Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus profiler er synlige for alle

Side 3 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

ThomasVJ:
Ærligt talt og på godt jysk syntes jeg at det her tiltag og det lukkede forum stinker rigtig meget af at presse citronen og få så mange aminoer som muligt til at blive plus-brugere.

Det er da præcist hvad det handler om.

Det bliver spændende at se hvor Amino er om 1 år.

Jeg er ikke plus medlem og bliver det aldrig. Hvorfor? Fordi prisen på 995,- ikke giver værdi nok. Amino er simpelthen ikke pengene værd. Kunne man hente ekspert hjælp, så måske - men ellers så koster Amino mig pt meget mere end det giver igen - især på den tid jeg bruger herinde, som jeg kunne bruge på andre ting.

Som tingene udvikler sig nu, så kan jeg kun se mig selv som mindre og mindre aktiv herinde.

Jeres højtprofilerede andre tiltag og services kan jeg ikke bruge. Tag fx jeres markedsplads:

Når man tænker på at det er selveste forfatteren til e-Pusher - en højt profileret bog om e-handel - der er står bag, så undrer det mig virkelig meget at den er så ringe. Er den lavet efter devisen: Gør Som Far Siger - Ikke Som Far Gør???

Martin - du prøver at tjene penge på Amino. Det er der ingen der vil klandre dig for. Jeg kan blot råde dig til at træde varsomt, og lytte til dine brugere. Det er trods alt dem du lever af. Og husk at du har brug for volumen i de gratis debattører for at gøre Amino attraktiv både som debatforum og som annoncemedie.

Det bliver som sagt spændende at se hvor Amino er om et års tid.

Hilsen Morten

Den enkelte må selv vurdere hvad Amino og Plus er værd, vi er alle forskellige.
Jeg syntes selv at Plus er latterligt billigt, vi er vel oppe på 30 - 40 features og flere kommer til hver uge, men igen, man kan ikke gøre alle glade.
Mht. hvor Amino er om et år, så kan jeg glæde dig med at vores trafik stiger rigtig flot og det på trods af at der er færre iværksættere.
Fra sidste år er vi gået fra 400 daglige indlæg til næsten 700 og der er kommer 25 % flere unikke brugere. Den største vækst er faktisk kommet efter at plus er indført.
Så Amino hjælper flere iværksættere end nogen sinde før og december har indtil nu været total rekord.
Så bare rolig, jeg våger over Amino som en høg og ser jeg noget der minder om stagnation, så reagerer jeg på sekundet.

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:19
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Jeg plejer gerne at varme en kop cacao, tage tæppet over benene og skrald grine, hver gang der kommer en lille ændring på amino. For hver eneste gang, starte det store vrææææle kor om den store stygge Thorborg der tager penge fra de fattige og bruger dem på store biler.

Amino er et fantastisk sted, plus eller ikke plus. Der er mange mange mennesker der hver eneste dag får masser af hjælp. De er nemlig åbne for at få hjælp og åbne for at give hjælp. Men hvis man er en sur stodder, er det svært at få noget som helt ud af nået i hele verden.

I sidste ende er det sgu op til den enkelte om man vil bruge de mennesker der gerne vil hjælpe dig eller ej, at sidde og surmule over ligegyldige ting...... well make business instead!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:25
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Kort sagt :

Jeg krummer simpelthen tæer over den forsmåethed der er her. Folk der melder rent ud, at de vil skide på netværket og alle andre bare de selv kan få lidt linkværdi ud af det, og folk der påstår at de aldrig bruger Amino og derfor ikke vil ligge 85, kr om måneden, på trods af at man ser dem herinde mindst èn gang om ugen i jagten på kunder.

De 995, - kr for alt det man får med , er jo nærmest en joke så billigt det er. Jeg skammer mig nærmest over ikke at betale mere for den hjælp jeg har fået herinde.

Men altså luk jeres profiler, hvis jeres ord har nogen som helst værdi. Mit gæt er at : det har jeres ord ikke

Det nemlig noget andet det handler om

God weekend til alle i netværket, der hjælper hinanden og Danmark til at være et dynamisk og progressivt iværksætter land

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Martin Thorborg:
Jeg syntes selv at Plus er latterligt billigt, vi er vel oppe på 30 - 40 features

... ja måske, men det kræver jo at folk er interesseret i at bruge disse features, og om de er lavet for kundernes eller firmaets skyld.

Alt i alt afhænger prisen på produktet jo af værdien for kunden. Jeg har stor glæde af Amino, men det koster mig også meget spildtid. Derfor er det klart at hvis mine fordele bliver indskrænket, og hvis tiltag gør det mere besværligt for mig at være "kunde" hos Amino, så bliver motivationen for at bruge tiden herinde også formindsket.

Jeg er dog glad for at det går den rigtige vej for Amino. Og når det er tilfældet, så er der jo ingen grund til at ligge søvnløs på grund af de få der brokker sig.

