Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan søgemaskineoptimering gøres billigt..?

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Det er bla disse Indiske og Kinesiske crap-løsninger, der er en af de væsentlige årsager til at vi er gået på markedet med SEO Supporten. Jeg er oprigtigt ked af at se de mange iværksættere over hele verden, som spilder deres beskedne budgetter på det

Det er 100% det samme som når folk falder for Reklame i telefonbøger der kun bliver set af 5 personer, eller betaler en telefonsæger 5000 om måneden for at booke møder og det eneste de får er pizzariaer og vuggestuer.

Nogle mennesker mangler en simpel logisk funktion i deres hjerne. De ser to produkter som hedder det samme, men den ene koster 20.000 den anden koster 500,-. Men da det hedder det samme, så er det overbevist om det også være det samme produkt. Jeg betegner det som naivt, eller i bedste tilfælde bare uinformeret.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lige en liste over kedelige ting.

1.) Dansk Folkeparti

2.) Linkbuilding

3.) Se græsset gro

4.) Damebillard og damedart

Jeg tror den 2. plads gør at folk er desperate efter en nem løsning. Mange ved det er nødvendig men utroligt få får lagt en ordentlig strategi for det.

Jimmy

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:27

Indenfor mange markeder kan du få ordentlige anstændige produkter i mange prislejer. DU kan godt få et fornuftig cykel for 3.000 kroner - men du kan også få en super lækker en til 30.000. Du kan også godt få en rimelig bil til 150k - mens andre betaler 1,5 million.

Men indenfor SEO-branchen har der stort set kun været to varianter: Den kostbare løsning, eller den dårlige løsning. Det som har været markedsført på markedet til 5-700 kr. om måneden eller derunder har enten været udbudt af folk uden ret meget erfaring, eller af direkte fuskere. I begge tilfælde får kunden næsten intet ud af det.

Nu er SEO-branchen i modsætning til f.eks. cykel- eller bilbranchen jo også meget ung. Og den vareliggørelse - eller kommidificering, som ofte finder sted på markeder er først på vej i SEO-branchen nu. Ifølge Morten Lund er vi måske i virkeligheden en af de første i verden, der har løst udfordringen: At putte SEO på flasker og sælge det i supermarkedet - so to speak. SEO til folket :)

Der skal nok komme andre til, med andre produkter der både er billige, standardiserede og gode - kvalitet til lavpris. Jeg er så bare glad for at min lille forretning har lidt forspring :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:05

Mikkel deMib Svendsen:

. Ifølge Morten Lund er vi måske i virkeligheden en af de første i verden, der har løst udfordringen: At putte SEO på flasker og sælge det i supermarkedet - so to speak. SEO til folket :)

ahh - har helt ærligt set den slags ting markedsført i mange år internationalt. Men DK har ikke set det, det er jeg enig i - og heldigvis for det, for så kan jeg beholde mine SERP's uden at skulle gøre for meget for det :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:38

> ahh - har helt ærligt set den slags ting markedsført i mange år internationalt.

Så har du bestemt ikke forstået hvad det er SEO Supporten går ud på for nej, det er i langt højere grad end de fleste helt forstår en meget unik service. Ikke bare den første af sin slags i Danmark - men i hele den del af verden jeg kender til (Europa og USA) 

- Nogle laver lidt guides
- Nogle laver lidt videoer
- Nogle har tools
- Andre har nogle rapporter
- Nogle yder lidt support

osv ...

Men ingen har samlet det hele i en enkel løsning, som tager hånd om disse vigtige grundelementer for enhver markedsføring i søgemaskiner - og slet ikke til den pris vi snakker om her. Du kan godt få noget der minder om ovenstående hos flere større bureauer, men så snakker vi en høj grad af "håndarbejde" og priser på flere hundrede tusinde dollars - ikke de 989 dollars om året som bliver prisen når vi lancerer (under et andet navn) i USA om ca. 6 uger.

Rapportering, eLearning center og ubegrænset support fra nogle af de mest kvalificerede folk i markedet (vi er 11 mand bag den globale lancering) i et helt år for under $1.000 - sorry, men det findes altså ikke på markedet i dag :)

Og med hensyn til vores rapportering, ja så findes der faktisk intet magen til. Vi er de første der har løst et af de mest grundlæggende problemer med overvågning og benchmarking af synligheden i søgemaskiner: At kunne måle resultaterne over tid og mellem forskellige sites - upåagtet af det faktum, at datagrundlaget og konsistensen af dette hele tiden ændrer sig. Det er intet mindre end genialt. Ja, fuck det, jeg er pisse stolt over den del! :)

At nogle af de største koncerner i USA (mere om det senere) allerede har vist meget stor interesse i netop den unikke rapportering gør mig blot endnu mere sikker på, at jeg har ramt noget helt rigtigt her. Nogle af dem vi snakker med har 250 websites - og de har i dag ingen mulighed for at få et samlet overblik over, hvordan de alle klarer sig (organisk), individuelt, i forhold til konkurrenterne i deres marked, markedet som helhed og ikke mindst i forhold til hinanden - over tid. Det kan de med SEO Supporten - for første gang.

