Ja tak for de pæne ord, men hvis du nu læste hele denne tråd vil du finde folk der lige som mig ikke kan se problemet. Og jeg går skam ingen steder.
Tak for den hentydning til at jeg ikke skulle have læst alle indlæg. Det har jeg selvfølgelig, fordi det er hvad det går ud på i en debat... Når man så kigger på listen af dine debatindlæg, er denne tråd en af de ganske få tilfælde af at du deltager i debatten. Forståeligt nok når du tror den handler om dig.
For min skyld må du gøre helt lige hvad der passer dig, det er ikke en personlig hetz imod dig. Som jeg også har sagt så har jeg forstået hvorfor du har gjort det. Jeg snakker om at værne om AMINO som et sagligt sted at debattere og finde ny viden og udvikle sig. Der skal være plads til alle men som Mikkel så godt antyder, ja så skal der være grænser for den adfærd man skal have lov til at ligge for dagen. Det gælder alle steder i livet, så hvorfor ikke her.
Du er fortaler for det positive. Det er godt!, men når man så benytter sig af en strategi som man VED kan skabe negative aversioner, og samtidigt bagefter ikke vil stå ved fremgangsmåden der er brugt, ja så lugter det altså ikke for mig af en ekspert, men mere en brugtvognsforhandler.
Så når du nu føler dig forfulgt og negativt behandlet, ja så er der vel nogle kloge ord i din egen blogpost der kan bruges. Du skriver hvis man tænker, og agerer positivt får man positive ting igen. Når det så er sagt, gælder Ying/Yang også, og når du så agerer negativt, får du negative ting igen.
-Karsten