Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mage til arrogant bank kender jeg ikke!!!

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Frøs Herreds Sparekasse - Vi har den i Kolding. Jeg er der også privat. Men jeg skrev bare en mail, at jeg skulle have mig en erhvervskonto, og mit CVR nr. er det og det. 10 min efter var den oprettet og kostede mig 0,-

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:00

Thomas Frost:
Jeg vil gerne være helt ærlig og sige at i vores firma tager vi heller ikke kunder ind, som vi med stor sandsynlighed kommer til at have underskud på de næste par år, og jeg kan sagtens forstå de fleste banker heller ikke gør.

Og hvordan kan du så regne ud at du " med stor sandsynlighed " vil have underskud på de kunder ?. Du har ( modsat Bankerne ) jo ikke adgang til dine kunders konti.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 11:01

Vi bruger Nordea - og har kun betalt ét gebyr i hele vores tid som kunde. Det var da banken skulle bruge noget tid på at etablere revisionsadgang til vores konti. Det er forbrugt tid, så det er jo helt fair.

Da vi stiftede 2 ApS'er som skulle overtage I/S (som basically bare er et enkeltmandsfirma med flere ejere) aktiviteterne, så skulle vi ud og have en selvstændig erhvervsaftale og ikke en erhverv/privat aftale.

Vi har både konti i vores holding- og driftselskaber, vi har netbank til det hele og vi har 2 VISA kort til driftselskabets driftkonto. Vi betaler ikke noget, fordi vi har accepteret at kommunikationen fra banken kommer elektronisk.

Jeg synes altid vi får god behandling når vi henvender os til vores kontaktperson.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:05

Sue:
Hvem bruger i? Er lidt nysgerrig... ringede nemlig rundt til 7-8 banker uden særligt gode muligheder for nyetablering.

Jeg har altid haft Ringkøbing Landbobank. Men de giver heller ikke ligefrem ved dørene!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Og hvordan kan du så regne ud at du " med stor sandsynlighed " vil have underskud på de kunder ?. Du har ( modsat Bankerne ) jo ikke adgang til dine kunders konti.

Sue skriver at der ikke skal tilknyttes nogen kredit, lån eller lignende.

Dette vil i de fleste tilfælde betyde en netto udgift for banken, hvis der ikke samtidig opkræves gebyrer.

Dog vil jeg da sige at 5.000,- lyder voldsomt.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Thomas Frost:
Jeg vil gerne være helt ærlig og sige at i vores firma tager vi heller ikke kunder ind, som vi med stor sandsynlighed kommer til at have underskud på de næste par år, og jeg kan sagtens forstå de fleste banker heller ikke gør.

Hvis bankerne tjente gode penge på disse kunder, som vi gang på gang hører har problemer med at få en billig konto, tror jeg ikke de ville sige nej :-). 

Derudover koster en ny kunde banken tid og penge (siger sig selv) og der er løbende udgifter, og hvis ikke kunden har nogen former for lån er det ret minimalt hvad der er af indtægter. Så omkostninger, både til start og løbende omkostninger, blandet med meget lave indtægter får jeg til en underskudsforretning.

Hvilket igen siger noget om hvorfor så mange banker siger nej.

Men måske jeg tager fejl, måske de bare tjener skide godt på det kundesekment, og de bare siger nej, fordi de allerede tjener så meget, og allerede er så godt konsolideret :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:11

Jesper Laugesen:

Sue skriver at der ikke skal tilknyttes nogen kredit, lån eller lignende.

Dette vil i de fleste tilfælde betyde en netto udgift for banken, hvis der ikke samtidig opkræves gebyrer.

Dog vil jeg da sige at 5.000,- lyder voldsomt.

?? Mon ikke du lige skulle læse tråden inden du svarer i øst og vest næste gang.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:16

Thomas Frost:

Hvis bankerne tjente gode penge på disse kunder, som vi gang på gang hører har problemer med at få en billig konto, tror jeg ikke de ville sige nej :-). 

Derudover koster en ny kunde banken tid og penge (siger sig selv) og der er løbende udgifter, og hvis ikke kunden har nogen former for lån er det ret minimalt hvad der er af indtægter. Så omkostninger, både til start og løbende omkostninger, blandet med meget lave indtægter får jeg til en underskudsforretning.

Hvilket igen siger noget om hvorfor så mange banker siger nej.

Men måske jeg tager fejl, måske de bare tjener skide godt på det kundesekment, og de bare siger nej, fordi de allerede tjener så meget, og allerede er så godt konsolideret :-)

Jeg spurgte ikke om hvorfor Bankerne sorterer i deres kunder. Det vil jeg overlade til dem at svare på.

Jeg spurgte dig om hvordan du kan sortere i dine kunder ?. Hvor ved du fra hvilke kunder der er dårlige kunder i fremtiden for dig ?.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:20

Michael:
?? Mon ikke du lige skulle læse tråden inden du svarer i øst og vest næste gang.

.

Hvad mener du ? - det er de opl. Sue giver i første spg.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Jeg spurgte ikke om hvorfor Bankerne sorterer i deres kunder. Det vil jeg overlade til dem at svare på.

Jeg spurgte dig om hvordan du kan sortere i dine kunder ?. Hvor ved du fra hvilke kunder der er dårlige kunder i fremtiden for dig ?.

Ah beklager, den fangede jeg ikke lige.

F.eks. hvis en kunde vil have en hjemmeside, men budgettet er mindre end det koster at aflønne vores folk. Så giver det underskud for os, for selve starten. Hvis kunden samtidig er trafiktung men kun betaler ganske lidt for hosting, så er det også en dårlig forretning løbende.

Så ved at se på antallet af udviklingstimer og udgifter, i forhold til startprisen og løbende indtægter har jeg en ret god ide om kunden kommer til at give overskud eller underskud.

Det er ikke altid jeg med kan vide om en kunde kommer til at give underskud med sikkerhed, men jeg har en ret god ide om det kommer til at give overskud.

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)