Så er muligheden måske her!
For mere info gå ind på: www.team-hjemmefra.dk anvend kode: 12710 |
Det lyder rigtig spændende - jeg har altid drømt om at arbejde hjemmefra, men vil du ikke have mit CV først?
Så er muligheden måske her!
For mere info gå ind på: www.team-hjemmefra.dk anvend kode: 12710 |
Det lyder rigtig spændende - jeg har altid drømt om at arbejde hjemmefra, men vil du ikke have mit CV først? |
Lugter nu en hel del af MLM |
Det er sgu da det mest tåbelige... Jo jeg vil arbejde hjemmefra, men kan ikke se hvad det er man skal lave... Eller hvad skal der sælges.... (kondomer med smag, måske...) overskriften er misvisende - det er jo ikke hjemmefra alt arbejdet udføres -kun delvis. |
Sjovt når tråden nu ligger i MLM forummet :) |
|
Hej mp130965 synes du skal gå følge linket, før du udtaler dig om noget, da stort set al info står derinde. Og jo, dette arbejde kan udføres 100% derhjemme. |
Jeg var lige inde og kigge... og som forventet: Teksten er fra hjemmesiden: Tag ord som karriere, familie, sundhed, succes og økonomisk overskud. Arbejdet er sjovt, enkelt og nemt at lære.
I vores netværk vil du få hjælp og støtte til at få helhed og harmoni i dit arbejde i forhold til din egen tilværelse. Samtidig er Teamhjemmefra et forum af inspiration til at få vækst og indtjening i virksomheden både til dem der ønsker en ekstra indtægt på et par tusinde og dem der går efter at arbejde hjemmefra på fuld tid.
Vi arrangerer løbende kurser og med mange forskellige uddannelsestilbud. Du bliver betalt for det kundegrundlag vi i samarbejde opbygger via et genialt royaltysystem, som du oven i købet kan følge med i, på din egen hjemmeside. For at du bedre kan kombinere familie- og arbejdsliv er vores koncept lavet således at du løser dine opgaver på fleksible tider – hjemmefra og når det passer dig! For at udgangspunktet kan blive bedst fra starten har vi følgende information til dig:
Hvorfor arbejde hjemmefra? Sæt gerne flere krydser. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja måske lige pånær en rimelig væsentlig ting - produktet. Ja det er i wellness branchen - men alle vil gerne vide lidt om produktet før de vil blive ringet op af en anden sælger fra det. |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Hej Chr... Hvor står det hvad det er man skal lave...... Hvis den står, ville det være rart med et link. Siden omtaler en masse andet Jeg efterlyser stadigvæk hvad det er man skal lave og hvis der skal sælges hvilke produkter snakker vi om. creme, parfume, pcér biler... Michael |