Hilsen Morten  

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige skrevet et blogindlæg på min blog på amino, jeg er ikke plus medlem,  er bloggen også lukket for "ikke plussere", mht. synlighed på nettet ?

Har jeg forstået det rigtigt, at links mv. er lukket for "ikke plussere", så "ikke plus" debatten nu ikke mere tæller med, som links til nettet ?

Jeg synes det er ærgerligt, linkjuicen var måske det, som har gjort det "værd" at være aktiv på Amino, at bruge tid på at skrive indlæg og svare på forskellige indlæg. Personligt er jeg ikke på Amino, for at finde kunder, jeg er her med lyst til at lære lidt af nogle rare IT folk og prøver så at give lidt retur af en mange årig erfaring med drift af virksomhed.

Jeg ved ikke om det er pengene værd at blive betalende medlem, det bliver formentlig kun en mindre del af Amino'erne, som opgraderer og så er linkargumentet pludseligt udvasket noget, med en noget begrænset "plus skare" til at debattere og give link tyngde til nettet.

Ærgerligt - ærgerligt, men kun tiden kan vise om Amino beholder sin store bredde på debatten, noget af charmen kan risikere at forsvinde.

Finn

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:33
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Kom lige til at tænke på din kommentar i et andet indlæg om ePusher , hvor du skrev at e-Pusher koster det den gør fordi du synes den er det værd (er ikke den korrekte gengivelse af dine ord, men du forstår sikkert betydningen.).

NÅr du så skriver:

Martin Thorborg:
Jeg syntes selv at Plus er latterligt billigt

Burde prisen for et plus medlemsskab så ikke være MEGET højere?? Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:04

Nu har jeg lige taget mig sammen til at læse den her tråd, og jeg kan ærlig talt ikke lade være med at grine lidt indvendig.

Hovedparten af folks bekymringer går på, hvorvidt de miste linkjuice eller ej - helt ærligt venner, det er jo ikke et linkkatalog det her, dem findes der masser af derude - ganske gratis.

For så lige at komme nogle i forkøbet, så ja, jeg udnytter skam også den juice det giver, men det er nu ikke derfor jeg er plus medlem. Det latterlige lille beløb det koster at være plus medlem, det kan jeg simpelthen ikke se skulle kunne vælte noget - bevares, for nogle kan det være mange penge, men når jeg ser på den hjælp/sparring jeg har fået på Amino i min tid her, så er det pebernødder det koster.

Den tid jeg har sparet ved at bruge Amino, ikke blot til at stille spørgsmål, men så sandelig også bare ved at læse hvad andre skriver, har sparet mig for rigtig mange timer, timer jeg kan udfakturerer istedet.

Som det tidligere er nævnt i tråden, så er der rigtig mange der konsekvent kun bruger Amino til at forsøge at hijacke potientielle kunder fra andres tråde, jeg mener, man skal jo ikke skrive webshop ret mange gange før man bliver bombarderet med tilbud på Presta, Mangento og hvad de nu hedder alle sammen.

Der er ved at udvikle sig en tendens til, at alt snart skal være så billigt, så jeg har svært ved at se  hvordan der overhovedet skulle kunne blive penge bare til softwareindkøb, og så kan man jo godt forstå der ikke er til et plus medlemsskab oveni. Alene i år, har jeg brugt mere end 20.000 på softwareopdateringer, og så er prisen på medlemsskabet på Amino altså latterlig lav.

Jeg bruger ikke Amino ret meget i det daglige, men alene det at få alle indlæg leveret i min mailboks syntes jeg er guld værd. De ekstra tiltag der er kommet for os plus medlemmer bruger jeg kun minimalt, og jeg tror faktisk aldrig jeg har fået en Amino bruger som kunde (har heller ikke gjort noget for det) og alligevel er jeg plus medlem.

Jeg syntes der ligger rigtig meget godt potientiale i Amino og selvom Martin skulle finde på at 3 doble prisen, ja så ville jeg stadigvæk være plus medlem og hvorfor? - fordi jeg syntes Amino er et rigtig godt koncept som fortjener at blive støttet, det er jo ikke ligefrem gratis at drive den her gecheft!

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:24
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lad mig prøve at anskue det fra en vinkel som selv de smålige personer der tror at det her handler om penge kan forstå.

Jeg vil gerne pointere at det ikke handler om penge, men om måden det her bliver presset ned over hovedet på folk, og hvordan gaver bliver taget tilbage efter at de er givet. (jeg er sikker på at du behandler dine børn bedre Martin) At prisen for os der ikke er momsede er over 100 kr. er så en anden sag, og ikke relevant i forhold til mit pip omkring det her.

Amino.dk/forums/ har godt 500.000 sider listet i google, og tager vi væksten siden plus er kommet, og alt det løse fra er 400.000 sider sikkert et konservativt tal.
På hver side er der ca. 10 indlæg i debatten og realistisk har der vel været imellem 1 og 2 signatur links pr. indlæg.

