Flemming ! Lad mig først gibve dig det råd at skifte dit foto - ser ikke pænt ud med den attitude!! Næste råd er undlad at være så kritisk ved andres forretning og se så lidt mere kritisk på din egen med "TeJohn" jeg har i mange år beskæftiget mig med motorer og energi og det ser stærkt betænkeligt ud det produkt du forsøger at sælge os! Hvis det var er rigtigt at man kan spare blot 1% på brædstof med din flaske så tror jeg ikke man behøvede sælgere og markedsføring af stoffet. Men som med de fleste produkter ja så skal de markedsføres og dermed sælges af personer og ikke ved sit eget eksempel vel Flemming? I øvrigt ser det ud til at man kan tilmelde sig og blive sælger - det høre nok til ...........kategorien !
|
john sommer:Flemming !
Lad mig først gibve dig det råd at skifte dit foto - ser ikke pænt ud med den attitude!!
Næste råd er undlad at være så kritisk ved andres forretning og se så lidt mere kritisk på din egen med "TeJohn" jeg har i mange år beskæftiget mig med motorer og energi og det ser stærkt betænkeligt ud det produkt du forsøger at sælge os!
Hvis det var er rigtigt at man kan spare blot 1% på brædstof med din flaske så tror jeg ikke man behøvede sælgere og markedsføring af stoffet.
Men som med de fleste produkter ja så skal de markedsføres og dermed sælges af personer og ikke ved sit eget eksempel vel Flemming?
I øvrigt ser det ud til at man kan tilmelde sig og blive sælger - det høre nok til ...........kategorien !
Følger i spænding hvad svaret bliver på dette tror helt sikkert at Flemming får morgenmaden i den gale hals når han læser dette indlæg - men det var nok også meningen med det.
John - i en anden tråd er der en pige som søger et deltidsjob. Hun specificerer at hun IKKE ønsker noget som ligner MLM. Alligevel beder du hende kontakte dig.... hvor latterligt er det....