Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal til for at kunne betale med Dankort på webshop ?

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl om hvad man skal bruge og hvad det koster at få mulighed for at kunderne på ens webshop kan betale med Dankort.

Jeg overvejer ret kraftigt at starte ved med SmartWeb, og så tilføje Dankort. Men som jeg husker det skal man tilslutttes Nets.

Jeg har fundet noget der hedder "Netaxept Start" hos Nets. Er det, det man bruge for at få Dankort på ens webshop, eller er der noget jeg har overset ?

https://www.terminalshop.dk/Netaxept-Start.aspx

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:47

Mange vælger at starte med Ewire - her vil du være i stand til at modtage de mest brugte kreditkort og du kommer i gang for ca 400 kr.

Mere info om Ewire: http://ewire.dk/dk/erhverv/ewire-business-light.aspx

Alternativt så skal du den "traditionelle" vej.

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:29

Jeg er tilknyttet eWire og syntes det er et rigtig godt koncept, og overvejer ret kraftigt at starte ved med det. Men jeg er lidt i tvivl om det jager nogle kunder væk, hvis de først skal oprette sig. Men hvis jeg nu ønsker at blive tilsluttet Nets, hvad kræver det så ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:41

Dine kunder skal ikke oprette sig, hvis du har en Ewire Business aftale - det handler blot om at få det integreret på din side og det er der ikke mange ben i ;)

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:44

Det var jeg så ikke klar over. Mange tak :) det vil jeg kigge på.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 16:49
Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:36

Thomas:
Dine kunder skal ikke oprette sig, hvis du har en Ewire Business aftale - det handler blot om at få det integreret på din side og det er der ikke mange ben i ;)

Jeg kan se at der på deres side står at eWire kunder blot kan indtaste deres kodeord, så slipper de for at bruge deres kort - som jeg forstår det. Da jeg læste det første gang, troede jeg det var et krav at man skulle oprette sig før købet.

Men gælder det også for Light udgaven eller kun for Pro - jeg kan ikke se de nævner noget om det på deres side.

Er det også rigtigt at der kun er et engangs beløb når man bestiller en erhvers løsning, og så skal men ellers betale 10 kr, hver gang man skal have pengene udbetalt ? Ellers kan jeg ikke lige se andre "skjulte" udgifter.

- Kim -

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:38

Kim Hansen:

På min side www.ithansen.dk

Der har jeg en konto ved http://quickpay.dk/ og ved Nets/ teller. Så jeg kan modtage dankort/ visa dankort på siden.

Og mener det lander på omkring 300kr pr måned i alt for at modtage dette.

Kim

Jeg har kigget lidt på Quickpay.dk men det ser ud til at de har fået en del dårlig kritik. Nok til at jeg ikke lige foreløbigt tør satse på dem.

Hvad har du hos Nets ? Jeg har hørt at det skulle være ret dyrt at være oprettet der, men kan ikke lige finde ud af hvad skal bruge hos Nets.

- Kim -

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 18:46

Kig evt. lige på kortgebyr inden du vælger en betalingsgateway. De fleste vælger enten paypal, ewire, quickpay eller epay, men der er også andre løsninger på markedet og meget snart kommer der en mere :)

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 18:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

1. Du skal hos NETS have en indløsningsaftale. Dvs. du skal godkendes til at tage imod betalingskort.

2. Dernæst skal du have en betalingsgateway, dvs. selve den tekniske løsning som skal installeres på din webshop. Det er fx. Quickpay, Epay, DIBS eller NETS egen løsning. Der er mange flere udbydere af dette, men du kommer ikke udenom punkt 1.

Hvis du vil igang uden en indløsningsaftale, så kan du benytte Paypal, eller Ewire. Fælles for disse er, at du ikke behøver andre aftaler (med NETS) og dine kunder behøver IKKE oprette en konto for at kunne betale dig med kort.

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)