Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for at DU kommer til Amino-arrangementer?

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Og hvorfor i det hele taget ikke i ferien? hele det etablerede danmark lukker jo nærmest ned bare vi nærmer os en såkaldt "hellig"-dag eller en ferieperiode ... hvilket giver os iværksættere fred og ro til at arbejde ;) ... (eller i det her tilfælde netværke)

 

Ferie?!!?? Hvad er det?

 

Grunden til jeg ikke møder op, er at afstanden mellem Gram (Sønderjylland) og Kbh er for stor. Toget er som sådan ikke noget problem, der er bare dårlige busforbindelser her.

Vil gerne komme når der sker noget i Jylland :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperFG:

en bro med afgfit som jeg skal over da jeg typisk arbejder hjemme (i sverige) 

Velkommen i klubben... Jeg har så en færge jeg skal betale istedet  (Helsingborg). Men jeg er frisk på disse fredagsbarer...

 

 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Hvad afholder dig fra at komme?

Er det tidspunktet (typisk har det været en fredag ved 16-17 tiden - er andre dage og tidspunkter bedre?)

Ja - generelt er fredag en dårlig dag - som andre har nævnt, både af hensyn til børn, men også at der typisk er alle mulige aftaler fredag.

 

Anja Lysholm:
 

 

Er det fordi du er genert?

Næh - men heller ikke frembusende Big Smile

 

Anja Lysholm:
 

Er det fordi du ikke synes du har behov for at møde andre Aminoer?

Jo da i høj grad. Man kunne jo gå hen og bliver både klogere og inspireret.

 

Anja Lysholm:
 

Er det fordi du tror at du nok ikke har noget at bidrage med?

Tjoh - mon ikke de fleste har noget at byde ind med (uden nødvendigvis at skulle have en mening om alting Wink.

 

Anja Lysholm:
 

Andre grunde?

 

Lige netop d. 24 kan jeg ikke da jeg skal se fruen og ungerne igen efter en uges rejse.

Måske kunne man kalde det et Erfa-gruppemøde (eller bare Erfa-møde), da det mere indikerer erfaringsudveksling - med et socialt element.

 

mvh

Jan

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det en ide at tage det op næste gang? Og blive enige om om vi skal lave det som en torsdags-ting, cafe/brunch/bar og om vi kalder det amino, erfa eller noget tredie ? :)

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige at sige nej tak til (E-mail mig svar på dette indlæg.) det er jo en tråd der kan fylde ens post kasse på ingen tid.Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Anja Lysholm:

Hvad afholder dig fra at komme?

Er det tidspunktet (typisk har det været en fredag ved 16-17 tiden - er andre dage og tidspunkter bedre?)

Ja - generelt er fredag en dårlig dag - som andre har nævnt, både af hensyn til børn, men også at der typisk er alle mulige aftaler fredag.

Jeg glemte lige at sige at eftermiddag er et godt tidspunkt.

mvh

Jan

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

...kom vi til at tale om hvorfor der mon ikke dukker flere op til fredagsbarer...

Hvad afholder dig fra at komme?

Først og fremmest afstanden fra Nordjylland til København. Jeg er dog, som andre har tilkendegivet, frisk på arrangementer i Jylland som ikke kræver flere timers transport.

Er det tidspunktet (typisk har det været en fredag ved 16-17 tiden - er andre dage og tidspunkter bedre?)

Fredage (eftermiddag) afholder ofte mig som familiefar med børn - som glæder til weekenden med mor og far - fra at komme.

Er det fordi du er genert?

Nej.

Er det fordi du ikke synes du har behov for at møde andre Aminoer?

Nej, både behovet og lysten er der skam.

Er det fordi du tror at du nok ikke har noget at bidrage med?

Nej, jeg mener skam også jeg kan bidrage med noget fornuftigt.

Andre grunde?

Andre har foreslået alt fra brunch til erfa-grupper på "fast" basis. Et eller andet sted nærmer vi os vel det, som de lokale Amino-grupper i sin tid blev oprettet for. Jeg ved at flere af dem har kørt godt i en periode, men nogen af dem derefter er gået lidt i sig selv igen.

Jeg tror, at hvis man skal have noget ud af møderne skal man samle så mange Amino'er indenfor forskellige brancher (men stadig med samme overordnede interesser) som muligt, sådan at det bliver mindst muligt branchesnak og mest muligt networking og iværksætteri. Jeg vil f.eks. ikke have ret meget glæde af at netværke i en gruppe kun med IT-virksomheder, da jeg især har brug for at netværke om import, eksport, logistik osv. og det var f.eks. et af problerme da jeg deltog i Amino-Nord (dette er absolut ikke nogen miskredit til de meget rare mennesker jeg mødte, men vi havde bare ikke samme mål/behov med networking).

Nu kom jeg vist lidt udenfor tråden, men det har været en lang familiedag i Djurs Sommerland, så jeg håber I vil tilgive mig. Jeg uddyber gerne efter en god nats søvn hvis det er behov for det, men jeg håber de fleste forstår min pointe Wink

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Grand Vue, på 1. etage på Fisketorvet, de har masser af pladser og en rigtig lækker weekend-brunch-buffet, jeg kender ikke hverdags-udgaven, men mon ikke der er noget tilsvarende lækkert?  Eksempelvis hver først Tirsdag i måneden, klokken 9.30 er der brunch og networking på fisketorvets øverste etage?

Dybbølsbro station er i gå-afstand, og der er parkering lige udenfor døren, samt i kælderen, og det er tilmed gratis.

Menuen:

http://www.grandvue.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=30

Konkret forslag, lad mig høre noget input :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Jeg må åbenbart også have sovet i timen, for jeg vidste heller ikke at nogen havde etableret en fredagsbar. Ideen er supergod, jeg er selv med i et netværk her i min kommune for rådgivnings institutioner/firmaer hvor vi har fredagsbar hveranden uge, det kan jeg deltage i da det er i mit nærområde.

Jeg bor på sydsjælland og fredag er en dag hvor jeg oftest arbejder hjemme, men i løbet af ugen er jeg altid i København, så lavede man eftermiddagsbar om f.eks onsdagen, ville jeg til enhver tid blive i staden og deltage, inden at jeg vendte snuden sydpå igen :-)

Hilsen Anne

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at Jyderne har valgt Torsdag, så Onsdag ville måske være et logisk valg? Det er lige midt på ugen, så vi er lige kommet igang med ugen og endnu ikke begyndt at glæde os til weekenden :) Derudover giver det også et incitament til måde-hold med de våde varer når vi skal op og arbejde næste dag ;)

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)