|
KarinaGW:Er det fordi du er genert? PÅ en måde. det er tiltider svært for mig at skulle lære nye mennesker at kende når det er inde for et område jeg ikke føler mig sikker i. Men jeg vil rigtig gerne,mangler bare et skub.
Er det fordi du ikke synes du har behov for at møde andre Aminoer? Jo da.
Er det fordi du tror at du nok ikke har noget at bidrage med? Der ramte du hovedet på sømmet, det har faktisk været den grund der har afholdt mig fra at komme. Da jeg stadig føler mig utryk her på siden tiltider, da jeg ikke aner særlig meget om alt det der bliver diskuteret på siden og når jeg endelig prøver at åbne munden føler jeg at der altid er en der kommer med en hammer for at banke mig ned i jorden igen. Og det firma jeg vil starte er inde for et meget begrænset område, som jeg ikke tror der er nogen her på amino der her interesse i og føler derfor ikke at jeg kan tilbyde andre noget.
Andre grunde?Usikkerhed også at jeg ingen stedsans har overhovedet. så det med at skulle finde et sted hen væk fra større stationer virker som en umulighed.
Kære Karina
Der er ingen tvivl om at du skal komme til et af møderne og jeg giver dig gerne skubbet. Du HAR masser at byde ind med, og har f.eks. givet mig adskellige gode forslag til hvad jeg kan lave på Min-mave. Vi starter alle et sted, og det er lidt som dem der aldrig vil være de første der rejser sig fra bordet efter der er spist eller går først hjem fra en fest - Nogen SKAL jo være den første og hvorfor så ikke dig ![]()
Lad os se om vi ikke kan få tingene til at passe så vi begge kan være med til Amino Få-ny-iværksætter-energi arrangement.
okay ![]()
Bliv gratis medlem