Så lad os gange de 400.000 sider med 10 indlæg = 4.000.000 og gange dem med 1,5 signatur links = 6.000.000 udgående links fra amino forum.

Med et snuptag har du lavet plus og fjernet i teorien halvdelen af de links, men lad os være både realistiske og large og blot sige at plus funktionen har fjernet en lille million links, men det er trods alt også en del, og at du ikke kan se det moralsk forkerte i at fjerne over en million links som igennem tiden er blevet en del af folks rankingstrategi, hvad enten du vil se det eller ej.

Efter min bedste overbevisning har det haft indflydelse på en hel del små siders rankings, og kostet dem mere end i har fået ind på plusprofilerne.

Regnestykket er meget hurtigt og kan i realiteten ikke udregnes på den måde, så betragt det venligst som et ikke urealistisk overslag.

Hvis noget lignende foregik i en fysisk forretning så er jeg sikker på at den forretning stod med større reputation management problemer end super best gør med hensyn til kvaliteten af deres varer p.t.

I min verden tenderer det til mafiametoder, først at give og siden sige "hvis i vil beholde må i betale"... det er godt nok frækt, og at du ikke ser det skuffer mig martin.

Jeg er fuldkommen ligeglad med jeres fnidder omkring prisen, hvis der reelt blev tilført mig en værdi der var større end prisen er jeg ikke så dum at jeg kan se en god forretning, men jeg har flere gange kigget plus siden igennem, og kan ikke se værdien for en ikke momsregistreret erhvervsdrivende som undertegnede, medmindre jeg regner tyveriet her med, og det nægter jeg simpelthen at gøre.

Jeg vil under ingen omstændigheder købe en plusprofil når basis for købet ligger gemt bag slet skjult pression.
At flere snævertsynede individer konsekvent ikke kan se at det her ikke handler en skid om de kr. 100 amino ville koste mig pr. måned, men om måden tingene foregår på er mig ikke en gåde, det fortæller blot hvordan folk tænker mere på sig selv end andre, og ikke forstår hvor stor indflydelse det kan have på små sider at fjerne så mange links man først velvilligt har givet bort til dem der har hjulpet med at skabe Amino, og nu har fjernet udelukkende med egen profit for øje.

Og at et fjols kan foreslå at jeg skal få min profil helt slettet er da totalt ude i hampen, så ville jeg jo miste endnu flere af de links al min harme handler om... Så selvfølgelig får du ret i det, jeg er jo ikke dum.

Martin, hvis du gav alle profiler de frie links i profiler tilbage, og løste problemet med at søgerobotter nu ikke kan se profilsiderne, købte jeg imorgen en plusprofil med fast abonnement fornyelse blot for at bevise at det her har intet at gøre med penge, udelukkende min harme over at blive lagt som offer for pression.

I modsat fald forlader jeg nok ikke amino helt, men skruer blot endnu mere ned for min deltagelse i debatten end jeg i forvejen har gjort efter alle de negative kommentarer det har givet at forsøge at beskytte folk imod at blive bondefanget. Rigtigt mange af de samme mennesker var i øvrigt hurtigt ude med roserne da sandheden blev tydelig for enhver.

Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Janno Damgaard Lassen:
Lad mig prøve at anskue det fra en vinkel som selv de smålige personer der tror at det her handler om penge kan forstå.

ØJS! - og jeg som troede at Amino var et mødested for iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende! Tænk at jeg havde ikke ikke fattet, at Amino i virkeligheden er verdens måske største interaktive linkkatalog.

Du har ved flere lejligheder indikeret at jeg med mine holdninger har haft en skjul dagsorden. Det skuffer mig derfor endnu mere, at den hjælpsomhed som du udviser i virkeligheden drejer sig mere om linkbuilding end at hjælpe andre iværksættere.Wink   Tag Amino for det, det er! Et debatforum!

Henrik

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Folk skal lade være med at have så ond i røven, også i stedet være taknemmelige for at Amino findes. Det er da ikke unormalt at man starter med at, have et gratis produkt og når produktet en dag er så godt at, man kan tage penge for det, så gør man det... Her kan man endda forsætte uden at betale hvis man vil det.

Jeg har sparet rigtig mange tusinde kroner fordi, jeg har kunne få alt den hjælp på amino. Jeg har fundet en billig bogholder jeg er rigtig glad for, et par unge fyre der udføre et super stykke arbejde for mig og mange flere dygtige mennesker der har hjulpet mig med mit firmas vækst.

Herudover har jeg sparet rigtig mange penge på spørgsmål til revisor og advokat. Og jeg tør slet ikke tænke på hvor meget tid jeg ville have brugt på at finde svar til alle mine SEO spørgsmål, hvis ikke det var for amino.

Side 3 ud af 10 (97 indlæg)