Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mage til arrogant bank kender jeg ikke!!!

Side 4 ud af 9 (81 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Fra  COS Consult Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan INDERLIGT anbefale Sparekassen Vendsyssel - KBH Afdeling.

Jeg har fået så klasse service, aldrig betalt for det noget og en bankrådgiver som er til rådighed døgnet rundt og ALTID svarer på mails indenfor ganske få minutter.

Derudover føler jeg, at jeg rent faktisk bliver rådgivet og bliver behandlet som om jeg var den eneste kunde. Har ikke en finger at sætte på dem :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:35

Cookie - John Hannover:
Konti som bare går fra 0 og op men trækkes på dag til dag, har de ingen som helst glæde af,

Enig... Men har hun penge, så er hun ikke værdiløs. - Men ja... Er hendes samlede engagement omkring 0... Så er hun ligegyldig for banken. - Hverken den store udgift eller den store indtægt.... Andet end... - Hun koster jo så sin del af bankens drift.

Nej. tvært imod... hun tælder faktisk, i følge '90-dages-reglen', fuldt negativ, hvis bare en af hendes konti er negativ i 90 dage... Det behøver ikke engang at være den samme...

Det KUNNE måske være en grund til at de ikke vil have hende.... Men igen.... - Det ANER vi ikke en s... om... Heldigvis.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:37

lige til Sus som reminder -. hvis du eller din mand har noget RKI historie (husker ikke alle gamle tråde men generelt) så skal der tænkes meget inden du skifter bank - så skal du mase på med prisen hos den nuværende og ellers bare lade den trække ud, indtil du har en anden der gir OK for erhvervskonto - igen for ikke at miste noget inden du har andet på plads, så heller bare gode miner til du er klar med låsning

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:39

Carsten Kvist:
Nej. tvært imod... hun tælder faktisk, i følge '90-dages-reglen', fuldt negativ, hvis bare en af hendes konti er negativ i 90 dage... Det behøver ikke engang at være den samme...
helt korrekt- Et 1 dags ubevilget overtræk på en konto . og personen tæller som negativ beløb for en 90 dgs periode i bankens kapital. EN dag bevilget - kun 1 dag som minus - men ubevilget EN dag overtræk = mindst 90 dage som minus træk, også selv om den ellers altid er positiv. Finanstilsynskrav

vh

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:39

Carl O. Schultz:

Jeg kan INDERLIGT anbefale Sparekassen Vendsyssel - KBH Afdeling.

Jeg har fået så klasse service, aldrig betalt for det noget og en bankrådgiver som er til rådighed døgnet rundt og ALTID svarer på mails indenfor ganske få minutter.

Derudover føler jeg, at jeg rent faktisk bliver rådgivet og bliver behandlet som om jeg var den eneste kunde. Har ikke en finger at sætte på dem :)

Igen fantastisk... og igen en jydebank :) Den prøver vi også imorgen 

Tak

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:42

Cookie - John Hannover:

lige til Sus som reminder -. hvis du eller din mand har noget RKI historie (husker ikke alle gamle tråde men generelt) så skal der tænkes meget inden du skifter bank - så skal du mase på med prisen hos den nuværende og ellers bare lade den trække ud, indtil du har en anden der gir OK for erhvervskonto - igen for ikke at miste noget inden du har andet på plads, så heller bare gode miner til du er klar med låsning

vh 

Ingen RKI... og jyske vil gerne have mig hvis jeg betaler 5000 kr for kontoen... 

Det er en bank jeg har haft i over 20 år... 

:/

Men godt råd ellers. Vil bare meget hellere have en bank hvor vi har en positiv dialog fremfor en arrogant tone og negativ adfærd. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:45

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:48

Sue:

Ingen RKI... og jyske vil gerne have mig hvis jeg betaler 5000 kr for kontoen... 

Det er en bank jeg har haft i over 20 år... 

Flyt alt over i Danske Bank. Der koster en erhvervskonto 750kr

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:49

Sue:
Egentlig synes jeg ikke du skal deltage i denne tråd hvis du alligevel ikke tror på det jeg skriver.

Sue:
hvorfor stiller du tvivl for mit ord?

Det er vel altid sundt med lidt skepsis... Og indtil der kommer en anden side må vi jo konstater at vi kun har en side af sagen.... Uagtet hvad du mener om det.

Sue:
Egentlig synes jeg ikke du skal deltage i denne tråd hvis du alligevel ikke tror på det jeg skriver.

Tror du skal holde dig fra et offentligt forum så... Der findes vist lukkede rundt omkring.

Sue:
Det ser jeg ingen grund til for det er spild af min og din tid!

Der er læsefrihed. Du springer bare over!

Sue:
Synes du har en meget negativ holdning.

Hvem starter med at kalde en af landets største banker fro platugler? - Det er måske ikke negativt?

Sue:
du har vel selv prøvet at blive behandlet dårligt på et tidspunkt i dit liv, og har måske selv engang henvendt dig til nogen for at komme af med din frustration... og uden at blive stillet for tvivl!

Jeg tvivler ikke et sekund på, at du føler dig dårligt behandlet. Jeg har vist endda givet dig to banker, hvor det i hvert fald ikke kostede mig noget at oprette konti.

Hvis du gad læse indlæggene i denne debat, så ville du se, at mig spørgsmål i mit første indlæg i debatten var af meget generel karakter. 'Hvorfor koster det for nogle flere tusinde kroner, mens det for andre ikke koster noget' - Finder du slet ikke det interessant?

Hvis det var HELT generelt, at i den ene bank kostede det 5000 o i den anden bank 0, så tror jeg alle nye iværksættere ville strømme til den anden bank. - Så er der forskellige priser for forskellige personer? - Hvis ja, hvorfor? - Måske kunne noget af det forklare din pris på 5000.

Men ALT det kræver selvfølgelig at man hidser sig ned, og prøver at finde ud af, hvorfor verden er som den er.

Også god aften til dig........ Og god jagt i morgen.

Fra København K
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Fra  COS Consult Skrevet kl. 22:49

Ingen årsag, til info er Maiken min rådgiver og hun har virkelig været skarp - også med hjælp til køb af bolig, stiftelse af flere virksomheder mm.

Kan klart anbefales.

Side 4 ud af 9 (81 indlæg)