jeg kan også godt forstå at det er begyndt at blive en plage. Er hun senil dement, så er det jo ikke så sandsynligt at hun stopper.... :(

Kan du ikke slå hendes nummer op, og prøve at finde ud af hvor hun bor / evt. lokalisere hendes familie, og få dem til at ændre nummeret som garanteret står i hendes kalender eller lignende?

Hilsen Morten

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:23

Hvilken mobiltelefon har du? :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:24

Hej Jesper

Mine læber smilede også da jeg læste det omvendt kan jeg godt se dit problem. Jeg ville finde adressen på damen og opsøge hende evt hende famile og forklare hvordan det hænger sammen.

/allan

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:28

På mange mobiltelefoner kan man blokere numre, det har jeg gjort med et lignende tilfælde :)

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 10:32

Du kan ringe til dit telefon selskab og bede dem om at blokere hende, så kan hun ikke ringe mere :)

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra Helsinge
Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:33

Kan man ikke få blokeret for opkald fra det nummer?

Teknologien må da snart være klar til det. Jeg kender det selv, dog ikke så slemt som det du oplever. En gammel dame ringer til mig og spørger om det er Thomas, og det er det jo. "Hej Thomas, det er farmor". Hvilket er ret spooky for hun døde da jeg gik i 7. klasse.

Jeg håber hun har fattet at hun taster forkert, men hun ringer nogle gange med måneders mellemrum, så måske er det snart tid igen.

Hvis du nu kunne få hende til at sige hvilket nummer hun prøver at ringe til - og det er anderledes end dit - så kunne du prøve at ringe til de pårørende og få dem til at gøre noget. Hvis nu du er lagt ind på speeddial, så kan hun helt sikkert ikke finde ud af at rette det selv.

Mvh. Thomas

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 10:35

Hvad med at invitere hende på en kop kaffe, så hun kan se at det ikke er Michael eller Inge.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:37

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)