Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min yndlingsaversion ved MLM stikker sit grimme fjæs frem igen!

Side 4 ud af 16 (157 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Flemming !

Lad mig først gibve dig det råd at skifte dit foto - ser ikke pænt ud med den attitude!!

Næste råd er undlad at være så kritisk ved andres forretning og se så lidt mere kritisk på din egen med "TeJohn" jeg har i mange år beskæftiget mig med motorer og energi og det ser stærkt betænkeligt ud det produkt du forsøger at sælge os!

Hvis det var er rigtigt at man kan  spare blot 1% på brædstof med din flaske så tror jeg ikke man behøvede sælgere og markedsføring af stoffet.

Men som med de fleste produkter ja så skal de markedsføres og dermed sælges af personer og ikke ved sit eget eksempel vel Flemming?

I øvrigt ser det ud til at man kan tilmelde sig og blive sælger - det høre nok til ...........kategorien !

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:

Flemming !

Lad mig først gibve dig det råd at skifte dit foto - ser ikke pænt ud med den attitude!!

Næste råd er undlad at være så kritisk ved andres forretning og se så lidt mere kritisk på din egen med "TeJohn" jeg har i mange år beskæftiget mig med motorer og energi og det ser stærkt betænkeligt ud det produkt du forsøger at sælge os!

Hvis det var er rigtigt at man kan  spare blot 1% på brædstof med din flaske så tror jeg ikke man behøvede sælgere og markedsføring af stoffet.

Men som med de fleste produkter ja så skal de markedsføres og dermed sælges af personer og ikke ved sit eget eksempel vel Flemming?

I øvrigt ser det ud til at man kan tilmelde sig og blive sælger - det høre nok til ...........kategorien !

Følger i spænding hvad svaret bliver på dette Surprise tror helt sikkert at Flemming får morgenmaden i den gale hals når han læser dette indlæg - men det var nok også meningen med det.

John - i en anden tråd er der en pige som søger et deltidsjob. Hun specificerer at hun IKKE ønsker noget som ligner MLM. Alligevel beder du hende kontakte dig.... hvor latterligt er det....

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 08:55

Helle - houseofkids.dk:

Følger i spænding hvad svaret bliver på dette Surprise tror helt sikkert at Flemming får morgenmaden i den gale hals når han læser dette indlæg - men det var nok også meningen med det.

John - i en anden tråd er der en pige som søger et deltidsjob. Hun specificerer at hun IKKE ønsker noget som ligner MLM. Alligevel beder du hende kontakte dig.... hvor latterligt er det....

Enig!!!

@Flemming Jeg fik en lignende pm på amino igår, den var dog formuleret anderledes, men mon ikke det er fra samme person???

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:26

john sommer:

Da alt i livet handler om at sælge, sælge sig selv til en partner, sælge sig selv til en arbejdsgiver, sælge sig selv til høje karakterer i alle uddannelser, har du selvfølgelig ret John "TEJOHN" ville nok ikke sige nej, hvis nogen tilbyder sig som sælgere, eller en i familien; der tilfældig har hørt om produktet; ville købe!

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 12:59

Helle - houseofkids.dk:
*2

Ah, en griner tråd - god start på weekenden Smile

Michael

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 14:55

egstrup:

john sommer:

Da alt i livet handler om at sælge, sælge sig selv til en partner, sælge sig selv til en arbejdsgiver, sælge sig selv til høje karakterer i alle uddannelser, har du selvfølgelig ret John "TEJOHN" ville nok ikke sige nej, hvis nogen tilbyder sig som sælgere, eller en i familien; der tilfældig har hørt om produktet; ville købe!

Uden at skulle lave en forsvarstale for Flemming (dette vil han nok selv helst gøre), er jeg af den overbevisning, at han ville sige nej til en potentiel sælger, hvis han mente denne person ikke passede ind i hans koncept, og ligeledes for en kunde.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:06

john sommer:

Det er derfor at denne smiley "Cool" i daglig tale er døbt "en Flemming"....

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 15:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klovn:

ha ha ha - fantastisk...... kan vi også få en med rød næse? Wink

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 15:15

Klovn:

john sommer:

YesBeer

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:16

Haha, den udvikling havde jeg godt nok ikke lige forestillet mig i denne tråd, men på den anden side, så forbavser det mig egentlig ikke! Big Smile

john sommer:

Jeg har eller fået at vide, at det er sexet! Stick out tongue

Udover det, så forbinder jeg det foto med nogle gode stunder og gode minder, så derfor har jeg ikke i sinde at skifte det ud. Endelig er du vist den eneste, der føler dig intimideret af det foto, og det må du jo så døje med. Cool

john sommer:

John, jeg er kritisk ved fremgangsmåden som jeg blev kontaktet på. Det har ikke noget med din forretning at gøre, men mit indlæg gav dig åbenbart grund til at føle dig truffet og nu føler du anledning til at angribe mig og mit produkt.

Forsøger jeg at sælge dig noget? Kan du finde nogen som helst indlæg, hvor jeg har haft forsøgt at sælge dig noget som helst - bare så meget som en brugt printer eller aflagt tøj? Nej, vel. Godt, så fik vi den på det rene!

Jeg er producent og sælger ikke direkte til nogen. Vi har importører i hvert enkelt land og de udvælges med omhu. Disse er selv ansvarlige for at finde grossister og sælgere i sidste ende. Mit produkts lødighed er ikke til diskussion her og kommer det heller ikke. Det er en sag mellem os, vores importører og deres kunder - og ikke mellem mig og Amino.

Endelig - så har jeg gennemgået min hjemmeside med en tættekam for at finde det sted, hvor man kan tilmelde sig og blive sælger. Jeg kan ikke finde det, men hvis andre kan finde det sted - så giver jeg en tur i Tivoli med Turpas og "røde næser" til John Sommer og hans familie!

Flemming Cool

Side 4 ud af 16 (157 indlæg)