Jeg har kigget lidt på Quickpay.dk men det ser ud til at de har fået en del dårlig kritik. Nok til at jeg ikke lige foreløbigt tør satse på dem.
Hvad har du hos Nets ? Jeg har hørt at det skulle være ret dyrt at være oprettet der, men kan ikke lige finde ud af hvad skal bruge hos Nets.
Tja nu er jeg ikke den der stoler mest på trustpilot, da man ikke altid kan være sikker på, hvem der laver disse anmeldelser. Om de selv har interesse i, at lave en negativ anmeldelse.
Og tror nu heller ikke, at firmaer med mange kunder, ikke engang imellem får en negativ anmeldelse fra en kunde.
Kan man stole på forbrugersitet Trustpilot.dk
Når det så er sagt, så gik en af de negative anmeldelser på, at direktøren ikke havde tid til at ringe til vedkommende. Og der må jeg nok sige, at det har en direktør som regel ikke tid til, så det er ikke en kommentar jeg tager særlig seriøs.
Men for mit eget vedkommende kan jeg kun sige, at der ingen problemer har været . Jeg er fint tilfreds.
Og i forhold til nets og priser osv. Så beskriver Sofie det meget godt i hendes indlæg.
Kim