Haha, den udvikling havde jeg godt nok ikke lige forestillet mig i denne tråd, men på den anden side, så forbavser det mig egentlig ikke! 
Lad mig først gibve dig det råd at skifte dit foto - ser ikke pænt ud med den attitude!!
Jeg har eller fået at vide, at det er sexet! 
Udover det, så forbinder jeg det foto med nogle gode stunder og gode minder, så derfor har jeg ikke i sinde at skifte det ud. Endelig er du vist den eneste, der føler dig intimideret af det foto, og det må du jo så døje med. 
Næste råd er undlad at være så kritisk ved andres forretning og se så lidt mere kritisk på din egen med "TeJohn" jeg har i mange år beskæftiget mig med motorer og energi og det ser stærkt betænkeligt ud det produkt du forsøger at sælge os!
Hvis det var er rigtigt at man kan spare blot 1% på brædstof med din flaske så tror jeg ikke man behøvede sælgere og markedsføring af stoffet.
Men som med de fleste produkter ja så skal de markedsføres og dermed sælges af personer og ikke ved sit eget eksempel vel Flemming?
I øvrigt ser det ud til at man kan tilmelde sig og blive sælger - det høre nok til ...........kategorien !
John, jeg er kritisk ved fremgangsmåden som jeg blev kontaktet på. Det har ikke noget med din forretning at gøre, men mit indlæg gav dig åbenbart grund til at føle dig truffet og nu føler du anledning til at angribe mig og mit produkt.
Forsøger jeg at sælge dig noget? Kan du finde nogen som helst indlæg, hvor jeg har haft forsøgt at sælge dig noget som helst - bare så meget som en brugt printer eller aflagt tøj? Nej, vel. Godt, så fik vi den på det rene!
Jeg er producent og sælger ikke direkte til nogen. Vi har importører i hvert enkelt land og de udvælges med omhu. Disse er selv ansvarlige for at finde grossister og sælgere i sidste ende. Mit produkts lødighed er ikke til diskussion her og kommer det heller ikke. Det er en sag mellem os, vores importører og deres kunder - og ikke mellem mig og Amino.
Endelig - så har jeg gennemgået min hjemmeside med en tættekam for at finde det sted, hvor man kan tilmelde sig og blive sælger. Jeg kan ikke finde det, men hvis andre kan finde det sted - så giver jeg en tur i Tivoli med Turpas og "røde næser" til John Sommer og hans familie!
Flemming