Det lader til at de fleste forstår værdien af at man har et link i sin signatur, hvilket i øvrigt er normen på forums, og ikke spor usædvanligt... Men de fleste fanger åbenbart ikke den forringelse der skabes når de links forsvinder igen, det tager en rum tid førend de er ude af indexet, men til den tid vil nogen sikkert forstå følgerne.
Denne kommentar bliver blot endnu mere latterlig når man gør som du foreslår og kigger på tidligere indlæg... @ Alle Jeg vil gerne prøve at pointere at jeg tidligere har sagt at plus er en genial måde at skabe en fornuftig økonomi på amino, og jeg er fuldkommen for det at give folk muligheden for at få flere fordele ved at være herinde med en plusprofil. Min anke, og mine negative kommentarer handler udelukkende om at ting der før var gratis skal man nu betale for at kunne beholde... det er pengeafpresning eller det der ligner... Det er min oplevelse at der er lavet et tiltag der er endt med at gøre en normal amino profil til en amino minus profil for dem der var amino'er før plus blev opfundet, og dem der har været med til at gøre amino til det det er i dag, er blevet givet dårligere vilkår end dem de gik ind på da de oprettede deres oprindelige profil. Det er og bliver simpelthen ikke fair uanset argumenterne.
|
Thomas Rosenstand:Der er noget i denne debat, der går henover mit hoved - måske kan nogen opklare?
Amino er gratis at bruge - og for de fleste er det et overflødighedshorn af viden, hjælp, kundepotentiale og hygge.
Amino Plus giver flere fordele til dem, der vil have dem.
Hvis nu Martin fjernede fordele fra dem, der har betalt et Plus medlemsskab, kunne jeg se grund til ophidselse. Men det er jo "Martins hus", og ikke-medlemmerne benytter det helt og aldeles gratis. I min verden er det svært at sætte vægt bag "brokkeri" over gratis ydelser.
Men måske har jeg misforstået noget?
Jeg forklarer gerne:
Amino plus tilfører ganske rigtigt ting til den der betaler, og det er bestemt positivt, men det fratager også ting for dem der ikke betaler, vel at mærke fratager det de ydelser man indgik aftale om ved oprettelsen af sin profil før plus eksisterede.
Formulerer jeg mig virkeligt så dårligt at det ikke fremgår af mine indlæg?