Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker du at arbejde hjemmefra??

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er muligheden måske her!

For mere info gå ind på:  www.team-hjemmefra.dk anvend kode: 12710

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:38

Det lyder rigtig spændende - jeg har altid drømt om at arbejde hjemmefra, men vil du ikke have mit CV først?

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 12:41

Lugter nu en hel del af MLM

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:43

Det er sgu da det mest tåbelige...  Jo jeg vil arbejde hjemmefra, men kan ikke se hvad det er man skal lave...    Eller hvad skal der sælges.... (kondomer med smag, måske...)

overskriften er misvisende - det er jo ikke hjemmefra alt arbejdet udføres -kun delvis.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 12:43

Klaus Egebjerg:

Sjovt når tråden nu ligger i MLM forummet :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 12:46

Frederik - DirectHost:

Klaus Egebjerg:

Sjovt når tråden nu ligger i MLM forummet :)

Yes Jeps, den ligger rigtigt nok. Men som altid, så er det omgærdet af mystik og hemmelighedskræmmeri. Ville have været rart med en opsummering her i tråden om, hvad det går ud på, inden man skal logge sig ind på en hjemmeside.

Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:19

Hej mp130965

synes du skal gå følge linket, før du udtaler dig om noget, da stort set al info står derinde. Og jo, dette arbejde kan udføres 100% derhjemme.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:25

Jeg var lige inde og kigge... og som forventet:

Teksten er fra hjemmesiden:

Tag ord som karriere, familie, sundhed, succes og økonomisk overskud.

Læg dem i en stor kurv og bland dem med fællesskab inspiration, motivation og erfaringsudveksling – så har du Teamhjemmefra i en nøddeskal.

Teamhjemmefra er en sammenslutning af personer M/K, der arbejder hjemmefra som selvstændige på forskellige niveauer ud fra disse målsætninger:

Opgaverne udføres hjemmefra og på fleksible tidspunkter

Mulighederne for succes er ens for alle – uanset uddannelse eller baggrund.

Vores uddannelsestilbud tager hensyn til den enkeltes behov og ambitioner.

Vi skaber vores egen indtægt efter parolen ”Vi vil tjene hvad vi virkeligt er værd” som vores egne chefer, fritid eller fuldtids.

Arbejdet er sjovt, enkelt og nemt at lære.

Vi har fundet et yderst interessant marked inden for wellness branchen.

Omsætningen i Europa er gået fra 200 mia. € til nu over 700 mia. €, hvilket beviser en ekstrem stor interesse inden for et forholdsvist nyt marked.

Vi har et unikt og professionelt markedsføringssystem hvor kunderne finder os på nettet. Herefter tager vi kontakt og hjælper kunden godt på vej med vores personligt tilpassede løsninger.

Vi har en personlig kundeservice og support der er uden sidestykke inden for vores branche.

Du vil få masser af spændende udfordringer, og du vil blive overrasket over hvor tilfredse vores kunder er med vores service og resultatskabende wellness koncept.

Derfor får vi hele tiden nye kunder til at blive til gode, gamle kunder.

Vi står i fællesskab for et færdigt forretnings-, internet-, og markedsføringskoncept, som til stadighed skal være på forkant med nutidens tendenser

Vi har et stærkt lokalt samarbejde foruden et toptunet internetbaseret kommunikationsnetværk

Vores marked er i kraftig vækst og vi søger nu flere positive, resultatorienterede og engagerede personer der kan blive en del af Teamhjemmefra.

I vores netværk vil du få hjælp og støtte til at få helhed og harmoni i dit arbejde i forhold til din egen tilværelse.

Samtidig er Teamhjemmefra et forum af inspiration til at få vækst og indtjening i virksomheden både til dem der ønsker en ekstra indtægt på et par tusinde og dem der går efter at arbejde hjemmefra på fuld tid.
Derfor står du aldrig alene med nogen ting.

Vi har en unik kultur omkring erfaringsudveksling og mulighed for at få rådgivning hvor vi gør meget brug af vores sociale netværk.

