Jeg går og leder efter en seo-ekspert, som kan levere resultater til fornuftige priser.
Jeg har flere kunder som er meget interesserede i SEO, men da det er mindre firmaer, har de ikke økonomi til at betale 10.000 for det eller 500-1000 kroner om måneden.
Er gerne interesseret i "no cure, no pay" eller andre løsningsmuligheder.
Send gerne en mail, hvis du har ovenstående kvalifikationer.
Hvis firmaerne ikke har råd til 500,- pr måned, så burde de måske overveje hvorvidt de ønsker at vise deres ydelser over nettet. Måske du skulle skrive en side eller 2 om linkbuilding og stikke dem i hånden, så kan de jo vælge at bruge det eller ej
Jeg købte for 5 min siden adgang til seosupporten.dk som koster 499 kr. pr. måned. Det giver dig ikke optimering men værktøjerne til selv at gøre det.
Jeg købte det selv fordi jeg ikke har råd til en ekspert men har fordelen ved selv at have tiden til at lære det....så jeg vil bestemt sige at 499 kr. er realistisk.
Har dine kunde ikke 499 til SEO hver måned....har jeg godt nok svært ved at se hvad seo skulle hjælpe, for så er hele deres eksistens på nettet vel tvivlsom.
Jeg er meget enig. Vi har med SEO Supporten forsøgt at en lave ordentlig service så billigt som vi overhovedet kunne så det kunne være et anstændigt alternativ til den store gruppe mindre virkeomheder der ikke har råd til kostbare konsulenter - som os selv. Men vores nedre grænse for målgruppen har været dem der faktisk driver virksomhed - eller forsøger aktivt på det. Og jeg tror ikke der er mange online virksomheder der kommer langt, hvis de ikke engang har 500 kroner om måneden tilo markedsføring. Det er virkelig ikke ret meget.
Når du så nævner per for performance skal du huske på, at den slags løsninger som udgangspunkt altid koster MERE end andre løsninger, da leverandøren jo så tager en større del af risikoen. Jeg kender ingen kvalificerede folk der gider lave per for performance løsninger hvor begrænsningen er under 500 kroner om måneden.
Jeg tror hellere du skal tage en alvorlig snak med dine kunder om at være realistisk forhold til deres markeder og deres forretning. Der er desværre mange der tror at det er næsten gratis at drive en god forretning på nettet. Det er det bestemt ikke, men det kan godt være en god forretning hvis man er omhyggelig og dygtig, og hvis man tør investere det der skaal til.
Man kan gøre det meget mere billiger, det handler om at søge på nettet. Prøve at google nogen inda eller pakistaner, der kan gøre det for biligere penge. jeg fik gjort en SEO for en af minne kunder for 2000,- i 2007 :o)
OBS...!! Hvis du vælger at gør det denne vej, søge efer firmer ikke Personer!
Prisen kommer af gode grunde meget an på hvad det er for noget arbejde der skal laves.
Mange gange nøjes jeg med at bruge 2-3 timer til at forklare kunderne hvad de skal tænke på når de laver deres hjemmesider, i stedet for at fakturere dem 15 timer for at rette noget de allerede selv har lavet.
Det er i sidste ende nemmere at klæde kunden på så de gør det bedste selv fra starten af.
Self. kan det ikke altid gøres på den måde, men de kunder som leder efter SEO for 2000,- kr har typisk ikke brug for mere.
Inden man sælger den form for ydelse for en kunde er det vigtigt at sætte sig ind i hvad kunden kan tjene på det. Hvis kunden har et potentent mersalg for 2mill, men ikke vil bruge 2000kr på det, så er der fordi kunden ikke forstår sammenhængen. Det er vores job som kunsulent/sælger at forklare kunden hvorfor det er et godt regnestykke.
Hvis man ikke er i stand til at kommunikere det igennem, er man enten ikke god nok til sit arbejde, ellers er kunden ikke modtagelig for logik.
Man får intastede nogen Meta tags i sidens header, plus nogen andre hjemmelavet-scripts der gør at siden kommer højer op i søgeresultater. Da jeg ikke har 100% forstand på de scripts, kan jeg ikke besvar det på en bedre måde.
I det korte og det lange er, at mulligheden er der, skal får det lavet billiger.
Man får intastede nogen Meta tags i sidens header, plus nogen andre hjemmelavet-scripts der gør at siden kommer højer op i søgeresultater. Da jeg ikke har 100% forstand på de scripts, kan jeg ikke besvar det på en bedre måde.
I det korte og det lange er, at mulligheden er der, skal får det lavet billiger.
Det de lister på den side er i bund og grund tæt på værdiløst. Men det kommer ikke bag på mig at nogle sælger "placering på linkdirs og metatags" som værende SEO service
Det er bla disse Indiske og Kinesiske crap-løsninger, der er en af de væsentlige årsager til at vi er gået på markedet med SEO Supporten. Jeg er oprigtigt ked af at se de mange iværksættere over hele verden, som spilder deres beskedne budgetter på det