Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mage til arrogant bank kender jeg ikke!!!

Side 5 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Prøv at checke jyskes egen pris hjemme side http://www.jyskebank.dk/wps/portal/jfo/produkter/erhverv/netbankerhverv/priser som er den aktuelle - de 5000 kr er ikke at finde - højst 2500 kr for deres udvidede version - måske du kan bruge det i samtalen

vh

De gebyrer du henviser til fandt vi også... det var en af grundene til at min mand specielt, synes at det virkede underligt. Jeg har heldigvis en mail med beløbet på, hvor han skriver prisen for oprettelse af kontoen, så imorgen ringer vi til hovedkontoret i Silkeborg og giver dem mailen og beder om en forklaring... 

:)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:52

Michael:

Sue:

Ingen RKI... og jyske vil gerne have mig hvis jeg betaler 5000 kr for kontoen... 

Det er en bank jeg har haft i over 20 år... 

Flyt alt over i Danske Bank. Der koster en erhvervskonto 750kr

Tak :)

Den prøver vi også imorgen.. det MÅ jo kunne lykkes... :) Det er træls at have en masse penge uden at have en konto at sætte dem ind på ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:41

Peter S Nielsen:
Vi bruger Nørresundby Bank, hvilket selvfølgelig giver nogle geografiske udfordringer hvis ikke i er fra Nordjylland, men hvis I er, så tag kontakt til dem, kan varmt anbefales!!

Jeg sad og tænkte, at det nok ikke var værd at nævne Nørresundby Bank til trådstarter, som har Copenhagen i sit firmanavn, og banken er meget lokal, men nu hvor Peter S Nielsen roser Nørresundby Bank, vil jeg stemme i med ros også fra mig, stor ros faktisk.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 07:39

Hej Lone. Tak for dit indput... jeg kan forstå denne er god, men ja, netop af geografiske årsager synes vi det skal være i københavnsområdet.

Fik en del anbefalinger igår som vi lige vil prøve af her til formiddag - men tak :)

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 09:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har i en tidligere tråd skrevet at du en gang i mellem hører fra fogden pga af gæld fra tidligere. Du bad om råd til at sikre dine anparter, det kan jo være det er derfor banken kræver et højt gebyr.

bb

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 09:32

Som jeg forstår det, kostede det ikke noget at skifte erhvervskonto da du valgte at skifte og pludselig modtager du så en regning da de midt i processen vælger at det nu koster 5000,- at skifte (ret mig hvis jeg er helt forkert på den). Hvis det er forstået rigtigt, burde banken have ladet dig slippe for regningen! De SKAL ikke, men det ville i mine øjne være det rigtige at gøre.

Med mindre det selvfølgelig er fordi at de gerne vil slippe af med dig.....

Jeg ville også have følt mig røvrendt og specielt med en arrogant attitude oveni.

Har du hørt Sparrekassen sjælland? Dem har jeg altid haft og følt mig rigtig godt behandlet af!

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 09:39

bb:
Du har i en tidligere tråd skrevet at du en gang i mellem hører fra fogden pga af gæld fra tidligere. Du bad om råd til at sikre dine anparter, det kan jo være det er derfor banken kræver et højt gebyr.

Hvis det er årsagen, så syntes jeg faktisk at det sætter banken i et endnu dårligere lys.

Hvis banken mener, at de påtager sig en større risiko ved dette engagement, så er det vel ikke den ekstra (engangs) indtjening på kr. 2.500, som redder dem.

Så havde det været mere reelt, hvis de havde afvist engagementet med henvisning til denne årsag.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Peter S Nielsen:
så er man pludselig en udgift på trods af man hverken har lån, kassekredit og allerede har en investor klar med 100.000 som du skriver!!

Ja præcis. En virksomhed uden lån, kassekredit og ikke-bundne penge i banken er en ren udgift, og dermed underskudsforretning, for banken i langt de fleste tilfælde.

Jeg vil gerne være helt ærlig og sige at i vores firma tager vi heller ikke kunder ind, som vi med stor sandsynlighed kommer til at have underskud på de næste par år, og jeg kan sagtens forstå de fleste banker heller ikke gør.

Peter S Nielsen:
Vi oplevede nogenlunde det samme med en anden bank, som på trods af at vi kunne præsenterer indtægt, ingen gæld eller behov for lån ikke mente de kunne hjælpe os!

Og det er vel logisk nok de ikke tager kunder ind de har underskud på, eller mener du det er ulogisk? Sælger du selv dine produkter til under indkøbspris bare for at være flink? Jeg gør i hvert fald ikke, og det er kun sultne banker der gør, resten gør ikke hvilket vel er forståeligt nok.

@Sue

Det med at banken skal være fra en bestemt geografisk lokation, gælder det også f.eks. dit webhotel, din emailudbyder, din backupservice etc. eller er det kun banken der skal være tæt på, og i givet fald hvorfor? Jeg vil umiddelbart gætte på det er 4+ år siden vi har været i banken fysisk, og så er det jo lige meget hvor den ligger.

Hvis du ofte vil i banken og bruge personalets tid, er det i øvrigt forståeligt de hæver prisen.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 10:47

Thomas Frost:
Jeg vil gerne være helt ærlig og sige at i vores firma tager vi heller ikke kunder ind, som vi med stor sandsynlighed kommer til at have underskud på de næste par år, og jeg kan sagtens forstå de fleste banker heller ikke gør.

Hej Thomas,

jeg siger ikke dig imod, men jeg vil dog lige gøre opmærksom på dette blogindlæg, som jeg faktisk syntes er godt.

http://www.amino.dk/blogs/mogensbertelsen/archive/2014/02/09/det-virkede-for-40-229-r-siden-og-det-g-248-r-det-stadig.aspx

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:55

SWcotspain:

Thomas Frost:

Hej Thomas,

jeg siger ikke dig imod, men jeg vil dog lige gøre opmærksom på dette blogindlæg, som jeg faktisk syntes er godt.

http://www.amino.dk/blogs/mogensbertelsen/archive/2014/02/09/det-virkede-for-40-229-r-siden-og-det-g-248-r-det-stadig.aspx

Ja og jeg har jo også skrevet i kommentarsporet, så det indlæg kender jeg godt :-)

Side 5 ud af 9 (81 indlæg)