Det er en samlet pakke som er til at købe for penge og man får faktisk så meget valuta for pengene at mine SEO kunder sender uopfordrede mails i månedesvis og takker i takt med at de rangere højere og højere og effekten af mit arbejde for alvor slår igennem. Pakken indeholder en teknisk opsætning og omkodning af ens joomla website og herudover medfølger der en udgangspunkt rapport på et begrænset antal søgeord /søgesætninger så der er noget at måle på undervejs i processen samt en strategisk rådgivning om hvordan man kan arbejder med SEO på lang sigt.
Jeg har besvidst valgt at fravælge SEM (adwords osv) og tager som sådan heller ikke rene tekstindholdsomskrivninger ind (der er undtagelser) og som jeg ser det er markedet mere end mættet at udbydere i den ende af branchen - Men derimod så mangler der generelt set nogen der kan sætte fokus på det håndværksmæssige og de tekniske aspekter af søgemaskineoptimering (også for ikke Joomla websites).
Men jeg ser ikke nødvendigvis den tekniske søgemaskineoptimering som noget der eksludere hverken SEM eller SEO informationer (man kan bruge til at arbejde på de langsigtede forhold og navigere løbende på søgeord og sætninger og se hvor man skal sætte ind over for, og i forhold til, sine konkurrenter) - Derimod ser jeg den tekniske søgemaskineoptimering som fundamentet for det videre arbejde og uden den tekniske søgemaskineoptimering kan man som sådan købe sig fattig i såvel SEM kampagner og SEO informationer.
Derfor må svaret til den oprindelige trådstarter være at JO man kan godt få søgemaskineoptimering af høj kvalitet for en fornuftig penge - men det hjælper hvis man som udgangspunkt skelner mellem de forskellige dele af SEO og så får de rette folk på den rette del af opgaven.
Alle gode gange tre - og du kan fortsat ikke nævne et eneste produkt. Hvor svært kan det være .... Nååå ja, det kræver jo lige at din påstand passer - men det er jo så bare liiige det ... Du er sgu da til grin LOL
Iøvrigt behøver jeg ikke "spinne" noget som helst. Jeg har bygget katalog-sider i mange år før de omtalte sider på CW - bl.a. da jeg var ansat som chef for Kvasir. Hvis du mener det er fordækt, ja så er Google, Yahoo og alle andre søgemaskiner og kataloger det også - de opbygger alle websites og sider på baggrund af referencer og omtaler af andre sites.
Hvad er du du har så ondt i røven over? Er det søgemaskiner i almindelighed du ikke kan lide - hvilket ovenstående tyder på? Eller har du bare en personlig vandetta mod mig - og hvad fanden jskulle jeg så i øvrigt lige gjort dig? Og hvorfor synes du det er så vigtigt at komme her på Amino for at tilsvinde andre - er det dit bedste bidrag til Amino? Tror du ikke du skulle smutte hjem og overveje hvordan du bruger dit liv lidt bedre ...
Hvis du mener jeg er fuld af løgn fordi jeg ikke kan huske navnet på et mainstream alternativ til dit produkt på stående fod - så fint med mig.
21winners havde vist ikke meget med Kvasir at gøre :) Bla var det også mod den TOS der følger med adsense at bygge sider hvis eneste funktion er at vise reklamer, men det er ikke det vi snakker om her. Jeg omtalte at du havde lånt indhold fra andre - hvilket jeg har dokumenteret med mit link. Det var ikke lovligt at gengive andres indhold fra RSS streams på den måde. (ved ikke om det stadig er ulovligt, for har ikke nogle danske kunder og er ikke inde i de danske regler om Intellectual property)
Som sagt har jeg ikke ondt i røven. Jeg siger bare tingene som de er. Jeg har både forsvaret dig og været uenig med dig i denne tråd. At du vælger at fokusere på det negative og kalde mig det ene og det andet er dit valg.
Det er mærkværdigt at du tror folk har et personligt vendetta mod dig bare fordi de ikke er enige med dig i din version af historien. Og så er din bemærkning om "jeg bare kan smutte" vist ikke på sin plads.
Hvis ikke du er for at tilsvinde folk i almindelighed eller bare mig, hvad søren er så din mission - for jeg kan da virkelig ikke se hvad du har bidraget med af positive ting i denne tråd.
Der spørges til løsninger, som du siger der er masser af uden at kunne pege på en eneste - i modsætning til det jeg og andre her gør. Er du her for at hjælpe andre Aminoer eller bare for at brokke dig? Det virker som det sidste og i så fald er min afsluttende bemærkning bestemt på sin plads.
At du eller CW ikke lige kan lide nogle af de reklamesider jeg har lavet eller ej, kan virkelig ikke få mit pis i kog. Og nu skal du altså passe på med at slynge anklager ud her. Når du anklager mig for ulovligheder, så håber jeg du har meget bedre beviser end du smider rundt med her, for den slags kan meget let ende med en injurie sag.
