Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker du at arbejde hjemmefra??

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Niels.

Sikke dog en smøre. Man bliver faktisk helt forpustet ved at læse den. En omsætning på € 700 mia.  - det er jo virkelig ikke småpenge! Men hvad kan man bruge det til! Det giver ikke sikkerhed for noget som helst og Enron omsatte for mere - men findes ikke idag. 

Varm luft er der dog nok af i denne verden ;)

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:35

Hej Flemming...

Hvordan sælger man varm luft....    Der er noget der er gået forbi min næse (også varm luft)

Hvorfor sådan et indlæg og ingen der kan svare konkret på om der skal sælges hundemad eller lydpotter.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:36

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:41

Lagersalg123:

Det er med 99% sikkerhed Herbalife.

Ja... de plejer at "gemme" sig på den måde.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 02:10

Niels:

Lagersalg123:

Det er med 99% sikkerhed Herbalife.

Ja... de plejer at "gemme" sig på den måde.

Det er også forståeligt nok, de tester om hvor meget folk ved om deres marked. Produkterne kender de fleste men markedet for de produkter er fra mit synspunkt relativt dødt, istedet prøver de at stjæle nogle markedsandele fra hinanden og få folk der ikke forstår markedet (kernen) ind i firmaet. Det er desværre sådan de fleste arbejder - bare se hvor mange der tilbyder herbalife herinde, i ved nok mange af dem jeg taler om - som i også har set herinde.

Der er sikkert det nye Herbalife på banen, med meget bedre produkter - hvad ved jeg? 

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:48

Niels:

Omsætningen i Europa er gået fra 200 mia. € til nu over 700 mia. €, hvilket beviser en ekstrem stor interesse inden for et forholdsvist nyt marked.

Verdens største firma!!! Hvordan kan det være et nyt marked med den omsætning? Fra 200 mia € Surprise til 700 mia € SurpriseSurpriseSurpriseSurpriseSurprise

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 02:53

Fashion-Seller:

Niels:

Omsætningen i Europa er gået fra 200 mia. € til nu over 700 mia. €, hvilket beviser en ekstrem stor interesse inden for et forholdsvist nyt marked.

Verdens største firma!!! Hvordan kan det være et nyt marked med den omsætning? Fra 200 mia € Surprise til 700 mia € SurpriseSurpriseSurpriseSurpriseSurprise

Han må næsten tale om det samlede marked. Der er da ikke noget firma i wellness branchen, som jeg kender til der omsætter for 700mia euro

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:57

RasmusLykke:

Han må næsten tale om det samlede marked. Der er da ikke noget firma i wellness branchen, som jeg kender til der omsætter for 700mia euro? 

AP Møller - Mærsk omsætter for ca 33,5 mia euro. Så det her wellness firma har virkelig fundet en guldåre! Måske de har snablen nede i FEDs kasse ;D

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:41

Fashion-Seller:

RasmusLykke:

Han må næsten tale om det samlede marked. Der er da ikke noget firma i wellness branchen, som jeg kender til der omsætter for 700mia euro? 

AP Møller - Mærsk omsætter for ca 33,5 mia euro. Så det her wellness firma har virkelig fundet en guldåre! Måske de har snablen nede i FEDs kasse ;D

Det er i hvert fald ca. 3 gange det danske BNP, så det er bestemt ikke småpenge, der tales om her.  ;)

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:58

Nu er det ikke for at være nedladende overfor dit produkt.

Men Som der bliver sagt i tråden, når man ikke beskriver det produkt, Men taler direkte uden om og bruger pæne ord for at formidle dette her produkt er helt fantastisk. Der bliver jo ikke nævnt hvad man skal omsætte.

Hvis man fremmedgør sit produkt for dem som muligvis er interesseret i at SÆLGE produktet.

Da det ikke er "rocket Sience" det her hemmligheds-kræmmeri, Så synes jeg det er syndt at man i fleste tilfælde ser at det er en specifik udsat folkegruppe som siger JA tak til dette. Med andre ord.

Os der har skrevet vores afhandling, tænker nok nærmer at dette kunne være en måde at ikke bare tage r***** på Sælgerne, men også kunderne.

Derfor skal MLM være 100% ærligt.

Vi Leverer Web Design og Web Shop løsninger, Se referencer her.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)