Jeg kan INDERLIGT anbefale Sparekassen Vendsyssel - KBH Afdeling. Jeg har fået så klasse service, aldrig betalt for det noget og en bankrådgiver som er til rådighed døgnet rundt og ALTID svarer på mails indenfor ganske få minutter. Derudover føler jeg, at jeg rent faktisk bliver rådgivet og bliver behandlet som om jeg var den eneste kunde. Har ikke en finger at sætte på dem :) |
Cookie - John Hannover:Konti som bare går fra 0 og op men trækkes på dag til dag, har de ingen som helst glæde af,
Enig... Men har hun penge, så er hun ikke værdiløs. - Men ja... Er hendes samlede engagement omkring 0... Så er hun ligegyldig for banken. - Hverken den store udgift eller den store indtægt.... Andet end... - Hun koster jo så sin del af bankens drift.
Nej. tvært imod... hun tælder faktisk, i følge '90-dages-reglen', fuldt negativ, hvis bare en af hendes konti er negativ i 90 dage... Det behøver ikke engang at være den samme...
Det KUNNE måske være en grund til at de ikke vil have hende.... Men igen.... - Det ANER vi ikke en s... om... Heldigvis.