Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man skaber et navn indenfor søgemaskineoptimering

Side 7 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 9 person

nielco:

Hej Mikkel,

Jeg vil give dig fuldstændigt ret.
Det inviterer jo næsten til massbesvarelser (andre vil kalde det spam), at man med slet skjulte hensigter kan få mere end 1000 point på godt et døgn.
Hvis man fører den adfærd og det regnestykke op til et par måneder, vil man have overhalet selveste Thomas Rosenstand Martin Thorborg og dig selv .
Det ville da være sørgeligt.
Værdien af Amino og de mange engagerede indlæg vil efter min ydmyge mening falde væsentligt.

Rolig nu, for det første er det klart meldt ud at det ikke er det der meningen, for det andet drejer det sig altså kun om 30 tråde der er blevet besvaret. Jeg kunne forstå hvis det var flere hundrede eller flere. Men igen kan jeg ikke se problemet i at tilføje mit svar til stillede spørgsmål uanset hvor gamle og besvarede de er.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Kære Senna

Du demonstrerer med al ønskelig tydelighed at du enten ikke forstår, eller ikke vil forstå at den type adfærd vil kunne ødelægge et ellers ret fedt debatforum.

At du i fulde alvor kan mene at dine indlæg tilfører noget som helst fornuftigt er jo helt ude i hampen...

Det er sørgeligt, men det fortæller nok mere om dig end om os andre...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 10 person

Karsten Lund:

Senna:

Nu er det jo altså hverken dit forum, eller dig der bestemmer herinde. Du har din mening og det skal du have lov til, men om du vil få den det må tiden vise. Du er imod og andre er for, og denne tråd viser tydeligt der aldrig bliver enighed. Spørgsmålet er blot hvor længe vi skal snakke om det.

Jeg tror ikke du finder nogen der er "for" din metode... der er nogen der kalder dig en døgnflue, og ikke er energien værd, og så er der dem der siger at vi hellere må tage det i opløbet så AMINO ikke ender som andre foras der bliver spammet til ukendelighed...

-Karsten

Ja tak for de pæne ord, men hvis du nu læste hele denne tråd vil du finde folk der lige som mig ikke kan se problemet. Og jeg går skam ingen steder.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 9 person

Janno Damgaard Lassen:

Kære Senna

Du demonstrerer med al ønskelig tydelighed at du enten ikke forstår, eller ikke vil forstå at den type adfærd vil kunne ødelægge et ellers ret fedt debatforum.

At du i fulde alvor kan mene at dine indlæg tilfører noget som helst fornuftigt er jo helt ude i hampen...

Det er sørgeligt, men det fortæller nok mere om dig end om os andre...

Hvis du nu kigger på hva jeg har skrevet i stedet for konstant bare at bræe negativitet ud så vil du se at jeg giver jesper ret i at det skaber for meget rod og at det er et problem. Jeg har på intet tidspunkt sagt at mine indlæg fører til noget fornuftigt, men har argumenteret for at de ikke er mindre værd en andres, og derfor ikke kan fjerenes eller devalueres.

Og at dette indlæg er startet af dig, syntes jeg viser mere om dig en mine indlæg siger om mig. Man burde mene at et mand der arbejder med personlig udvikling ville have lidt mere indre ro i sit sind.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:16
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 11 person

Når man møder op til en fest, der allerede er godt igang, kan det godt være at der ikke står noget om, at man ikke må pisse i velkomstdrinken - men det er ændrer bare ikke på, at det er en rigtig dårlig strategi, hvis man gerne vil være en velkommen del af festen :)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel deMib Svendsen:

Når man møder op til en fest, der allerede er godt igang, kan det godt være at der ikke står noget om, at man ikke må pisse i velkomstdrinken - men det er ændrer bare ikke på, at det er en rigtig dårlig strategi, hvis man gerne vil være en velkommen del af festen :)

Ville sgu ønske at det var mig der havde skrevet den kommentar, den udtrykker til fulde hvad jeg mener...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 8 person

Mikkel deMib Svendsen:

Tror nu bare du er fornærmet over jeg bager på alle damerne til din fest !

Igen handler hele dene tråd om at jeg på 1 dag har postet 30 svar. Syntes der bliver kraftigt overreagerert på dette.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 5 person

Ja tak for de pæne ord, men hvis du nu læste hele denne tråd vil du finde folk der lige som mig ikke kan se problemet. Og jeg går skam ingen steder.

