Hejsa Amino!
Jeg har forgæves søgt efter sponsor, eller lign. Der kunne hjælpe mig igang med mit debut album som vil virke som demo til større pladeselskaber men samtidigt også distribueres i et oplag af omkring 1000 eksemplarer (gerne mere) til forskellige streetwear shops og andre butikker der kan laves aftale med. Derudover også TDC Musik hvor der kun er et engangs beløb på 1000 kroner der skal dækkes før du kan sælge dit musik igennem der. Men da jeg selv står og driver et frivilligt bureau med arbejde ved siden af. Synes det svært at skulle få en ekstra indtjening der ville gøre det muligt at selvfinancerer 100% - Jeg har god forbindelse til forskellige producere med professionelt lydstudie, og der kræves derfor ikke de vilde beløb på den konto for at få produceret og indspillet musikken. Dertil kommer så bare, tryk af cd'er - promo etc. Jeg har lavet musik siden 2002 og starten af 2007 rykkede jeg skridtet videre og tog det hele mere alvorligt. Siden da har jeg haft mellem 40-50 Spillejobs og en mindre fanskarer i ryggen. Selvom det er et udbredt marked har jeg gjort mig bemærket selv for mange udenfor "miljøet" - Resultatet af god "markedsføring" og godt musik. Jeg modtager stort set kun positive henvendelser og jeg mangler bare den hjælp til at få mig så meget videre. Alt efter ønsket kan projektet laves større, ting nævnt ovenfor er som jeg ser det realistisk med lidt sponsor hjælp. Der kan aftales procenter i salg, og ellers er jeg åben for alle forslag - Kan nævne Qxl tidligere har været meget interreseret i projektet. Men før start blev Marketingschefen flyttet og alle aftaler faldt til jorden. Genren er Hiphop og skulle det ønskes er muligheden for at få et større kommercielt navn indover muligt. Hertil kommer spørgsmålet om der skulle være nogle herinde. Der har lyst til at støtte projektet, så kom glad. Jeg er som sagt åben for alle forslag. Jeg brænder for dette og kan se mig selv gøre en god entré i et ellers svært marked.
Selvfølgelig kan jeg sende min musik til mail, eller lign. MP
|
Svaret er på 4 bogstaver: KODA.
http://www.koda.dk/medlemmer/folder.2005-11-29.0948216781
mvh Hans