Vi arrangerer løbende kurser og med mange forskellige uddannelsestilbud. 
    Du vil desuden blive tilknyttet en fast mentor der bliver din
    professionelle Teamhjemmefra sparringspartner gennem hele din
    karriere hos os. Derfor står du aldrig alene med nogen ting.
Vi har en meget stor synlighed inden for Teamhjemmefra og du vil hurtigt blive dus med dine egne rollemodeller.

Du bliver betalt for det kundegrundlag vi i samarbejde opbygger via et genialt royaltysystem, som du oven i købet kan følge med i, på din egen hjemmeside.

Markedet er beskyttet vha. kunde-/licensnumre og rent fysisk ser du kun en meget lille del af varerne da de fleste varer bliver leveret direkte til den enkelte kunde/licensindehaver.

Teamhjemmefra er dig og alle os andre i fællesskab, som ønsker hinanden den størst mulige succes på kortest mulig tid.

Derfor har vi udviklet et koncept der er nemt at gå til.

Vi har fingeren på pulsen og konceptet bliver hele tiden justeret ud fra de nyeste tendenser, så vores markedsandele kan beskyttes og fortsætte med at vokse.

Du kan blive en del af vores succes.

For at du bedre kan kombinere familie- og arbejdsliv er vores koncept lavet således at du løser dine opgaver på fleksible tider – hjemmefra og når det passer dig!

Hvis du føler trang til at få foden under eget bord kan du vælge at arbejde fuldtid på lidt længere sigt.

Det gør at du virkeligt kan tilrettelægge dit arbejdsliv rundt om din egen hverdag og familieliv.

Vi har med succes skabt en vaskeægte anerkendelseskultur og du oplever derfor stor trivsel og arbejdsglæde.

Hos os handler det om at gøre det, der virker, og lade sig inspirere af det. Og du vil altid få den ros og anerkendelse du fortjener.

Og du vil altid få den ros og anerkendelse du fortjener.

For at udgangspunktet kan blive bedst fra starten har vi følgende information til dig:

1. Udfyld skemaet på næste side med så mange relevante oplysninger som muligt.

2. Du vil efterfølgende blive ringet op så du personligt kan tale med en af os.

3. På baggrund af telefonsamtalen vil udvalgte kandidater blive inviteret med på vores online forretningsmøde.

4. Forretningsmødet er en grundig gennemgang af konceptet, arbejdsopgaver og karrieremulighederne.

5. Hvis vi herefter går videre i forløbet får du udarbejdet en personlig handlings- og oplæringsplan.

6. Ud fra denne plan er du nu i gang med at få succes fra hjemmekontoret med Teamhjemmefra.

Hvorfor arbejde hjemmefra? Sæt gerne flere krydser.
For at tjene ekstra.
For at udfylde tiden med noget fornuftigt.
For at udvikle mig personligt.
Springbræt til videre karriere.
For at få nye udfordringer.
For at få større indflydelse på egen indtægt.
Jeg er træt af at arbejde for andre.
Jeg vil gerne have succes med mit arbejde.
Jeg vil gerne være min egen chef.
For at få mere tid med familien.
Jeg vil gerne arbejde sammen med min kæreste/ ægtefælle.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:28

Christian N:

Hej mp130965

synes du skal gå følge linket, før du udtaler dig om noget, da stort set al info står derinde. Og jo, dette arbejde kan udføres 100% derhjemme.

Ja måske lige pånær en rimelig væsentlig ting - produktet. Ja det er i wellness branchen - men alle vil gerne vide lidt om produktet før de vil blive ringet op af en anden sælger fra det.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:30

Hej Chr...

Hvor står det hvad det er man skal lave...... Hvis den står, ville det være rart med et link.

Siden omtaler en masse andet   Jeg efterlyser stadigvæk hvad det er man skal lave og hvis der skal sælges hvilke produkter snakker vi om. creme, parfume, pcér  biler...

Michael

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)