Tag for pokker og lær spillereglerne og køb et kursus i markedsføring. Skulle jeg måske tage på messe og lave store bannere, hvor jeg ridser op: "Gigantiske muligheder, kæmpe benefits, rig på et splitsekund og du skal ikke løfte en finger" - samtidig med, at jeg har gemt mit produkt omme bag en skærm, for det er kun de indviede, der må se det og ikke dem, der bare går forbi?
Tag jer sammen, for pokker! Kan jeg sige det tydeligere?
Ganske rigtigt, Flemming - eksemplet du ridser op er klassisk eksempel på begrebet "at skyde med spredehagl" - og at man så samtidigt - AF ALLE - kontakter netop dig - i denne form, ja det er jo et tegn på hjerneblødning!
Afsenderen har ihvertfald selv bedt om denne tråd - og dermed noget benzin til diskussionsmålet - hvor der går sport i at tromle vores branche ned - helt efter mit Einstein citat forneden.... ;-)
Mvh.
Burholt
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Det kan sgu da ikke være en som mener det seriøst! Der er da nogen som prøver at lave gæk med dig... Ellers så står verden da snart ikke længere... haha