Du finder med garanti ingen andre i Danmark der kender dette marked i USA bedre jeg gør. Det tør jeg roligt sige. Og jeg skal love dig for, at de savner et produkt som dette. Både de små virksomheder, som der er flere millioner af, og de helt store.

Det kan selvfølgelig også være både jeg, Morten Lund og de mange andre vi får ekstrem god respons fra tager fejl. Det vil kun tiden vise :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:14

deMib, jeg ved godt du mener du er den bedste i danmark til SEO, men vi er faktisk en del der lavede SEO/SEM arbejde længe før du begyndte at  låne andre folks content og tekser, for at ligge højt på søgemaskinerne - jeg tror godt du ved hvad jeg mener.

Men jeg kan kun gentage hvad jeg allerede har sagt - jeg har set ligende services markedført internationalt i mange år.

Men det genere ikke mig - jeg har set materialet og det er ikke noget der kommer til at konkurrere med vores arbejde.

Jeg påpeger kun de fakta hvor du lige får smurt lidt for meget på.

Det siger jeg ikke for at kritisere dit arbejde. Jeg ved udemærket godt du er her for at repræsentere dit produkt, og det skal du have lov til.

Vi har bare to helt forskellige filosofier til hvad SEO/SEM er, og der er heldigvis plads til os begge for det er to helt forskellige størrelser vi går efter.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:21

Dine anklager kan du godt droppe. Hvad fanden bilder du dig ind? Og nej, jeg aner ikke hvad du snakker om. Men det er nok bare fordi du er et lille bittert brokkehoved, der ærgrer sig over at se hvor godt andre klarer sig. Små bitre mennesker har jeg intet til overs for.

Og når du nu kender så mange andre af den slags services, så er det sjovt at du ikke kan nævne en eneste

Og fortæl mig så også lige, hvilken dansker det er du mener, som kender det Amerikanske SEO-marked bedre end jeg gør ... Er det dig? LOL

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:34

Mikkel deMib Svendsen:

Og fortæl mig så også lige, hvilken dansker det er du mener, som kender det Amerikanske SEO-marked bedre end jeg gør ... Er det dig? LOL

Ja det må jeg så konkludere eftersom du ikke selv har set de produkter. Jeg forholder mig bare til fakta, og så kan du så gå i selvsving og kalde mig alle de navne du har lyst til, det siger i sideste mere om dig selv.

MHT til de sager hvor du lånte folks tekster og placerede dem på dine egne doorway sider (bla mobiltelefoner). Det var i perioden 2000 til 2001. Bla lykkedes det dig at få det omtalt i radioen. Kan ikke huske hvad kanal det var, men kan huske vi sad inde på WorldOnline og grinede af det.

Jeg har skal intet mod dig, jeg siger bare tingene som de er. Har enda forsvaret dig flere gang i dine holdninger mod Vores fælles "ven" hr. Bruhn og hans fantastiske SEO kurser, som mange af en eller anden grund holdt hånden over.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:44

Jeg kan da i hvert fald med sikkerhed konstatere to ting: Du har ikke styr på fakta og du kommer med påstande du ikke ønsker at underbygge.

Trods flere opfordringer kan du ikke komme med et eneste eksempel på de mange services der skulle være magen til. De mange store firmaer jeg snakkere med i USA vil også gerne have du sender linket til dem, for de kender det heller ikke. Og ja, du må også gerne sende det til alle de store konferencer i USA, for de har heller ikke hørt om det. Er du sikker på det ikke bare er dig der har en dårlig drøm ...?

Selvom jeg ellers hader ordsprog, så passer den der med de tomme tønder sgu meget godt ind her :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:52

1 http://www.computerworld.dk/art/31915?cid=4&q=demib&sm=search&a=cid&i=4&o=5&pos=6

Den kan du forsøge at spinne lige så meget du vil. De artikler der var fra 2000 til 2001 har de ikke længere online, men jeg er sikker på de stadig florere i nyhedsgrupperne.

Som sagt er du her for at forsvare dit produkt og det har du altid gjort med stor omhu.

Jeg siger heller hverken dit produkt er dårligt eller svindel, tvært imod falder de på et tørt sted i DK for vi er et SEO/SEM U-land

Jeg siger bare der bliver smurt lidt for tungt på og det har du så lov til at ha din egen mening om.

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)