Godt at vide hvor man skal henvende sig hvis med vil hælp i forbindelse med MLM. Det kunne være Amino kunne overtales til at sætte din titel permanene på MLM-pusher!
Den ligger jo ikke på Amino eller min hjemmeside, vel? Burde du ikke snarere tage at vende blikket indad og klappe hesten et øjeblik?
Som sagt, jeg forsøger ikke at sælge dig noget som helst og det er distributører/importører, der søges internationalt - slet ikke i din boldgade. Til din information, så er det ikke distributører af MLM-slagsen, som søges heller.
Flemming, "De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing)",
Godt at vide hvor man skal henvende sig hvis med vil hælp i forbindelse med MLM. Det kunne være Amino kunne overtales til at sætte din titel permanene på MLM-pusher!
LOL - Så tror jeg da først, at Lasse vil forsøge at konvertere mig! (sagt med et venligt smil til Lasse)
så er det ikke distributører af MLM-slagsen, som søges heller.
Hvis Flemming nu var en ægte MLM så ville han da straks have benyttet lejligheden til i alle hans svar at fortælle hvilken forrygende hemmelig forekomst Tejohn har fundet og ikke mindst at verdens energibehov ville være reddet.....