Jeg har læst det igennem 4 gange... Så skriver du at stort set al info står derinde.... Prøv lige at gøre det på dansk : hvad / hvilke job skal udføre.... At det er med wellness er vidt begreb..... Der står absolut ikke hvilke job der skal udføres.
Enhver med sin egen stolthed i behold - gælder alle aminoér - vil helt sikkert kunne stå frem sit firmanavn og forsvare de enkelte små angreb der pludselig kunne opstå. Man vil endda kunne svare nemt og glidende ( har måske en sekretær til det) på det hele. Det jo som der står en MEGA virksomhed - sørme større end A.P - møller.
Jeg nærer en mistanke til, at du arbejder undercover for Helle Thorning for at inddrage 25 % af befolkningen til hendes projekt om at de skal arbejde som SOSU (social & sundhedsassistenter).
Det er i hvert fald ca. 3 gange det danske BNP, så det er bestemt ikke småpenge, der tales om her. ;)
NEJ! Man kan næppe se et potentiale i nok verdens største privatejede firma, hvis det er deres omsætning. Hvor hylan skulle man afsætte de produkter henne?
Jeg nærer en mistanke til, at du arbejder undercover for Helle Thorning for at inddrage 25 % af befolkningen til hendes projekt om at de skal arbejde som SOSU (social & sundhedsassistenter).
WRONG! 100% af befolkningen, så hun kan charge dem for 120% i Skat ;D
Det er en fejl der står 700 mia euro.. I 2008 var omsætningen på 3,8 mia dollars.. Og det er Herbalife vi snakker om. Hvis det var et fusker firma havde de nok ikke eksisteret i 30 år med fuld tilfredsheds garanti. Hvorfor synes folk det er et fusker firma? Hvis folk har denne mening, ville jeg da ønske der var nogle fakta bag...
Det er en fejl der står 700 mia euro.. I 2008 var omsætningen på 3,8 mia dollars.. Og det er Herbalife vi snakker om. Hvis det var et fusker firma havde de nok ikke eksisteret i 30 år med fuld tilfredsheds garanti. Hvorfor synes folk det er et fusker firma? Hvis folk har denne mening, ville jeg da ønske der var nogle fakta bag...
Hvorfor ikke være åben og ærlig fra starten og sige hvor hvad det drejer sig om istedet bare at give et link med en kode så systemet kan se at det er dig der har henvist folk.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvorfor ikke være åben og ærlig fra starten og sige hvor hvad det drejer sig om istedet bare at give et link med en kode så systemet kan se at det er dig der har henvist folk.
Enig, men har din mor ikke lært dig ikke at besvare et spørgsmål med et spørgsmål :)?