Tak for den hentydning til at jeg ikke skulle have læst alle indlæg. Det har jeg selvfølgelig, fordi det er hvad det går ud på i en debat... Når man så kigger på listen af dine debatindlæg, er denne tråd en af de ganske få tilfælde af at du deltager i debatten. Forståeligt nok når du tror den handler om dig.

For min skyld må du gøre helt lige hvad der passer dig, det er ikke en personlig hetz imod dig. Som jeg også har sagt så har jeg forstået hvorfor du har gjort det. Jeg snakker om at værne om AMINO som et sagligt sted at debattere og finde ny viden og udvikle sig. Der skal være plads til alle men som Mikkel så godt antyder, ja så skal der være grænser for den adfærd man skal have lov til at ligge for dagen. Det gælder alle steder i livet, så hvorfor ikke her. 

Du er fortaler for det positive. Det er godt!, men når man så benytter sig af en strategi som man VED kan skabe negative aversioner, og samtidigt bagefter ikke vil stå ved fremgangsmåden der er brugt, ja så lugter det altså ikke for mig af en ekspert, men mere en brugtvognsforhandler.

Så når du nu føler dig forfulgt og negativt behandlet, ja så er der vel nogle kloge ord i din egen blogpost der kan bruges. Du skriver hvis man tænker, og agerer positivt får man positive ting igen. Når det så er sagt, gælder Ying/Yang også, og når du så agerer negativt, får du negative ting igen. 

-Karsten

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Kære Senna

Hvilken værdi synes du, at du har tilføjet Amino ved at kommentere på alle de gamle tråde?

Er det din overbevisning, at det er ægte guldkorn du kommer med, når du hver gang svarer gamle indlæg med 2-3 liniers genereliteter?

Jeg ville anbefale dig at erkende, at din plan ikke gik, grundet manglende forståelse for hvordan et forum fungerer.

Hvis nu du siger pænt undskyld til alle dem, du har belastet kunne det være, at du med tiden kan komme "ind i kampen" på den rigtige måde.

Ellers tror jeg desværre ikke der er så meget fremtid her for dig her i forum'et.

En vel-menende venlig hilsen,

Christian 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person

Christian iMARKETING:

Kære Senna

Hvilken værdi synes du, at du har tilføjet Amino ved at kommentere på alle de gamle tråde?

Er det din overbevisning, at det er ægte guldkorn du kommer med, når du hver gang svarer gamle indlæg med 2-3 liniers genereliteter?

Jeg ville anbefale dig at erkende, at din plan ikke gik, grundet manglende forståelse for hvordan et forum fungerer.

Hvis nu du siger pænt undskyld til alle dem, du har belastet kunne det være, at du med tiden kan komme "ind i kampen" på den rigtige måde.

Ellers tror jeg desværre ikke der er så meget fremtid her for dig her i forum'et.

En vel-menende venlig hilsen,

Christian 

Mine indlæg har tilføjet lige så meget til amino som 1000 af andre indlæg. Jeg er jo altså ikke den første der har svaret på et spørgsmål med 2 linjer. Og det er der ikke noget forkert i. Er mine svar måske ikke rigtige !!! Om det er guldkorn som du siger må jeg give dig ret i det ikke er. Men det er bekræftigelse, måske ligegyldgit så langt tid efter på nogen af posterne, men det ændre ikke på min ret til at besvare dem.

Jeg har absolut ikke manglende forståelse for hvordan et forum virker, og min plan virkede efter hensigten. Jeg har fået lov at lave en blog. At de gamle damer der sidder på amino, og kigger ud af vinduet og bare venter på noget at brokke sig over har valgt at henrette mig, det går jeg altså ikke så meget op i. Ville jeg selvfølgelig hvis jeg mente der var kød på deres argumenter.

At du beder mig om at sige undskyld er simpelthen et grotesk tegn på ejerfornemmelse og storhedsvanvid. Og vil på ingen måde undskylde for at besvare poster på amino, uanset hvor mange jeg laver på en dag.

Min fremtid på amino kan nu ikke standset af hverken dig eller andre uanset hvor meget i ønsker det. Og gider sku ikke lade mig skræmme bare fordi der er et par mavesure opstød fra folk der fra min syns vinkel er helt forkert på den.

Side 7 ud af 11 (103 indlæg)