Små bitre og forsmåede mennesker er satme trættende ...
Hvis ikke du er for at tilsvinde folk i almindelighed eller bare mig, hvad søren er så din mission - for jeg kan da virkelig ikke se hvad du har bidraget med af positive ting i denne tråd.
Der spørges til løsninger, som du siger der er masser af uden at kunne pege på en eneste - i modsætning til det jeg og andre her gør. Er du her for at hjælpe andre Aminoer eller bare for at brokke dig? Det virker som det sidste og i så fald er min afsluttende bemærkning bestemt på sin plads.
At du eller CW ikke lige kan lide nogle af de reklamesider jeg har lavet eller ej, kan virkelig ikke få mit pis i kog. Og nu skal du altså passe på med at slynge anklager ud her. Når du anklager mig for ulovligheder, så håber jeg du har meget bedre beviser end du smider rundt med her, for den slags kan meget let ende med en injurie sag.
Små bitre og forsmåede mennesker er satme trættende ...
Igen - jeg sviner dig ikke til. Jeg gør blot opmærksom på hvad du har lavet. Hvis jeg svinede dig til ville det være fordi jeg opdigtede historier. Jeg linker til Fakta og har bakket mine holdninger 100% op. Jeg har ikke overhovede omtalt dit produkt som godt eller dårligt. Blot påpeget det ikke er det eneste i verden af den slags.
Det link jeg har henvist til beskriver nok. Du brugte RSS feeds med andres indhold til formål de ikke var tiltænkt. Dine trusler om injurie sag kan jeg kun smile af - lige som Bruhns trusler, så er det heller ikke første gang jeg høre dem fra dig, og nok heller ikke sidste. Du gjorde heller ikke noget dengang i 2005 hvor du fik udleveret min IP af CW. Hvis du denne gang så har lyst til at gøre alvor af dine trusler, så kan du se mine kontantinfo i signaturen og min IP er 83.95.103.61, så har jeg sparet dig for det arbejde.
Jeg har ikke kaldt dig hverken svindler eller tyv. Hvis jeg skulle kalde dig noget var det hykler. To årsager til det (1) din opførsel i denne tråd (2) din slåen på tromme i artikel efter artikel at man ikke må bruge andre menneskers indhold, og du så samtidigt selv meget flittigt har benyttet dig af samme fremgangsmåde før i tiden
At du ikke mener jeg er konstruktiv når jeg advare folk om at købe den specifikke Inderløsning der blev linket til + eg forklarede hvad kunden skal tænke på når han vurdere om 2000 er meget for SEO + jeg forklare hvorfor det koster hvad det koster, det er jo set med dine øjne. Jeg har ingen intentioner om at påtvinge andre min holdning. Jeg forklare blot fakta, så må folk danne deres egen mening.
Ahh, ja, nu kan jeg godt huske dig. Du ER jo blot en lille bitter mand hehehe Jeg husker tydeligt hvor fortørnet du blev over at CW udleverede dine data så du pludselig skulle stå ved det du sagde. Uha, det er ikke rart, sådan at skulle det hehehe
Sorry, men du er sgu godt nok et nummer for morsom Jeg tror jeg dropper en injurie sag mod dig - jeg vil ikke snuppe din invalidepension LOL
Det ærgrer mig grusomt at I skal benytte mit indlæg og min forespørgsel på at afholde jeres egen lille pisse-konkurrence.
Hvis I begge er så fremragende og dygtige forretningsmænd - som vel er det I pisser om kap om - så start dog jeres egen tråd, eller mød da hinanden i virkeligheden og få snakket ud.
Ihvertfald kan jeg ikke se hvorfor min tråd skal drukne i jeres fnidderfnadder..
Det synes jeg også er ærgeligt, men jeg kan desværre ikke lade indlæg stå ukommenteret hvor jeg beskyldes for ulovligheder uden hold i. Og så må jeg indrømme at jeg bliver lidt provokeret af folk der slynger om sig med smarte bemærkninger - som at der findes masser af sådanne services, uden at kunne komme med et eneste eksempel, og helt åbenlyst uden at vide hvad det de sammenligner med er.
Jeg skulle nok have holdt mig for god til at hoppe på denne TROLS limpind - men jeg opdagede for sent, hvad hans agenda var, og at det bare handlede om gammel forsmået hævn.
Fortørnet? næ, jeg påpejede bare CW's dobbeltmoral ved at udlever persondate til en person der ikke er berettiget til det, især når årsagen er du mente jeg havde overtådt samme regel. Lidt lige som jeg igen idag påpejer din dobbeltmoral. Lige som du igen puster dig op og truer med injurier igen, bare fordi man ikke er enig med dig.
Forsæt bare med at kald mig invalidepensionist og alt det andet mudder du altid kaster med, det både løgn og til grin at en voksen mand kan sidde og opføre sig på den måde.