Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal til for at kunne betale med Dankort på webshop ?

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

KS71:
Jeg har kigget lidt på Quickpay.dk men det ser ud til at de har fået en del dårlig kritik. Nok til at jeg ikke lige foreløbigt tør satse på dem.

nu spørger jeg lige dumt - hvor ser du den dårlige kritik?

jeg skulle da mene at vores produkt er ganske velfungerede :)

vh

thomas jensen, quickpay

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:51

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 15:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KS71:

Jeg har kigget lidt på Quickpay.dk men det ser ud til at de har fået en del dårlig kritik. Nok til at jeg ikke lige foreløbigt tør satse på dem.

Hvad har du hos Nets ? Jeg har hørt at det skulle være ret dyrt at være oprettet der, men kan ikke lige finde ud af hvad skal bruge hos Nets.

Tja nu er jeg ikke den der stoler mest på trustpilot, da man ikke altid kan være sikker på, hvem der laver disse anmeldelser. Om de selv har interesse i, at lave en negativ anmeldelse.
Og tror nu heller ikke, at firmaer med mange kunder, ikke engang imellem får en negativ anmeldelse fra en kunde.

Kan man stole på forbrugersitet Trustpilot.dk

Når det så er sagt, så gik en af de negative anmeldelser på, at direktøren ikke havde tid til at ringe til vedkommende. Og der må jeg nok sige, at det har en direktør som regel ikke tid til, så det er ikke en kommentar jeg tager særlig seriøs.

Men for mit eget vedkommende kan jeg kun sige, at der ingen problemer har været . Jeg er fint tilfreds.

Og i forhold til nets og priser osv. Så beskriver Sofie det meget godt i hendes indlæg.

Kim

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror umiddelbart mange af de anmeldelser der ligger på Trustpilot skyldes "fejl 40" når kunder skriver - det virker ikke og er næsten bedrageri. En kunde skriver han har prøvet i 3 dage at få deres direktør til at ringe tilbage (gætter på direktøren ikke tager sig af kundeservice.

Og i det hele taget er hovedparten af de negative anmeldelser skrevet af folk, der ikke ligefrem når at trække vejret, før de smider en anmeldelse på Trustpilot. Det er altså ikke til at tage seriøst.

Når det handler om teknik og folk ikke lige kan finde ud af det - så er det jo fordi der er noget galt med alt andet end dem selv. Når det handler om forretningsbetingelser og de ikke altid er skrevet for at gøre kunden glad, men for at beskytte en virksomhed - så er virksomheden bedragere.

Jeg skriver ikke dette for at gøre reklame for Quickpay - dybest set kan jeg jo være ligeglad med hvilken indløsningaftale kunderne bruger, men det er efterhånden frygteligt at se som folk kan "kegle ud", hvis de ikke lige får det de tror de skal have - har glemt at læse betingelserne, ikke kan finde ud af det osv osv osv...

Nå, det var ikke for at starte en Trustpilot debat - vi har en del kunder der bruger QuickPay - det fungerer efter min mening lige så godt som så mange andet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 15:17

Hej

ja ok:)

Den kritik vi får der går vist ikke ret meget på det egentlige produkt - selve gatewayen. En fællesnævner hvis man kigger igennem går på bogholderidelen. Vi har en række udfordringer med kunder som "bare lige skulle teste" og derefter automatisk modtager fakturaer, som de så ignorerer.

Vores bogholderi er i høj grad automatiseret, så ignorerer man rykkerskrivelser længe nok ender man ud m. en trussel om inkasso. Det er der - ikke underligt - kunder som finder vældigt provokerende.

Vi overvejer naturligvis løsninger således at folk ikke forledes til at tro at vores produkt er gratis og at det er en løsning at ignorere høflige henvendelser fra os. En løsning er dog ikke at forære vores produkt væk og blot vende den anden kind til når folk bestiller et produkt og så iøvrigt efterflg. sviner os til når de modtager en faktura efter en gratis testperiode.

Det er hverken en god oplevelse for kunden - eller os for den sags skyld. Men med 10000 kunder er det svært helt at undgå utilfredse kunder fra tid til anden.

Og derudover har jeg da en holdning til trustpilot :)

Jeg tror ikke du finder nogen som har en egentlig kritik af selve produktet - den rå gateway.

vh

thomas jensen, quickpay

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 15:56

Jeg skrev på et tidspunkt en anmeldelse af epay (3/5 stjerner). Den blev så senere fjernet med henvisning til at jeg ikke var kunde hos epay. Det var som sådan også rigtigt nok, min virksomhed havde jo netop opsagt sit abonnement fordi vi ikke var tilfredse, men synes sgu det er lidt latterligt af epay og ikke mindst trustpilot. Det er mit indtryk, med erfaring fra både epay og quickpay, at epay er en smule bedre til kundesupport (no offense meant), men at quickpays løsning generelt er en smule bedre og billigere. Du finder uden tvivl andre der siger det modsatte, så pointen må være at de er omtrent lige gode.

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:06

Thomas , tak for dit svar :)

jeg vil revurdere min beslutning vedr. EWire vs Quicpay, og kigge begge løsninger igennem en ekstra gang, inden jeg tager en endelig beslutning. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:15

Lige for at være sikker - så uanset hvilken løsning jeg vælger, så slipper jeg ikke for en indløsningsaftale med Nets ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 16:43

KS71:

Lige for at være sikker - så uanset hvilken løsning jeg vælger, så slipper jeg ikke for en indløsningsaftale med Nets ?

Korrekt, med quickpay/epay skal du have en indløsningsaftale. Det skulle lige være ewire, hvor der vidst nok var en tidligere i denne tråd som nævnte man slap. Men det ved jeg ikke nok til at udtale mig om :)

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 16:50

KS71:

Hvis du vælger Ewire, så skal du IKKE have en indløsningsaftale med Nets.

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)