Nordea |
Du kan ikke bruge andres lykke med at få bank til ret meget. Det er noget der er anderledes idag end for bare 6 mdr siden rigtigt mange steder. Erfaring der er over 6 mdr gammelt her er ikke ret brugbart og læg dertil at folks private forbindelse kan være helt forskellig som udgangspunkt
5000 er alt for for dyrt vil jeg absolut mene - det skal du kunne få ned hvis det er for EN erhvervskonto og ikke flere
Et sted omkring 1500 kr i oprettelse - hvis ikke du i forvejen er noget der svarer til fordels + kunde privat, er nok et blødt snidt idag og så årligt gebyr - 750-1000 kr for netbank og kort - det bør du absolut kunne finde det til
Jeg siger ikke at gratis er slut, bare at mange som fik det for et år siden havde det anderledes end du
Banken tjener 0 kr på at du har indstående uden lån og har kun udgifter til drift af server, konto med penge ind ud, netbank - tlf henvendelser - kontroller og en vis lille risiko - og alt muligt andet. KUN på lån og gebyrer er der penge at tjene og det er renteniveauet og ikke banken selv der er skyld i det. Den værste kunde omkostningsmæssigt er den uden lån eller andre ting der kan tjenes på
Jag rundt - regn med at skulle flytte privat med og et vist gebyr - men 5000 kr er for meget er jeg helt enig i - jeg tror du får dem ned på noget langt lavere hvis du siger du ellers flytter alt, men sig ikke det før du har et alternativ så du ikke smider det snavsede vand ud før du har nyt rent
Tillykke med investor - dejligt for dig/jer
vh John H